Noilla miehillä on liian kapeat huulet ollakseen "hottiksia"
No poikkeuksena se naisennäköinen mies, mutta tuskin kovin moni häntäkään kuolaa.
Kommentit (15)
Ei noista yksikään ole hottis. Toi tummahiuksinen mies, jolla on lyhyt parta, on ok näköinen. Kaikki muut ovat joko rumia tai taviksia.
Juha on ihana!!! Tosi hauska ja hyvännäköinen, en ymmärrä miksi kaikki haukkuu sitä. Toivottavasti löytää kivan miehen.
-Lilith
Missä niiden esittelyt pääsee lukemaan? Minä pöljä en löytänyt vaikka googlettelin, löyty vaan jotain muuta juttua ja videoita.
(Se juurikasvu-nainen, joku toinen vaaleahko nainen ja tumma mies on ainoot joissa on jotain muutakin potentiaalia, kuin wt-julkisuus).
Ihan järkkyjä tapauksia, pojat ja tytöt, ei tästä nauramatta selviä :))))))))))))))))))))
Miehillä on kuitenkin ihastuttava huulipuna kuvissa. :D
Paksu meikki ei peitä heistä kenelläkään huonoa ihoa.
Perkele mun uroskoirakin on hottimpi kun yksikään noista tavallisen amislaisen näköisistä suomimiehistä.
Suomalaiset naiset on silti sen tyyppisiä, että niihin vetoaa itsevarmuus. Jos mies on itsevarma ja pitää itseään jonain/hyvännäköisenä, niin se usein riittää suomalaiselle naiselle. Vaikka täällä väitettäisiin muuta. Myös laaja kaveripiiri on suomalaisen naisen mielestä plussaa. Olen havainnut tämän, koska oma miesmakuni eroaa muiden naisten miesmausta. T: puoliksi israelilainen
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:32"]
Juha on ihana!!! Tosi hauska ja hyvännäköinen, en ymmärrä miksi kaikki haukkuu sitä. Toivottavasti löytää kivan miehen. -Lilith
[/quote]
Miksi sen on pitänyt pumpata tuollaiset ankanhuulet? Ei näytä kivalta kun huulet ei mene edes kiinni normaalisti.
Miksi miehillä pitäisi olla pusuhuulet? Aika gay. Mä ainakin pidän ohuita huulia seksikkäänä miehellä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Perkele mun uroskoirakin on hottimpi kun yksikään noista tavallisen amislaisen näköisistä suomimiehistä.
[/quote]
"Suomimiehistä"...Suomessa on yhtälailla hyvännäköisiä miehiä kuin missä tahansa muussakin maassa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:00"]
Miksi miehillä pitäisi olla pusuhuulet? Aika gay. Mä ainakin pidän ohuita huulia seksikkäänä miehellä.
[/quote]
tuntuu kuin kalaa pussais jos huulet noin olemattomat kuin esim. tuolla Danilla. Ällöä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Perkele mun uroskoirakin on hottimpi kun yksikään noista tavallisen amislaisen näköisistä suomimiehistä. [/quote] "Suomimiehistä"...Suomessa on yhtälailla hyvännäköisiä miehiä kuin missä tahansa muussakin maassa.
[/quote]
Höpöttelet utopioita. Olet siis nähnyt vain suomipoikia näköjään...
Oon miettinyt samaa. Bile-Dani ja se toinen bodannut nörtti ovat kasvoiltaan rumia ja luottavat pelkkiin vartaloihinsa. Eipä niissäkään kehumista kyllä ole. Se nörttiversio Danista jonka nimeä en muista pullisteli selkä kameraan päin. Mun muijallanikin on erottuvammat selkälihakset vaikka on käynyt salilla vasta vuoden. Pienet silmät, kasvoihin sopimaton kuontalo, ohuet huulet ja isohko nenä ei kauheasti kyllä tee ihmistä superhottikseksi.