Kuivaatteko naamanne samalla pyyhkellä kuin takapuolenne?
Ei aki kukaan sentään noin tee? Minulla aina kaksi pyyhettä saunassa. Toisella pyyhin kasvoni.
Kommentit (31)
Mun pylly on puhdas suihkun jälkeen. Paskotko sä siellä suihkussa?
joo, mutta alapään kuivaan pyyhkeen reunalla ja kasvot keskiosalla.
välillä kuivaan naamani pillupyyhkeeseen, jos ei ole puhdasta naamapyyhettä käsillä. ja joo, joskus kyllä haisee pillu naamassa kuivaamisen jälkeen.
Todellakin! En voi elää ilman suklaata!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:27"]
[/quote]
No en, mutta eikö ole vähän sama kuin työntäisi kielensä omaan pyllyreikäänsä, jos pyyhkii samalla pyyhkellä kasvonsa kuin märän pyllyreikänsä.
Ap
Toisella puolella kuivaan yläpään ja toisella alapään. Helppo.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:27"]
[/quote]
No en, mutta eikö ole vähän sama kuin työntäisi kielensä omaan pyllyreikäänsä, jos pyyhkii samalla pyyhkellä kasvonsa kuin märän pyllyreikänsä.
Ap
[/quote]
Kuinka tarkkaan ja syvältä sä sen pyllys kuivaat :O
Sä rassaat sen anukses siis oikeen kunnolla? Persuksesa sisään, suusta ulos ja sitte hinkataa? En minä ainakaan työnnä pyyhettä sisälle saakka, kunhan pakarat ja pahimman kosteuden vaosta kuivaan.
No mä en kyllä tunge mun pyyhettä pyllyreikään enkä pillureikään. Suihkun jälkeen annan alapäälle ilmakylpyä ni siinähän se samalla kuivuu, ei tarvii rassailla.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:32"]
Sä rassaat sen anukses siis oikeen kunnolla? Persuksesa sisään, suusta ulos ja sitte hinkataa? En minä ainakaan työnnä pyyhettä sisälle saakka, kunhan pakarat ja pahimman kosteuden vaosta kuivaan.
[/quote]
No totta Mooses! Hullunako minua pidät?
Ap
Kyllä. Mulla roikkuu pyllypyyhe naulakossa, mutta kuivaan siihen kasvotkin.
Samaan pyyhkeeseen kuivaan kaiken. Kasvot minäkin pyyhkeen keskiosaan ja lopuksi alapään pyyhkeen reunoille.
Kun olen pessyt peräaukkoni - pytyllä istuen - kuivaan paperiin. Kun olen pessyt naaman, kuivaan taas paperiin, mutta en siihen, johon pyyhin perseeni.
Kyllä mulla ainakin roikkuu vessan naulassa nimettynä tarvittavat pyyhkeet: käsi, vieras, perse ja vieras perse
Samalla kuivaan. Ja olen elänyt 36 vuotta!
http://www.amazon.co.uk/Wow-Stuff-Ltd-PD-1001-towel/dp/B00080XPUY
Ja vastaus ap:n kysymykseen: naama pyyhkeellä, perse hiustenkuivaajalla :)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:51"]
Kyllä mulla ainakin roikkuu vessan naulassa nimettynä tarvittavat pyyhkeet: käsi, vieras, perse ja vieras perse
[/quote]
Vois kirjata omaanki kotiin :D Erityisesti perse ja vieras perse kiehtoivat <3
En kuivaa samaan koska käytän erikseen hiuspyyhettä joten siihen tulee kuivattua kasvot. Mutta jos käyttäisin vaan yhtä pyyhettä niin sitten kyllä, mikäpä siinä nyt ongelma olisi :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:28"]
välillä kuivaan naamani pillupyyhkeeseen, jos ei ole puhdasta naamapyyhettä käsillä. ja joo, joskus kyllä haisee pillu naamassa kuivaamisen jälkeen.
[/quote]Ja sitten mies epäilee sinun pettävän naisen kanssa?
-Mies 29v + 1v-
Kyllä pyyhin. Ja aina seuraavilla kerroilla saa jännättää, että pyyhkiikö naaman sillä kertaa edellisen kerran pyllypuolelle. Yleensä kun tulen suihkusta, niin viimeistään siinä vaiheessa pyllyni on kakkavapaa.