Näkijöitä paikalla?
Kommentit (28)
Mä haluaisin tietää mun parisuhteesta, mitä meidät odottaa ja milloin ajallisesti se tapahtu.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:16"]
No
[/quote]kerro sä mulle.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]
Mä haluaisin tietää mun parisuhteesta, mitä meidät odottaa ja milloin ajallisesti se tapahtu.
[/quote]
Vaikka olisi mikä näkijä, niin tästä kysymyksestä ei saa mitään selkoa...
Mä haluan tietää saanko työn jota haen ja mitä ihmissuhdemuutoksia on luvassa jos edes on.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:16"]
No
[/quote]kerro sä mulle.
[/quote]Mitä kerron
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]Mä haluaisin tietää mun parisuhteesta, mitä meidät odottaa ja milloin ajallisesti se tapahtu.
[/quote]Siis mitä en tajua oletko suomalainen
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]
[/quote]
[/quote]
Siis mitä epäselvää täs on? :)
ollaanko yhdessä vai erotaanko? jos jatketaan yhdessä, niin milloin tule se parempi aika? jos erotaan niin milloin? jos löydän jonkun toisen niin milloin ? ym ym..
-3
Et saa työtä. Asia on niin, että haku on vain muodollisuus. Paikan saa entuudestaan esimiehen tuttu.
Ihmissuhdemuutoksia en lähiaikoina tässä näe. Mutta on vaikea työskennellä näin, kuten varmasti ymmärrät. Aina tulisi nähdä kasvokkain, valokuvakin voi jonkin verran auttaa. En saa nyt selvää kontaktia.
Joo, näen koko ajan keskusteluja, mutta ne katoaa.
Olenko raskaana. Vastausta odotellen:)
Näetkö minulla yhteisen tulevaisuuden nykyisen mieheni kanssa?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]
[/quote]
[/quote]
ollaanko yhdessä vai erotaanko? jos jatketaan yhdessä, niin milloin tule se parempi aika? jos erotaan niin milloin? jos löydän jonkun toisen niin milloin ? ym ym..
-3
[/quote]Ette ole yhdessä aina. Jätät itse. Näen syksyn ja romantiikan vahvana. Auto nousee vahvasti esille.
Kymppi jatkaa.
Näen, että olette toistaiseksi yhdessä, vaikka säröjä on. Pidemmälle kuin noin vuoden päähän en tässä näe.
Joku panettelee sinua takanapäin ja saattaa haluta rikkoa suhteenne, ole siis tarkkana.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]Näetkö minulla yhteisen tulevaisuuden nykyisen mieheni kanssa?
[/quote]Näen
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]Näetkö minulla yhteisen tulevaisuuden nykyisen mieheni kanssa?
[/quote]Saatte lapsenkin
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]
[/quote]
[/quote]
-3
[/quote]Ette ole yhdessä aina. Jätät itse. Näen syksyn ja romantiikan vahvana. Auto nousee vahvasti esille.
[/quote]
Ilmeisesti ei tänä syksynä kuitenkaan sitä romantiikkaa?
entäs jos mä jätän milloin se tapahtu? miten käy meidän talolle tässä erossa?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]Näetkö minulla yhteisen tulevaisuuden nykyisen mieheni kanssa? [/quote]Näen
[/quote]
Mä näen, että tämä kysyjä ei ole alkuperäinen kysyjä...
Jos jotain näkemisiä haluatte, niin merkatkaa itsenne nimimerkillä. Muuten hahmot sekoittuvat ja tulee vääriä kuvia.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]
[/quote]
[/quote]
-3
[/quote]
Ilmeisesti ei tänä syksynä kuitenkaan sitä romantiikkaa?
entäs jos mä jätän milloin se tapahtu? miten käy meidän talolle tässä erossa?
[/quote]Tapaat miehen jolla hieno auto ja teette temput autossa :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:29"]Olenko raskaana. Vastausta odotellen:)
[/quote]minä kysyin. Olenko raskaana?
No