Minkä puhelimen ostaisit nyt? Ei iPhone.
Samsung Galaxy S2 on tullut tiensä päähän :( Uusi puhelin siis hankintalistalla. En halua iPhonea. Budjetti ehkä max 400e, mutta joustaa. Haluan hyvän kameran, muuten puhelin ihan peruskäytössä. Mielellään ei kovin isokokoinen, eli esim. Samsungin S6 ei käy.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:46"]
iphone on niin paska puhelin että. samsung a3 aattelin minä puolestani
[/quote]
Mulla on A5 eli sama, mutta suurempi ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Kiitos kommenteista! Huawei Honor, Sony Xperia ja Samsungin A3 ja A5 ovat nyt listalla. S5 on liian iso. Tuo nykyinen S2 on just sopivan kokoinen, mutta harmi vaan kun 4 vuoden käytön jälkeen alkaa olla ihan finaalissa. Mielelläni olisin sen vielä pitänyt. Huomenna kiertämään puhelinkaupat ja hipelöimään. Tällaiselle taviskäyttäjälle mikä tahansa noista on varmasti bueno, koko ja käteensopivuus taitaa ratkaista homman. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:54"]
1+
[/quote]
Mulla on ollut muutama eri Samsung, iPhone sekä xperia ja kaikista paras käytettävyys on ollut 1+ -puhelimessa. Ei pakkosyötettyjä ohjelmia ja yhteensopiva kuitenkin niiden ohjelmien kanssa joita käytän mm. tietokoneessa.
Meillä on Huawein Honoreita eri lähtöön ja kaikki on olleet tyytyväisiä. Myös teinitkin. Toimivat. Windows puhelimessa oli koko ajan jotain remppaa ja kurjaa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:43"]
Mulla yli 2 vuotta vanha S4 joka siis myös tullut tiensä päähän
[/quote]
Kaksi vuotta vaan kestävät?
Ottaisin ehdottomasti Sonyn, Z3 tai Z3 compact
Mitä meinasit, tullut tiensä päähän?? Oireet ?
Onko kameroista TODELLISTA tietoa kenelläkään?
Nosto, sama pohdinta käynnissä täälläkin. Huawei Honor 7 olisi muuten varteenotettava vaihtoehto, mutta tuntuu kovin isolta :(
Noita isoja ei pitkään viitsi taskussa pitää, reppu pitää olla missä noita uusimpia puhelimia kuljettaa.
Samsung Calaxy S5 on vielä kohtuullisen kokoinen ja laadukas puhelin.
Oneplus. Omasta iPhone 4S:tä alkoi aika jättämään loppukesästä ja tilasin tämän kovasti hehkutetun kiinalaisen. Edullinen ja laadukas, suosittelen kaikille.
En suosittele samsungia. Sony ja huawei on ihan ok, kannattaa kattoa niistä jos löytyisi itselleen sopiva malli. Ja saa kaiken hintaisiakin, satasesta johonkin 600. Käy vaikka gigantin sivuilta kattomassa.
Xperia z3 compact on mulla ja tää on paras puhelin mitä oon ikinä omistanut.
Sony Xperia Z -sarjasta jonkun puhelimen
Odottelen syksyn uusia malleja ja katson ensisijaisesti, mitä windows-puhelimia on tulossa. Vanhastaan Lumia 920 ja tykkään siitä. Jos ei sieltä ole tulossa mitään kivaa niin sitten joku androidi.
Nosto. Sonylta on tulossa z5 compact, mutta sen hinta taitaa olla aika kova. Z3 vastaavasti halpenee, joten pitäisiköhän odottaa... Honor 7 kiinnostaisi, mutta on kovin iso... T: 5 vuottavanhaa Samsungia vaihtamassa oleva
Sony xperia z3 compact! Vaihdoin itsekin viime jouluna tähän s2:sta. Samankokoinen näyttö, superhyvä akku ja muutenkin loistava kapula. Käynyt kaksi kertaa vessanpöntössäkin pulahtamassa eikä ole käynyt mitään. Ostaisin tämän uudelleen.