vaate/asuste jonka olet viimeeksi ostanut ITSELLESI?
punaiset kiilakorko-tennarit álennusmyynnistä, musta turbaanipipo H&M.tä . yhteensä 30 e :)
Kommentit (30)
Tekniset housut ja pari teknistä toppia vaellukselle.
Agent Provocateurin Alina Ouvert-alushousut, koska näytän niissä seksyltä.
Avokkaat ja paitapuseron. Yhteensä 120 euroa.
Äitiysvaatteita H&Mltä ehkä noin 50 eurolla.
Ulkoilupusakka alesta. Minulla on kyllä gore tex -asu, mutta tarvitsin jotain kevyempää tuulta pitävää, sillä fleecepusakkani ei ole ns. tekninen eli ei pidä tuulta.
Ostin lauantaina Hööksiltä pipon.
Ostin itselleni uudet nahkahansikkaat.
Kenelle muulle minä ostaisin vaatteita kuin itselleni?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:25"]Ostin itselleni uudet nahkahansikkaat.
Kenelle muulle minä ostaisin vaatteita kuin itselleni?
[/quote]
Itse ainakin ostan lähinnä lapsille..
ap
Käsineet joissa tekstiilipäällinen. Myyntikikka jota käytettiin muinoin: ostakaa itsellenne hyvä talvitakki. Tietenkin pomppa alkoi tuntua kaikin tavoin lämpöiseltä ja itselle sopivalta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:25"]Ostin itselleni uudet nahkahansikkaat. Kenelle muulle minä ostaisin vaatteita kuin itselleni? [/quote] Itse ainakin ostan lähinnä lapsille.. ap
[/quote]Lähinnä lapsille? No, kaikki eivät ole onneksi tuossa tilanteessa.
No minä ostin viime viikolla kerralla uutta syksyyn ja talveen: Farkut, Filippa K:n neule -50%, huivi, siisti paita töihin. En muista jokaisen yksittäistä hintaa, mutta rahaa meni n. 200 euroa. Nämä kaikki on olleet syksyn hankintalistalla, ja nyt löytyivät kaikki kerralla. Itse en harrasta mitään heräteostosjuttuja, vaan mietin etukäteen, mitä uutta tarvitsen kesään/syksyyn/talveen/kevääseen. Eipähän tarvitse nyt pyöriä sitten kaupoissa, voi keskittyä muuhun =)
kolme kpl kauluspaitoja hintaan 480 euroa. Kun nyt pyytämättä mutten niin yllättäen olen ajautumassa jonkinlaiseksi myyntireissuinssiksi, niin sen mukaiset pitää vermeetkin olla. Vaikka ei se pukeutuminen peitä osaamattomuutta...
Äitiysleggingsin Henkkamaukalta, 10 e. Seuraavat ostokset ovat ehkä joulunajan alennusmyynnistä, jos vaikka saisi vähitellen palata omiin vaatteisiin.