Montako kertaa olet sairastanut koronan?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
kahdesti, ensimmäisten joukossa ja nyt viime tammikuussa toisen kerran.
Sama! Sain sen matkoilta alkuvuonna 2020 ja tänä vuonna tammikuussa toisen kerran. Kolmas kerta meillä oli korona huhtikuussa, mutta oma testini näytti negaa. Sitten sain kyllä kesäkuussa ihan koronamaisen taudin, en tiedä, oliko se mun kolmas kerta, kun testi oli nega. Siitä on kuitenkin jäänyt kestoyskä, joka yhä jatkuu.
T. 4 rokotustakin jo, Hki
0, en ole ainoatakaan koronapiikkiä ottanut enkä käyttänyt koko aikana maskeja.
Oman tuttavapiirin perusteella erityisesti koronapiikitetyt sairastaa eniten.
Altistunut olen todella monta kertaa, mutta vain piikitetyt on tilanteissa sairastuneet.
En kertaakaan, vaikka samassa asunnossa oli koronaan sairastunut, enkä erityisemmin vältellyt häntä. Myös toinenkin perheenjäsen pysyi terveenä, vaikka hänkin altistui tälle koronalle. Emme ole ottaneet piikkejä.
Meidän varjelus ja turva on Jeesuksessa, emme pelkää mitään pahaa.
Ehkä kolmesti. Todistetusti ainakin kahdesti, ja sitten meillä oli perheessä myös kolmannen kerran testin mukaan korona. Itse en saanut tikkuun, mutta olin samaan aikaan sairas.
Koko perhe kerran. Veljeni jaksi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
0, en ole ainoatakaan koronapiikkiä ottanut enkä käyttänyt koko aikana maskeja.
Oman tuttavapiirin perusteella erityisesti koronapiikitetyt sairastaa eniten.
Altistunut olen todella monta kertaa, mutta vain piikitetyt on tilanteissa sairastuneet.
Minä en käytä turvavyötä. Turvavyö on humpuukia. Minä en aja kolaria.
Ei taida loppua, eikä edes hellittää, ennen kuin kaikki ovat ainakin sen kerran sairastaneet. Koittakaahan hoitaa oma osanne. T. Kerran sairastanut