Montako kertaa olet sairastanut koronan?
Kommentit (68)
2, yhden "olenkohan tulossa kipeäksi" tyyppisenä heti ekana keväänä ja toisen pikkuflunssana viime talvena.
2 kertaa vuoden 2022 puolella.
Jälkitauteina keuhkoveritulppa ja keuhkokuume. Molemmat vaatineet pitkän osastohoidon.
3 rokotusta. Ei mitään perussairauksia. Mies, ikää 39v
782
Joka kerta ku aivastin se oli koronaa satavarma.
2 sairastettua koronaa & 3 rokotusta
Epäilen että kahdesti mutta varmasti kerran. Ekalla kerralla oli valtava nuha ja aivastelu parin päivän ajan. Ei kuumetta. Tuolloin ei ollut vielä kotitestejä. Toisen kerran tein kotitestin ja se oli positiivinen. Olo oli tuolloin vaan vähän kehno ja huimasi.
Kolme rokotusta ja ikää 50 vee.
En tiedä kun ei jaksa enää nuhia testata. Aikaisemmin tuli negatiivisia tuloksia.
Enpä ymmärrä mistä sen voisi edes saada kun en käytä piikkejä enkä nenäpuikkoja
Tilaanne on ny sellaane nottaettä kaikenikäisista suommalaisista kolme paukkua on hiassa 37,5 prosentilla, kaksi kokeilua 22,7 prosnetilla, ei ainuttakaan 20,2 prosentilla, 4 kappaletta 16,6 prosentilla ja ainoastaan yksi: 3 prosentilla. Täysi-ikäisten ryhmässä 45,6 pros 3-paukkuisia, kaksisia 21,2, 4 piikin veteraaneja 20,4 , nollalaisia 10,7 ja 1-piikkisiä 2,1 prosenttia
yuioyu kirjoitti:
En tiennytkään että korona tulee piikeistä ja nenäpuikoista,kiva kun sivistit.
Vierailija kirjoitti:
yuioyu kirjoitti:
En tiennytkään että korona tulee piikeistä ja nenäpuikoista,kiva kun sivistit.
Montako niitä piikitöntä ja puikotonta koronaan sairastunutta sitten on?
yuioyu kirjoitti:
En kertaakaan vaikka olen käyttänyt piikkejä ja nenäpuikkoja.
2, kerran viime keväänä ja uusi tartunta about kuukauden päästä konferenssista joihin työpaikka pakotti menemään. Kiva kiva
Vierailija kirjoitti:
yuioyu kirjoitti:
Olet voinnut saada plasebo-suolatikkuja ja ehkä plasebo-nenäpuikkoja joissa on käytetty pelkkää pyhäkoulupumpulia eikä niinä nanohiluja
Veriryhmä O rh, joten en kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Veriryhmä O rh, joten en kertaakaan.
Sama veriryhmä, ja olen kerran sairastanut lievänä. Altistunut olen kymmeniä kertoja, kun olen opettaja.
Lyöty Löytty löyty Lyötystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yuioyu kirjoitti:
Olet voinnut saada plasebo-suolatikkuja ja ehkä plasebo-nenäpuikkoja joissa on käytetty pelkkää pyhäkoulupumpulia eikä niinä nanohiluja
Suksi kuuseen.
Olen saanut kolme rokotetta+influenssarokotteet. Puikotettu kerran kun menin sairaalaan operaatioon.
Lyöty Löytty löyty Lyötystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yuioyu kirjoitti:
Onkohan sulla kaikki muumit laaksossa,tuntuu ettei ole.
Yhdeksäs kerta menossa. Loppuisipa tämä pandemia jo. Niin ja olen viidesti rokotettu.
Ekasta koetan toipua just. Arvatkaapas ketuttaako kun on 2 vuotta onnistunut välttämään ja nyt sain sen puolison työpaikalla kaikki tartuttaneen itserakkaan pösilön takia. Edelleenkään kaikille ei taida mennä jakeluun ettei oireisena mennä työpaikalle.