Näkijöitä paikalla?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"] Mä haluaisin tietää mun parisuhteesta, mitä meidät odottaa ja milloin ajallisesti se tapahtu. [/quote] Vaikka olisi mikä näkijä, niin tästä kysymyksestä ei saa mitään selkoa... [/quote] Siis mitä epäselvää täs on? :) ollaanko yhdessä vai erotaanko? jos jatketaan yhdessä, niin milloin tule se parempi aika? jos erotaan niin milloin? jos löydän jonkun toisen niin milloin ? ym ym.. -3 [/quote]Ette ole yhdessä aina. Jätät itse. Näen syksyn ja romantiikan vahvana. Auto nousee vahvasti esille.
[/quote]
Et ole aito näkijä. Minulla nousee vahvasti esiin viritetty mopo ja savusiika.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:31"]
Kymppi jatkaa.
Näen, että olette toistaiseksi yhdessä, vaikka säröjä on. Pidemmälle kuin noin vuoden päähän en tässä näe.
Joku panettelee sinua takanapäin ja saattaa haluta rikkoa suhteenne, ole siis tarkkana.
[/quote]entä koska saan työtä?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:29"]Olenko raskaana. Vastausta odotellen:) [/quote]minä kysyin. Olenko raskaana?
[/quote]
Et ole! Saat kyllä lapsen, mutta myöhemmin ja eri miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"] Mä haluaisin tietää mun parisuhteesta, mitä meidät odottaa ja milloin ajallisesti se tapahtu. [/quote] Vaikka olisi mikä näkijä, niin tästä kysymyksestä ei saa mitään selkoa... [/quote] Siis mitä epäselvää täs on? :) ollaanko yhdessä vai erotaanko? jos jatketaan yhdessä, niin milloin tule se parempi aika? jos erotaan niin milloin? jos löydän jonkun toisen niin milloin ? ym ym.. -3 [/quote]Ette ole yhdessä aina. Jätät itse. Näen syksyn ja romantiikan vahvana. Auto nousee vahvasti esille.
[/quote]
Et ole aito näkijä. Minulla nousee vahvasti esiin viritetty mopo ja savusiika.
[/quote]Olen. Mut sinusta ei pääse selville. Onko tääl aitoja näkijöitä
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:31"]
Kymppi jatkaa.
Näen, että olette toistaiseksi yhdessä, vaikka säröjä on. Pidemmälle kuin noin vuoden päähän en tässä näe.
Joku panettelee sinua takanapäin ja saattaa haluta rikkoa suhteenne, ole siis tarkkana.
[/quote]entä koska saan työtä?
[/quote]
Sitten kun olet kouluttautunut. Nykytilanteessa et pääse töihin, mutta lähdet vielä opiskelemaan.
Lopetin vaikean ihmissuhteen miehen kanssa. Rakkautta kuitenkin on. Mitä näet meille?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:44"]
Lopetin vaikean ihmissuhteen miehen kanssa. Rakkautta kuitenkin on. Mitä näet meille?
[/quote]
Ette palaa yhteen. Miehesi löytää nopeasti uuden, omat siteesi häneen ovat vahvemmat kuin sinuun hänen puoleltaan.
Sinussa nousee katkeruus hetkeksi, mutta toivut kyllä.. Sinulla menee kuitenkin pitkään ennen kuin löydät uuden vakavamman suhteen.
Minä haluaisin tietää mitä.odottaa minua ja mun miestä? ()