Montako kertaa olet sairastanut koronan?
Kommentit (68)
En tietääkseni kertaakaan. Toivon että minulla olisi jo ollut se oireettomana.
Yhtään koronarokotettakaan en ole ottanut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
0. Koko perhe pysynyt terveenä. Isosta suvusta olen kuullut vain pari sairastumista.
En tiedä kun rokotettuna ei sitä testattu mutta ensimmäinen flunssa kesti yli 6 viikkoa ja toinen lievempi kaksi viikkoa ja ensimmäinen oli aivan järkyttävä niin että meinasi tukehtua yskään ja nyt vähän puolen vuoden kestänyt hengenahdistus ja keuhkojen limaisuus alkaa vasta vähän helpottamaan. Lääkärissä käynnistä ei ollut mitään apua kun olin kuumeeton ja kuume ei minuun nouse todellakaan helposti, ei ole noussut 30 vuoteen, vaan kaikki johtuivat ylipainosta kuten helpoin se diagnoosi heille kun mitään ammattitaitoa ei ole eikä potilasta uskota. Sama ylipaino kun on ollut jo jo 20v niin ne muka oireet kaikki nyt sitten yhtäkkiä johtuu ylipainosta. Sen tietää jo mitä tuon arvauskeskuksen toiminta on jos jotain apua tarvitsee niin tuskin sieltä mitään saa.
2 kertaa vuonna 2022 ja mahdollisesti kerran keväällä 2020.
Sairastin sen jo helmikuussa 2020 ja sain sen Slovakiasta työmatkalla. Sen jälkeen ei ole tautia onneksi näkynyt.
En kertaakaan. Eikä ole rokotuksia enkä käytä maskeja.
1x, töistä sain alkukeväällä 22, ja nyt taas altistunut lähikontaktissa 2-3x sitten elokuun alun.
T. Vaka-ala
0