Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alastons kokemuksia?

Vierailija
07.09.2015 |

Olen itse ollut tuolla nyt muutaman kuukauden ja täytyy sanoa että kyllähän se itsetuntoa kohottaa. Siellä on helppo puhua ihmisille kun vaatteet on riisuttu jo valmiiksi ja kaikille on selvää, että seksi on mielessä tai kaikki siihen liittyvä.

Jotenkin tietysti se mahdoton tulva kyrvänkuvista ei ole miellyttävää, mutta jos osaa surffailla oikein niin ei niitä tarvitse katsella koko aikaa. Ja loppujen lopuksi siellä on myös hyviäkin kyrvänkuvia seassa.

Joillekin paikka tietysti on jo sanana hyi hyi mitä luusereita, mutta onko joku kokenut saavansa myös jotain hyvää sieltä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Muutaman kuukauden ollut minäkin. Jos sieelä haluaa olla anonyyminä, niin mitä muuta sinne laittaa kuin kuvan vaikka siitä omasta letkustaan?

Ukkomiehenä ei olisi mukavaa jäädä kyseisestä harrastuksesta kiinni..

Mitään muuta hyvää en ole sieltä saanut, muutakuin olla esillä siellä... siis vekotin esillä, jonka omistajaa kukaan ei tiedä. Olen törmännyt siellä, tai siis tunnistin exäni tyttären. Muita tuttuja ei olekaan...

Vierailija
2/2 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa oltu pari vuotta AS:sivuilla. Vaimo saanut pari kertaa munaa sieltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla