Apua miten sumplin nää lekureihin menot?
Pitäis tilata hammaspäivystykseen aika ja hoitajalle flunssan takia eri aika. Ettei pistä päällekkäisiä aikoja?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:26"]
Jos ehdottavat päällekkäisiä aikoja
[/quote]Voisiko siihen vastata, että ikävä kyllä tämä ei käy, kun on jo toinen meno sillä kohtaa?
[/quote]
Miten sä pärjäät elämässäsi noin muuten?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:26"]
[/quote]
Miten sä pärjäät elämässäsi noin muuten?
[/quote]Kiitos
[/quote]
"Mulla on siinä kohtaa hammaslääkäriaika, olisko vaikka tuntia myöhemmin joku vapaa aika?"
Soitat ensin toisen ja sitten pyydät toisen ja sanot, että valitettavasti on jo toinen aika. Elämässä tulee tällaisia tilanteita, taidat olla aika nuori? Mutta flunssassa ei pidä mennä hammaslääkäriin, jos ei ole todella kova akuutti tilanne kuten tulehdus. Ilmeisesti on, jos on päivystystarve, mutta harkitse pärjäätkö siihen kunnes olet parempana.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:31"]Miksi flunssan takia täytyy käydä lääkärissä?
[/quote]Olen niin kipeä et haen saikkua hammas kiusanut jo pidempään nyt sekin alkoi sietämättömäksi. Vai kirjottasko hammaslekuri samal flunssan takia saikkua?
Soita ensin se, mitä itse pidät tärkeämpänä. Mutta jos olet töissä, ilmoita, tai jos olet ammattikoulussa, laita ryhmänohjaajalle viesti. Jos olet amk:ssa tai yliopistossa, luultavasti kuitenkaan et, niin ei tarvitse ilmoittaa mitään, koska sairasloma ei vaikuta mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:51"]
Miten saat hengitettyä flunssassa hamppiksella?
[/quote]
Vetämällä sieraintennkautta ilmaa keuhkoihin ja samaa tietä ulos?
Tää on niin valtava logistinen ongelma, että sitä ei ratkaise paraskaan supertietokone. Joten turha edes yrittää mitään. Sua ei pelasta mikään.
Flunssassa usein ainakin mulla alkaa särkeä hampaita/hammasta, vaikka siellä ei mitään kummempaa vikaa olisikaan. Menee sitten ohi itsestään. Mutta jos haluat varata molempiin vaivoihin ajan, niin toimit kuten yllä on mainittu. Voit ihan sanoa sen, että sulla on se hammaslääkäri/lääkäri just silloin, jos päällekkäistä aikaa tarjoavat, jos jotenkin jännittää että miten "kieltäytymiseen" suhtaudutaan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:51"]
Miten saat hengitettyä flunssassa hamppiksella?
[/quote]
Vetämällä sieraintennkautta ilmaa keuhkoihin ja samaa tietä ulos?
[/quote]
Mulla on flunssas kyllä nenä tukossa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 07:31"]Miksi flunssan takia täytyy käydä lääkärissä? [/quote]Olen niin kipeä et haen saikkua hammas kiusanut jo pidempään nyt sekin alkoi sietämättömäksi. Vai kirjottasko hammaslekuri samal flunssan takia saikkua?
[/quote]
No ei, kun se hammaslekuti ei halua edes nähdä sua kun oot flunsassa.. kuinka yksikertaisia ihmiset oikein on? Kipeänä ei mennä tuollaiseen toimenpiteeseen. Ne hoidetaan terveenä.
Ni varaat ekana yhden ja sitten toisen. Mikä tuossa on vaikeaa?