Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko tämä romanttisesta kiinnostuksesta??

Vierailija
06.09.2015 |

Minulla on uudehko itseäni vanhempi työkaverimies, jonka olen epäillyt olevan kiinnostunut minusta, mutta mies ei ole kovin ujo muutenkaan joten en halua ylitulkita tiettyjä juttuja ja olen muutenkin huono näissä asioissa. Välillä myös itse pahoittelevasti lupaa olla "asiallisempi". Olen helposti punasteleva nuori nainen :D josta mies jaksaa minua aina kiusata. Viimeksi sitten punastuin siitäkin että tämä mainitsi asiasta jolloin mies mutisi jotain sellaisella aww-äänensävyllä, hipaisi poskeani kädellä ja sitten vetäisi sen pois varmaan tajutessaan ettei se ehkä ollut ihan sopivaa. Olen tottunut kaikenlaisiin juttuihin tältä mieheltä mutta minusta tuollainen kosketus on aika läheistä? Vai oliko tuo vain joku platoninen suojeleva ele? Yleisesti tuntuu että mies tulee mielellään aika lähelle välillä, mutta tekemämme työ tavallaan mahdollistaa sen suht helposti, joten yritän taas olla tekemättä liiallisia johtopäätöksiä siitäkään asiasta ennen kuin suunnilleen kimppuun hyökätään :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaaliahan tuo on. 

Vierailija
2/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aww

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut.

Vierailija
4/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa. voi olla ihan player. on tajunnut, etta olet koukussa. 

Vierailija
5/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut

Vierailija
6/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ja näe. ehkä poltat näppisi ehkä et.

Vierailija
7/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kiinnostunut sinusta. Ei tosiaan miltään ujomieheltä vaikuta.

Vierailija
8/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi samanlainen tuttu, josta ehdin vähän kiinnostua. Mutta kun seurasin häntä tarkemmin, niin huomasin että tekee samankaltaisia asioita muillekin. Niinpä unohdin koko tapauksen.

Vierailija
9/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trööt, limanuljaskatutkani helähti juuri. Lävähtäisi lopulta näpeille, jos olisin sinä. Poskelle (ja muuallekin) koskevat vain siihen valtuutetut ihmiset, ja työpaikalla sellaista... ei ei ei. Yrittää olla asiallisempi? No voi muuten todellakin kannattaa! Onneksi näin täti-ihmisenä yritelmiä alkaa olla vähemmän ylipäätään. Missään. Phuuh!

Vierailija
10/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa viehätysvoimaansa. Kivahan se on vähän flirttailla ja pokailla nuorta tyttöä, joka niin selkeesti on mielissään ja vähän kiusaantuu.

Vierailija
11/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää joka työpaikassa. Pelimies.

Vierailija
12/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi naimisissa oleva mies on ollut tuollainen. Haluaa kai piristää omaa päiväänsä.

Vierailija
13/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
14/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaikuta pelimieheltä, suorasanainen ja vitseissään ronski kylläkin. Oli pitkään naimisissa, erosta vajaa vuosi. Sen jälkeen ei ole ollut naisjuttuja, tiedän tämän kun aika avoimesti puhuu elämästään ja kaikki aika menee käytännössä töissä käymiseen ja murehti eroa paljon. Muiden puheiden mukaan pohjimmiltaan tosi kiltti mies. Mitä pitäisi ajatella :S

ap

Vierailija
15/17 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iske kiinni jos kiinnostaa. :)

Vierailija
16/17 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä just pelimieheltä. Ei voi mitään. Kokemusta on.

Vierailija
17/17 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kilteiltä vaikuttavat on just niitä pahimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi