Saako naimisissa oleva ihastua?
Olen ihastunut töissä minua vähän nuorempaan mieheen ja pidämme silmäpeliä ja flirttailemme. Se piristää työpäivää. Joskus tunnen siitä huonoa omaa tuntoa. En ikinä kertoisi miehelleni. Ehkä hänelläkin samanlaista kokemusta, mistäs sitä tietää.
Kommentit (8)
Eihän ne tunteet lupaa kysy, joskus pääsee yllättämään.
Riippuu kai siitä haluaisitko miehesi tekevän samaa tai haittaako se? Vai kumpikin pitää peliä muualla vai ei pidä? Teoreettisia kysymyksiä. Pieni ihastuminen ja ihailu asiallisesti on kai eri asia kuin avoin flirtti? Mitä jos se johtaa muuhun.
No ei , jos se on suht viatonta flirttiä. Itse en lähtisi mukaan. Olisin kohtelias, mutta en ruokkisi ihastumista. Sitten se kyllä ajan kuluessa laantuu.
Ps. Kuormasta ei syödä. On fiksua pysyä erossa työkaverista.
Vierailija kirjoitti:
No ei , jos se on suht viatonta flirttiä. Itse en lähtisi mukaan. Olisin kohtelias, mutta en ruokkisi ihastumista. Sitten se kyllä ajan kuluessa laantuu.
Ps. Kuormasta ei syödä. On fiksua pysyä erossa työkaverista.
Toisaalta saa muut työkaverit jutunjuurta kahvipöytään, kun seuraavat "romanssia", jonka osapuolet luulevat toimivansa "huomaamattomasti".
Jotkut ihmiset nyt vain ihastuttavat. Siitä on pitkä matka siihen, että alkaisi tehdä asian suhteen jotain. Itse en kyllä mihinkään silmäpeliin enkä flirttailuun lähtisi.
Tunteet eivät kysy lupaa. Ja ihastus on vain ihastus, aika lailla eri asia kuin rakastuminen. En silti pidä sopivana että varattu rupeaa edes flirttailemaan muiden kanssa.
Ei sitä mikään laki kiellä. Pari saa ihan itse määritellä sääntönsä. Saa olla juuri niin tiukka tai vapaa kuin haluaa.
Mitäs pahaa ihastumisessa on? Huolestu sitten kun alat haluamaan tekoja..