Mikä siinä suojatien eteen pysähtymisessä on vaikeeta?
Varsinkin kun joku toinen on pysähtynyt antamaan tietä jalankulkijalle.
T. Meinasin jäädä jonkun papan yliajamaks
Kommentit (9)
Mä oon hyvä ajaja ja liikenteen täytyy sujua. Liikenne on minä.
Täällähän mammat joskus keskustelivat aiheesta. Tulos oli, että esim talvella ei voi pysähtyä koska on liukasta = he ajavat vain jokaisen suojatien yli katsomatta. Kun ehdotin että nopeuden tulisi olla tilanteeseen sopiva, se ei kelvannut koska jos matkan varrella on useampi suojatie, matka hidastuu.
Eivätpä siis ainakaan tämän palstat välitä että heidän tulisi väistää. Seuraavaa uhria odotellessa.
Juu se on vaan pakko pysähtyä kattomaan jos sieltä tulee toinen auto, ei voi luottaa kun itteensä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:14"]Täällähän mammat joskus keskustelivat aiheesta. Tulos oli, että esim talvella ei voi pysähtyä koska on liukasta = he ajavat vain jokaisen suojatien yli katsomatta. Kun ehdotin että nopeuden tulisi olla tilanteeseen sopiva, se ei kelvannut koska jos matkan varrella on useampi suojatie, matka hidastuu.
Eivätpä siis ainakaan tämän palstat välitä että heidän tulisi väistää. Seuraavaa uhria odotellessa.
[/quote]
Älä valehtele!
vauhdin pitää olla sellainen että voi pysähtyä.
kun ikää tulee lisää niin riskejä osaa nähdä enemmän.
28v autoilua.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:14"]Täällähän mammat joskus keskustelivat aiheesta. Tulos oli, että esim talvella ei voi pysähtyä koska on liukasta = he ajavat vain jokaisen suojatien yli katsomatta. Kun ehdotin että nopeuden tulisi olla tilanteeseen sopiva, se ei kelvannut koska jos matkan varrella on useampi suojatie, matka hidastuu.
[/quote]
Älä valehtele!
[/quote]
Esimerkkikommentti:
Mitäs jos hidastaisit automaattisesti aina vauhtia tullessasi risteykseen? Sitten ehtisit pysähtymäänkin. Onko pakko ajaa jonossa talvisaikaan niin kovaa, ettei saa autoaan suojatien eteen pysäytettyä?
Sitähän saisi koko ajan olla hiljentämässä. Siellä torvet soi jos tiputan 20km/h 4kympistä. Jonon mukana mennään.
Jonona vaan ihmisten päälle, kävelijöillä ei ole koskaan kiire/menoa töihin joten ei päästetä yli.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:13"]Mä oon hyvä ajaja ja liikenteen täytyy sujua. Liikenne on minä.
[/quote]
Uskon että tämä on trolli, mutta näinhän monet autoilijat ajattelevat. Miksihän liikenteen sujuminen on sitä että autoilijat pääsevät nopeasti määränpäähänsä eikä että kaikki pääsisivät?
Minäkin meinasin jäädä aamulla bussin alle suojatiellä.