Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuu elämään kaksoiselämää?

Vierailija
07.09.2015 |

Olin vielä alkukesästä toimivassa parisuhteessa ja suunnitteilla yhteisen kodin perustaminen. Seurustelua takana vuosia ja ei mitään riitoja tai epäselvyyksiä. Jotain ilottomuutta ja poissaolevuutta miehessä huomasin, mutta hän ei juurikaan puhunut, työstressistä sanoi oireilevansa. Lopulta myönsi, että onkin pyörittänyt toista naista kuvioissa jo parin kuukauden ajan ja haluaa nyt tämän kanssa muuttaa yhteen. Näin siinä kävikin ja hyvin nopeassa aikataulussa. Samoin tämä nainen hoiti suvun juhliin osallistumisen minun tilallani ja matkusti ulkomaan matkan(i). Alkusokin jälkeen olen päässyt tuosta yli ja en juurikaan ajattele heitä. Aluksi tuttavat kertoivat rakkauspäivityksistä naamakirjassa, mutta sanoin, etten halua kuulla. Oikeastaan nitä päivityksiä oli ollut luettavissa, vaikka parisuhde oli minuna kanssani voimassa.

Suurin kysymysmerkki tässä on, että noinko huonosti sitä miestä tunsikaan ja olen pettynyt itseeni siinä mielessä. En ole häntä nähnyt tuon jälkeen , mutta tuli s-postia, että tahtoisi jutella kanssani tapahtuneista. Täh? Miksi pitäisi jutella? Eikö nämä keskustelut olisi pitänyt suorittaa siinä vaiheessa,kun suhde alkoi jostain syystä ahdistaa ja vaikuttaa toimimattomalta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas, eikö siinä edellisessä ketjussa asia puitu jo aika tarkkaan?

Vierailija
2/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa puhdistaa omaa syyllisyyttään ja terapoida itseään sinun avullasi. Mitä tuossa on keskusteltavaa, teot ovat jo puhuneet puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa takaisin jotain tavaroita, joita ei heti älynnyt ottaa mukaan. Nyt kun on kulunut vähän aikaa, niin muistuu mieleen, mitä kaikkeä "hänelle oikeastaan kuuluisikin".

Vierailija
4/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:40"]

Taas, eikö siinä edellisessä ketjussa asia puitu jo aika tarkkaan?

[/quote]

Valitettavasti täällä on aika monta samanlaista aloitusta aiheesta. Joku teki eilen aloituksen vuoden mittaisen suhteen päättymisestä pettömiseen ja sitten on ollut joku 10v kestänyt ja siltä väliltä. En vähättele kenenkään kokemusta, olipa suhde minkä mittainen tahansa. Hylätyksi tulo sattuu aina.

Vierailija
5/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viestiä että ne keskustelut pitää hoitaa silloin kun ollaan vielä suhteessa eikä ole hankkinut sivusuhteita. Hänellä ja sinulla ei ole enää mitään keskusteltavaa, jos hän kokee tarvetta keskustella, niin keskustelee sen nykyisensä kanssa. Jos kyse on jostain tavaroista niin ne voi mennä noutamaan nykyisen puolison kanssa jostain kaverinsa luonta niin ei pettäjällä tule kiusausta kinuta nykyisen pettämistä.

Egopanoahan exät yleensä haluavat kun ilmoittavat haluavansa jutella.

Vierailija
6/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avasin tän ketjun koska luulin että täällä pohditaan miten käytännössä voi elää kaksoiselämää. Olen sitä miettinyt että miten sellaiseen riittää aika ja energia ja kuinka sen voi salata.

Vierailija
7/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:02"]

Laita sille viestiä että ne keskustelut pitää hoitaa silloin kun ollaan vielä suhteessa eikä ole hankkinut sivusuhteita. Hänellä ja sinulla ei ole enää mitään keskusteltavaa, jos hän kokee tarvetta keskustella, niin keskustelee sen nykyisensä kanssa. Jos kyse on jostain tavaroista niin ne voi mennä noutamaan nykyisen puolison kanssa jostain kaverinsa luonta niin ei pettäjällä tule kiusausta kinuta nykyisen pettämistä.

Egopanoahan exät yleensä haluavat kun ilmoittavat haluavansa jutella.

[/quote

Juurikin, egopano.

Vierailija
8/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:02"]Mä avasin tän ketjun koska luulin että täällä pohditaan miten käytännössä voi elää kaksoiselämää. Olen sitä miettinyt että miten sellaiseen riittää aika ja energia ja kuinka sen voi salata.
[/quote]
Eiköhän ne rentut osaa perustella asian itselleen niin, ettei pahemmin omaatuntoa kolkuta eikä tunnustushalut herää. "Kun Mirkku ei anna mulle vaik imuroin, niin kai mun kaltanen alfa ansaitsee parempaa. Mirkun vika et mun oli pakko duunata Pirree!"
.
Kun täällä palstalla on pettämiskeskusteluja seurannut, niin aika meheviä tekosyitä ovat osanneet keksiä oikeutuksekseen. Usein on petetty ollut "syyllinen". Voi helv... että menee välillä usko ihmisiin!

Vierailija
9/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa keskustella siitä, miten paljon mukavampi olisi kaikille (=hänelle ja uudelle naiselle, ei sinulle) että hoitaisitte eron ystävinä ja siististi ja että jos olitte naimisissa, sinulla ei olisi vaatimuksia ositukseen. Ja että sinulle, kun olet nyt yksin, riittää esim huomattavasti pienempi asunto, mutta hän tarvitsee isompaan perheeseensä isomman, ja että olethan "kiltti", etkä puhu hänestä mitään negatiivista kenellekään sukulaiselle tai ystävälle ja ethän kiistä sitä huhua, jonka hän on sinusta kaikille kertonut, että olet hullu bitch ja epävakaa luonne, ja mies on ollut sankari kestäesdäön sinua näinkin kauan ja ansaitsee päinvastoin muiden ylenpalttisen säälin ja ymmärryksen.

Vierailija
10/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo saanut tavarasi haettua mieheltä? Täys sika se on ollu ja älä tuota sille hyvää mieltä ja anna sille kunnon lopetusta teidän jutulle. Antaa jäädä häntä ahistaa kuin moukkamaisesti käyttäytyi sun kanssa.

Vierailija
11/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:29"]

Hän haluaa keskustella siitä, miten paljon mukavampi olisi kaikille (=hänelle ja uudelle naiselle, ei sinulle) että hoitaisitte eron ystävinä ja siististi ja että jos olitte naimisissa, sinulla ei olisi vaatimuksia ositukseen. Ja että sinulle, kun olet nyt yksin, riittää esim huomattavasti pienempi asunto, mutta hän tarvitsee isompaan perheeseensä isomman, ja että olethan "kiltti", etkä puhu hänestä mitään negatiivista kenellekään sukulaiselle tai ystävälle ja ethän kiistä sitä huhua, jonka hän on sinusta kaikille kertonut, että olet hullu bitch ja epävakaa luonne, ja mies on ollut sankari kestäesdäön sinua näinkin kauan ja ansaitsee päinvastoin muiden ylenpalttisen säälin ja ymmärryksen.

[/quote]

Siis tämä! Niin totta!

Vierailija
12/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:02"]Mä avasin tän ketjun koska luulin että täällä pohditaan miten käytännössä voi elää kaksoiselämää. Olen sitä miettinyt että miten sellaiseen riittää aika ja energia ja kuinka sen voi salata.
[/quote]
Eiköhän ne rentut osaa perustella asian itselleen niin, ettei pahemmin omaatuntoa kolkuta eikä tunnustushalut herää. "Kun Mirkku ei anna mulle vaik imuroin, niin kai mun kaltanen alfa ansaitsee parempaa. Mirkun vika et mun oli pakko duunata Pirree!"
.
Kun täällä palstalla on pettämiskeskusteluja seurannut, niin aika meheviä tekosyitä ovat osanneet keksiä oikeutuksekseen. Usein on petetty ollut "syyllinen". Voi helv... että menee välillä usko ihmisiin!
[/quote] Tarkoitan että jos on jo 1 nainen, työ, harrastukset ja ehkä lapsiakin niin missä välissä ehtii tai jaksaa pettää? En mä mitään syytä siihen ihmettele vaan käytäntöä. Mihin väliin saa muka jonkun toisen naisen tungettua? Itse olen nainen ja seurustelen ja asun naisen kanssa. Puhuttiin kerran aiheesta ja todettiin että yhdestä naisesta on jo niin paljon vaivaa että miten kukaan jaksaa vielä toistakin naista. Tiedetään toistemme liikut, kiireet, stressit ja jos toinen valehtelee viattomistakin asioista. Ilmapiirin muutokset aistitaan. Sen takia vaikea ymmärtää miten pettäminen voisi onnistua. Ehkä tää on joku sukupuoliero sitten.

Vierailija
13/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:02"]Mä avasin tän ketjun koska luulin että täällä pohditaan miten käytännössä voi elää kaksoiselämää. Olen sitä miettinyt että miten sellaiseen riittää aika ja energia ja kuinka sen voi salata.
[/quote]
.
[/quote] Tarkoitan että jos on jo 1 nainen, työ, harrastukset ja ehkä lapsiakin niin missä välissä ehtii tai jaksaa pettää? En mä mitään syytä siihen ihmettele vaan käytäntöä. Mihin väliin saa muka jonkun toisen naisen tungettua? Itse olen nainen ja seurustelen ja asun naisen kanssa. Puhuttiin kerran aiheesta ja todettiin että yhdestä naisesta on jo niin paljon vaivaa että miten kukaan jaksaa vielä toistakin naista. Tiedetään toistemme liikut, kiireet, stressit ja jos toinen valehtelee viattomistakin asioista. Ilmapiirin muutokset aistitaan. Sen takia vaikea ymmärtää miten pettäminen voisi onnistua. Ehkä tää on joku sukupuoliero sitten.
[/quote]
Ehkä jos miehellä on ollut aiemminkin omia menoja, on helppo vaihtaa salilla käynti Pirren kämpillä käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi