Voiko pallomereen hukkua?
Huolettaa vähän, koska olemme menossa kahden lapsen kanssa HopLoppiin, miten voisin varautua?
Kommentit (30)
Itse siunaan lapseni pyhälä vedellä ja otan pelastusrenkaan aina mukaan kun käymme paikoissa, joissa pallomeriä on. Suosittelen varautumaan huolella, pallomeret ovat vaarallisia.
Riippuu pallomerestä. Hukkuminen on mahdollista jos pallomeren lämpötila ylittää pallojen sulamispisteen.
Ehdottomasti voi. Valitettavasti kaverini tukehtui palloon pallomeressä ja oli viimeinen uinti
Kannattaa kyllä käyttää pelastusliivejä, etenkin uimataidottomilla.
Kerran olin todistamassa kun lapselta hävisi lompakko pallomereen. Hän etsi sitä ja kun ei löytynyt, häneltä pääsi raivopieru. Purrr ratta tta tta ttattaaaa!!! Haju oli kamala ja muut lapset itkivät ja valvojat nauroivat
Kamalaa!!! Mutta niin hauskaa!!! Lisää pierujuttuja tänne pliis!!!
Ajatelkaa jos olisi pallovaltameri! Atlantin kokoinen ja syvyinen..hrrr..
Lasta ei pidä jättää valvomatta edes siellä hoplopissa. Vauva/taapero ovat niitä joiden kanssa ollaan erityisen varovaisia, kannattaa ihan sylissä pitäen tutustua laitteisiin ja koko ajan pitäisi olla niin lähellä pientä lasta että saa napattua kiinni kun tasapaino pettää. Isompien lasten jalkoihin voi kuitenkin jäädä helposti, jos ei ole aikuista lähellä. En alkaisi mitään kauheuksia miettiä, harvinaisia tapahtumia mitkään isommat onnettomuudet leikkipaikoilla ovat.
Kyllä voi.
Pienenä minun toinen sukkani hukkui kun otin ne pois pallomeressä :(
Muistan kuinka äitee vielä sano että ei oteta pois ja minä hölmö en kuunnellut.
Paniikissa etsin ja löysin jonkun toisen, saman kohtalon kokeneen sukan.
Pelastin sen ja lähdin pois eri pari sukilla.
RIP minun sukka~ sinut muistetaan vielä
:'(