Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

==plussanneet CLOMISTIT,viikko 40==

02.10.2006 |

heippa kaikille!!!!!!!!!

uusi viikko taas alkanut :)

5 viikkoa töitä jäljellä,ihanaa :)

oikein ei mitään kerrottavaa nyt ole,eli olo kaikin puolin ok....

joten palailen asiaan kun jotain ilmenee ;)

jokohan tällä viikolla kuulisimme vauvauutisia!?? :)

kuullaan, yöö ja asukki 25+1

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs on Severonin ja Artin laita?? Joko pikkuinen on syntynyt?

Me tuolla vauvakuumepuolella odotellaan innolla et milloin tuo Severonin vauva syntyy, sinähän taisit olla meistä clomisteista ensimmäinen joka plussasit.

Vierailija
2/10 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onnea teille molemmille koitokseen jos se vielä on edessä päin :)

Ja kaikille muillekin plussanneille jaksamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna siis tuo maaginen 40 vkoa täynnä, mutta taitaa tämäkin vaavero antaa itseään odottaan (isoveljensä käynnistettiin rv 41+5 -> hänkin muuten clomiavitteinen). Joitain tuntuvampia supistuksia on tullut ja vauva on laskeutunut todella alas ja liikkuu vähänlaisesti (kuitenkin niin että ei onniksi tarvitse laskemaan alkamaan). Kaverini kehoitti käyttämään tuota isoa S:ä käynnistykseen (heillä lähti pikkukakkonen sillä tulemaan ) kun lupaili jo silloin keskiv. supistuksilla että jotain tapahtuisi... Seksi saa kyllä odottaa ainakin ensi keskiviikkoiltaan, kun keskiviikkona alkaa Hullut päivät ja sinne pitäs sillon ehtiä : DDD

Mutta olo on selvästi helpottunut: suurin väsymys väistynyt ja hengityskin taas kulkee kun vatsa laskeutunut. Pedattiin muuten äsken esikoisen kanssa vauvalle sänky ja se on kyllä aika söpö : ) Isoveli olisi kovasti halunnut sinne kiivetä köllimään...

Keskiviikkonahan minulla on se ä-polin aika siihen lapsivesitutkimukseen (määrään). Kerron sitten kuulumisia jos ja kun sinne asti päästään.

Hyviä vointeja kaikille.

ART rv39+6

Vierailija
4/10 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että minua oli huhuiltu vauvakuumepuolella clomisteissa ja täällä odottajissa.

Ei ole vauva vielä syntynyt, ehei. Eikä tosiaan taida vielä pariin viikkoon syntyä, ellen saa käynnistystä sitä ennen. Mutta luulenpa, että tiukkana äitipkl:lla ovat eivätkä käynnistä ennenkuin menee 2 vk yliaikaiseksi vaikka siellä kuinka voihkisin vointiani. Tosi tylsälle tuntuu nyt tämä odottaminen, kun vointi on mitä on. Koko ajan saa olla jännityksessä tuon raskausmyrkytysuhan vuoksi. Ja nukkuminen alkaa olla ihan painajaismaista harjoitussuppareiden ja hengitysvaikeuksien takia (jostain syystä hengitys alkaa vinkua kun menen pitkälleen).

Jotenkin yritän takoa järkeä päähäni, että jaksaisin nämä viimeiset päivät sinnitellä. Ihan oikeasti, ei tässä enää kovin kauaa tarvitse kärvistellä, maksimissaan se noin 2 viikkoa.

Nyt nopeasti lepäämään kun sain pikkupoitsut päiväunilleen.

Severon rv 39+6

Vierailija
5/10 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Yöö [size=2][color=#000000]Ikä 31 ja mies 37v. 2 lasta (poikaa), tulleet luomusti, nyt kolmas tärppäsi kolmannesta clomikierrosta

[size=2][color=CD1076]LA 14.01.07

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000]Minä sekä mieheni 33v. Kaksi lasta on jo, esikoinen tyttö s.-98, tärppi saatu kahdella Terokuurilla + yhdellä Clomikuurilla. Toinen lapsi täysin luomusti heti perään, poika s.-99 ja nyt tämä 3. lapsi kolmen Terokuurin + kahden Clomikuurin tuloksena. Tämän 3. lapsen alkuunsaamisen esteenä oli lieväasteinen PCO.

[size=2][color=CD1076]LA 18.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Uuniomena [size=2][color=#000000]Ikä 29. Toinen tulollaan. Taustalla pco, molemmat lapset siis saaneet alkunsa clomit+terot yhdistelmällä. [size=2][color=CD1076]LA ehkä 29.3.07

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]Olen 28 vee ja esikoista odotan, taustalla pco ja clomi+terot yhdistelmällä tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 13.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]Olemme mieheni kanssa yli kolmekymppisiä ja esikoinen on tulossa. Aika pitkään ehdimme yrittää, mutta onneksi sitten clomien avulla onnistui. Plussasin ekasta clomikierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 23.12.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]art [size=2][color=#000000]Itse 32, mies 31. Yksi clomilapsi s.11/04 joka sai alkunsa 3. clomikierrosta + luget. Pikkukakkonen 1. clomi-kierrosta ilman muita avuja.

[size=2][color=CD1076]LA 8.10.2006

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]Ikää minulla on kohta 35 v, puoliso on 39 v. Perheessä on kolme poikaa, syntyneet 3/1994(puolisoni poika), 11/2002 ja 7/2004. Kolmas raskaus alkoi ensimmäisestä clomikierrosta. Esikoiseni on myöskin clomeilla+terolutilla plussattu, toisen poitsun kohdalla riitti lugesteron. Taustalla minulla on lievä pco, keltarauhashormonin puutetta.

[size=2][color=CD1076] LA 10.10.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kipzu [size=2][color=#000000]Ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]Itse olen 28v. ja mies 38v.

Ennestään luomutytöt -00 ja-01 syntyneet. PCO:n takia clomit+lugesteron käyttöön ja kolmannesta clomikierrosta vihdoin plussa.

[size=2][color=CD1076]LA 30.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]Itse 23v. mies 25v. ja meillä on 07/04 syntynyt tyttö, joka saatiin siis luomuna. Nyt toinen raskaus meneillään ja tärppäsi toisesta clomi+tero kierrosta.

[size=2][color=CD1076] 15.04.2007

Vierailija
6/10 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tännekään muuta kuin entistä raskaampi ja jaksamattomampi olemus :-)

Äitiysloma alkaa 13.10. johan tässä on oltukin saikulla elokuun alusta saakka ;-)

Vauva myllää jo koko kohdun täydeltä ja kohdunsuulla tuntuu melkoisen ikäviäkin vihlaisuja. Viime viikon kävelyvauhti on puolittunut, en tahdo päästä kunnolla kävelemään. Vihloo alapäätä niin ikävästi. Vauva tuntuu tosi ylhäällä, mutta toisaalta myös alhaalla...taitaa tulla pitkä vauveli. Voimaakin hänellä on tosi paljon.

En usko, että laskettuun päivään asti päästään. Tämä lapsukainen syntyy kyllä paljon ennen sitä.

Ensi viikon maanantaina on taas neuvolakäyntikin ja tämän kuun lopussa pääsen kokoarvioon.

Jippii, nyt voin jo sanoa, että meille syntyy vauva ensi kuussa...ihanaa!

Kanelisokeri 33+3

Vierailija
7/10 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa....siis että kohta saat ehkä käärön syliisi :)

kiitos hannalle taas listasta!

itselle tuli tänään tays:sta lappu, kutsu 3.1 taas käymään........joskohan silloin paikat jo olisi valmiit käynnistykseen?? jollei ennen synny ?? :)

saapas nähdä ;)

Vierailija
8/10 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa minäkin laittamaan kuulumisia.

Tänään oli neuvola ja kaikki oli ihan kunnossa. Sf-mitta huiteli yläkäyrän yläpuolella ja terkka veikkaili vaavin olevan perätilassa.

Hemppa vain tuntuu laskevan raudansyönnistä huolimatta :(

Mutta kolmen viikon päästä sitten viimeinen lääkärineuvola jota odotankin jo, että tietää mikä on sitten tilanne.

Vaatteita pesin jo kaksi koneellista ja pitäisi kai kohta alkaa ostelemaan kaikki puuttuva, eli lastentarvikkeessa käynti olisi vielä edessä...

Hmm.. jokohan kohta alkaa vauvoja putkahtamaan tänne clomistien joukkoon :))

viliweera 31+6

Vierailija
9/10 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole täällä vielä tietoakaan synnytyksestä. Viikonloppuna oli lupaavasti yöllisiä supistelujaksoja, mutta nyt on taas mennyt monta päivää tasaisen tylsästi. Yritän tässä nöyrtyä ajatukseen, että tää menee paljon yli ja käynnistys on edessä sitten kun lääkärit sen armeliaasti minulle suovat (toivottavasti ei annettais mennä kahta viikkoa yli, kroppa ei kestä!).

Minullahan on nyt alkanut olla uhkaavasti oireita raskausmyrkytyksen suuntaan: turvotusta, roimaa painonnousua, kohonnut verenpaine, proteiinia pissassa. Maanantaina onneksi oli asiat neuvolakäynnillä vähän paremmin eli paino laskenut ja pissa puhdas, verenpaine edelleen sillä ja hilkulla pitääkö lähteä äitiyspkl:lle näytille. Sain sitten verenpainemittarin kotiin ja kotona mitatut arvot on nyt onneksi olleet hiukan matalampia. Ja olen onnistunut pitämään turvotuksen ja painonnousun poissa (varmaan eka viikko kuukausiin kun paino ei ole noussut!). Mutta on tämä aika stressaavaa koko ajan miettiä mitä uskaltaa syödä ja että pitäisi levätä, kun ei lapsilta todellakaan saa montaa hetkeä istua rauhassa. Ja veden juominen alkaa todella tökkiä, yäk! Suolan käytön suhteen otin tällä viikolla tosi niukan linjan: teen itselleni täysin suolattomat sapuskat, leivässä + margariinissa tulee suolaa saatua varmaankin ihan riittävästi. On tämä kyllä auttanut, vaikka koville tällainen dietti ottaa minunlaiselleni herkkusuulle. Toivottavasti ei tarvitse enää kolmea viikkoa stressata tuon myrkytysriskin takia, vaan että vauva syntyisi mahdollisimman pian.

Tai pian ja pian, tällä hetkellä on sellainen tilanne päällä että olisi ihan hyvä jos synnytys ei käynnistyisi pariin päivään. Minulla nimittäin kävi tässä vielä niin hassusti, että eilen reväytin alavatsan sektioarven kohdalta, auts! (tyhmänä kiipeilin tuolin kanssa kun kunnostin ikkunalistoja). Kyselin neuvoja lääkäriltä synnäriltä pitääkö mennä näytille kun se arpi aristi eilen aika tavalla. Ei tarvinnut mennä, niin oli lääkäri varma että se on vaan pinnallinen vaiva ja kohtu on kunnossa. Mutta sanoi, että kivulias kohta voi olla ongelma synnytyksessä ja että se on hyvä huomioida kipulääkitystä suunniteltaessa, ja että olisi hyvä jos revähtänyt arpi nyt saisi muutaman päivän parantua ennen synnytystä. Että tällaista ylimääräistä jännitystä näin loppusuoralla. Opinpahan tästä sen, että ei tämän ison vatsan kanssa parane enää kiipeillä ja rehkiä kotitöitä! Ne kolme kuuluisaa ässääkin saa minun kohdaltani kyllä jäädä synnytyksen käynnistämiseksi, vauva syntyy sitten kun syntyy joko spontaanisti tai lääketieteen avustamana.

Severon rv 39+1

Vierailija
10/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu häämöttää.... onnea!!!!!!!!

minä sain tänään jo pakkauksen...oli muuten mielestäni tosi kiva :)