Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä hakea laitoshuoltajaksi jos ei ole koulutusta?

Vierailija
07.09.2015 |

Hakemuksessa edellytettiin koulutusta. Paikka oli päiväkotiin. Siivoomisesta kyllä löytyy kokemusta monesta eri paikasta, ja hygieniapassi löytyy. Tuhlaanko vain aikaani, jos haen paikkaa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkaikkea tuhlaat muiden aikaa.

Vierailija
2/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy? Sillä tavoin tuhlaat kaikista vähiten omaa ja muiden aikaa. Kerro, että innostuit paikasta, koska sinulla on kuitenkin kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakijoita on luultavasti aika paljon. Itse soitin vastaavanlaisesta paikasta ( puolet siivoamista ja puolet ruokahuoltoa) ja päiväkodin johtaja sanoi suoraan, että jos ei ole kahden vuoden kokemusta niin turha edes laittaa hakemusta.

Koulussa oon ollut nyt pari vuotta siivoojana eikä minulla ole koulutusta. Täällä Tampereella pulaa hyvistä siivoojista, ainakin tällä firmalla tuntuu olevan tällä hetkellä...

Vierailija
4/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itse taas ajattelen että laitoshuoltajan homma ei mitään ydinfysiikkaa ole, ja varmasti hommassa pärjää ilman koulutustakin. Mutta en sitten tiedä, kun hakemuksessa koulutus mainittiin... No ehkä lähden asenteella, että yrittänyttä ei laiteta.

Vierailija
5/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä soitella paikasta, ni asia selviää parhaiten, että kannattaako laittaa hakemusta.

Vierailija
6/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla ja terveyskeskuksella ainakin täällä pikkukaupungissa vaaditaan koulutus. Varmasti on monta vanhaa, joilla on vain kokemus.

Vierailija
7/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää :)
Tsemppiä!
t. nelonen

Vierailija
8/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä kummassakaan tapauksessa.

Vierailija
9/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit hakea, mutta koulutetut menee ohitsesi.

Vierailija
10/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti hakea, kerrot vain rehellisesti heti että koulutus puuttuu mutta työkokemusta on. Tod.näk. ne valitsee jonkun koulutuksen omaavan, mutta jospa sattuukin tuuri ja muut on huonoja vaihtoehtoja niin on sulla mahdollisuus. 

Vierailija
11/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoituksessa lukee että vaaditaan koulutus ja edes yksi ihminen jolta se löytyy hakee, kunnan/kaupungin on oikeastaan pakko palkata hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä