Lue keskustelun säännöt.
Kannabis raskausaikana
07.09.2015 |
Onko jollakin kokemusta?
On niin ristikkäisiä tutkimustuloksia aiheesta, etten nyt tiedä mihin uskoa. Joidenkin lähteiden mukaan on erinomainen lääke liitoskipuihin yms. ja kuulemma auttaa myös jännityksiin ja rentouttaa. Ei haittaa sikiölle.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:40"]
Jos liitoskivut ym. raskausjutut tuntuu liian rankalta ilman pilveä, niin kannattaako sitä lasta ihan oikeasti tehdä. Mietippä itse ihan tosissaan ovatko nuo vanhemmaksi valmiin ihmisen pohdintoja. Olisit valmis ottamaan tietoisen riskin lapsen kehityksen kannalta, koska haluat rentoutua/et kestä samoja kipuja mitä kaikki muut raskaana olevat naiset kyllä kestävät. Ja ei, en ole mikään kannabisvastainen kukkahattutäti, mutta jotkut asiat pitää osata jättää taakseen kun perheen päättää perustaa. Jos ei ole valmis luopumaan päihteistä, niin ei niitä lapsia kannata tehdä. Vai meinaatko että sen pikkuvauvan kanssa, jota imetät, tai taaperon jonka turvallisuus on sinun vastuullasi, voit vetää iltapajautteluja samalla tavalla kuin ennen? Voi kuule, kyllä se elämä tulee (toivottavasti) muuttumaan kun se lapsi syntyy, ja raskausaika on mitä mainiointa valmistautumista tuohon elämänvaiheeseen.
[/quote]
Ilta pajauttelua ei tarvitse jättää lapsen synnyttyä. Ei vaikuta mihinkään. t.mies 30v.
[/quote]
Miksi sitten edes polttaa jos se ei vaikuta mitenkään? Tuollahan viittaat siihen, että sinun käytöksesi ja mielenmaailmasi ei muutu pilvenpolton myötä. Minä kun olen aina itse juuri pajautellut tämän muutoksen vuoksi. Meinaatko ettei olemuksesi muutu niin paljon että lapsi sen huomaisi, tai tapasi häntä hoitaa muuttuisi? Jos se muutos olisi niin pieni, ettei sillä mitään vaikutusta lapsen hoitoon olisi, niin eikö se olisi sitten ihan yksi ja sama olla polttamatta? Vai etkö osaa rentoutua ilman päihdyttävää ainetta, ja tämän vuoksi on pakko silloinkin pajautella kun lastasi hoidat? Kyllä minun arviokykyni aina muuttuu jollain tasolla, kun olen käyttänyt päihteitä, samoin myös yleinen olemukseni ja käytökseni muuttuu. Kyllä se vaan vaikuttaa sitä myöten myös kaikkeen mitä teen. Eli en menisi töihin pajautelleena, enkä kyllä tasan yksin hoitaisi myös lastani näin tehneenä. Jos taa poltat pilveä kuin tupakkaa, eli sillä ei enää ole sinuun vaikutusta, niin siinä voidaan jo puhua ihan aidosta ongelmakäytöstä.
[/quote]
Poltan välillä koska se rentouttaa ja on kivaa. Ota nyt rauhassa siellä. Kaikki tyylillään. Jos vauva nukkuu yöllä, niin häntä tuskin haittaa jos iskä polttaa pienet paukut ennen nukkumaan menoa?
[/quote]
Joistakin vaan ei ole vanhemmiksi. Ihan vaan, jos pitää lapsen saatuaan jatkaa huumeiden kiskomista.
[/quote]
Hahah! Olen kuuleppas aivan loistava isä lapsillemme. Sitä ei muuta se, että välillä polttaa kannabista. Sitä ei edes yleisen mielipiteen mukaan lasketa huumeeksi. "huumeiden kiskominen"- lause kertoo kaiken Sinusta ja ahdasmielisyydestäsi. Ps. minulla on kolme lasta.