Teinin käytös
Mitenkäs te toimitte? Teini on riekkunut leirillä koko viikonlopun ja valvonut. Nyt on sitten lappu ovessa, että "pitää olla hiljaa, koska hän nukkuu".
Ei siinä mitään, mutta minun piti naputella tauluja seinään ja lievästi nyt muutenkin riepoo hissutella omassa kodissaan.
Muutenkin on totaalimahdoton ollut... Ei tajua paikkaansa lainkaan, hommailee omiaan ja niskuroi.
Kommentit (6)
Vähän kummaliselta tuntuu ettet voisi hakata niitä tauluja seinään vaikka huomenna päivällä..
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:15"]Up. Neuvoja... Kannattaako ruveta vääntämään kova kovaa vastaan vaiko vain myötäillä? Tällä hetkellä on fiilis, että koko perhe pyörii hänen mukaansa. Noinko se kuuluu ollakin?
[/quote]Hankala se on alkaa kasvattamaan "lasta" nyt jos et ole sitä tähänkään päivään mennessä tehnyt.
Öh, olen töissä päivällä. Ja seuraavana kolmena iltana on menoa iltaysiin, jolloin en kyllä taas voi naputella. No, ei naputeltu nytkään, mutta puhutaan kyllä ääneen jne.
Onko teinit oikeasti tuollaisia maailmannapoja?
Samainen teini tuli soittamaan huiluharjoituksia yläkertaan suoraan makkarini päälle, kun itse makasin makkarissa 40 asteen kuumeessa... Ei puhettakaan, että silloin pitäisi olla hiljaa.
Kyseinen teini ei ole minun lapseni, vaan vaihtari...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:33"]
Kyseinen teini ei ole minun lapseni, vaan vaihtari...
[/quote]
Mitä helvettiä sä sekoilet? Avauksesta ei käy mitenkään ilmi, että hän ei ole oma lapsesi, ja nyt se onkin yhtäkkiä vaihtari. Ja kauanko se on teillä ollut, jos olet ehtinyt jo sairastaa 40 asteen kuumeenkin? Se on teillä vieraana, joten älä anna sen kukkoilla. Tunge sille huilu vaginaan niinku american pie -leffassa ja naulaa taulut seinään silloin ku haluat. Ihme tyyppi oot.
Up. Neuvoja... Kannattaako ruveta vääntämään kova kovaa vastaan vaiko vain myötäillä? Tällä hetkellä on fiilis, että koko perhe pyörii hänen mukaansa. Noinko se kuuluu ollakin?