Miten aloittaa keskustelu viesteistä jäämättä itse kiinni
Kyllä, tein väärin kun luin ne ja vähän on huono omatuntokin, mutta niin teki mieskin väärin kun on valehdellut ja tavannut toista naista salaa. Olisiko uskottava selitys sanoa että näin viestit vahingossa kun miehen fb oli jäänyt yhteiselle koneelle auki, naiselta tuli viesti ja keskusteluikkuna aukesi? Asia vaivannut mielessä jo kuukausia, nyt olisi pakko jo keskustella asiasta.
Kommentit (8)
no ei siinä kauheasti ole keskusteltavaa, muusta kuin miten ero hoidetaan, lusikat jakoon.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:13"]Sano suoraan vaan
[/quote]
"Hyvästi"
Sinä rikoit lakia, miehesi ei.
Kärsi ja kanna vastuusi lainrikkoja!
Juu okei, mutta pointti viestissäni oli kuitenkin se, että miten hoidan keskustelun niin etten itse jää kiinni viestien lukemisesta? - Ap
sano että tiedät toisesta naisesta. Ja sinä et sellaista hyväksy, eikä muuta mahdollisuutta kuin ero. Jos kysyy mistä on kuullut sanot että sillä ei ole väliä, jos väittää ettei ole, sano että hän voi valehdella kuinka paljon haluaa, mutta erotaan silti.
Minusta on uskomatonta, että petetty osapuoli kantaa huonoa omaatuntoa siitä, että on saanut pettämisen tietoonsa :O Kyllä minun moraalin mukaan se, jonka tuossapitäisi olla kusi sukassa, on se pettäjä. Riippumatta siitä miten on paljastunut. Minusta on uskomatonta että se viestien katsominen on pahempi juttu kuin pettäminen, kertonee ihmisten moraalista/rehellisyydestä jotain.
Sano suoraan vaan