Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli 30 eikä ole yhtään mitään

Vierailija
06.09.2015 |

Olen keskeyttänyt jokaisen koulutuksen minkä olen aloittanut peruskoulun jälkeen. Ennen finanssikriisiä pidin pääni pinnalla hanttihommissa, nyt ei ole niitäkään ja joudun elämään yhteiskunnan rahoilla. Tai no, autokoulu on käyty mutten omista autoa. Parisuhteesta en voi kun haaveilla. Koulutuksista ei ole jäänyt käteen kun melkoisesti opintolainaa mitä en voi koskaan tätä menoa maksaa pois.

Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
2/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet nuo koulutukset keskeyttänyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:14"]

Olen keskeyttänyt jokaisen koulutuksen minkä olen aloittanut peruskoulun jälkeen. Ennen finanssikriisiä pidin pääni pinnalla hanttihommissa, nyt ei ole niitäkään ja joudun elämään yhteiskunnan rahoilla. Tai no, autokoulu on käyty mutten omista autoa. Parisuhteesta en voi kun haaveilla. Koulutuksista ei ole jäänyt käteen kun melkoisesti opintolainaa mitä en voi koskaan tätä menoa maksaa pois.

Muita samassa tilanteessa?

[/quote]Missä päin asut? Voitaisi keskustella asioista alkoholittomien juomien ääressä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta keskeytin 4 koulua pakkoruotsin vuoksi. Katsotaan sitten uudestaan löytyisikö motivaatiota oppimiseen kun se on tehty täysin vapaaehtoiseksi. Opettelin ihan itse kyllä useita ohjelmointikieliä kotona ilman mitään pakkoa, joten voidaan tehdä johtopäätös että peruskoulusta tulisi tehdä täysin vapaaehtoinen niin ehkä oppimismotivaatio paranisi. Onko muuten tällaista edes koskaan missään maassa kokeiltu? Ei nyt heti tule mieleen.

Vierailija
5/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla epävakaa persoonallisuushäiriö? Itselläni on ja siksi mahdotonta opiskella ammattia :(

Vierailija
6/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minä olen 30v yo ja yhä ammattia vailla. Takana mt-ongelmia 10 vuotta - pikavippivelkoja oon lyhennellyt vuosia ja vielä useita tuhansia jäljellä. Olen kans keskeyttänyt koulutuksia. Ei ole myöskään ajokorttia. Mutta olen jakanut sanomalehtiä, siivonnut ja käynyt te-toimiston kautta kursseja.

Usein tunne etten ole yhtään mitään, mutta vastapainona tunne: löydän vielä paikkani ja näytän eritoten itselleni pystyväni parempaan. Nyt ollut juomatta 3 vuotta ja opiskelen ammattia. Joku päivä ehkä niin luottotiedot kuin polla kuntoon.

Vierailija
7/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]

Onko sulla epävakaa persoonallisuushäiriö? Itselläni on ja siksi mahdotonta opiskella ammattia :(

[/quote]

Alapeukuttajilla ainakin on joku häiriö kun yksikään vastaus ei selitä syytä niille. Rekisteröitymisen lisäksi foorumille voisi laittaa sellaisen että alapeukut (eli kritiikki) vaatii aina sen kritiikin/perustelun.

Vierailija
8/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samassa tilanteessa.

30v. kolme koulutusta suoritettu. 

Teen hanttihommia, joista maksetaan tällä hetkellä vähemmän kuin 10v. sitten kun tein lukion jälkeen samoja töitä.

Opintolainaa 9500e. Masennusta sairastanut sen 10v. mutta nyt olen saanut itseäni parempaan kuntoon.

Parisuhteesta ei koskaan ole ollut tietoakaan.

Väkivaltaa miesten taholta koettu sen verran monessa eri muodossa, että on tosi vaikea tutustua ja luottaa uusiin ihmisiin.

Vierailija
9/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]

[/quote]

Miten se haittaa?

Vierailija
10/11 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"]

[/quote]

Miten se haittaa?
[/quote]
Jos siitä seuraa elämänhallintaongelmia, ne heijastuvat myös opiskeluun. Samoin esim adhd, asperger ja masennus sotkevat opintoja.
T: Masentunut adhd

Vierailija
11/11 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:30"] Onko sulla epävakaa persoonallisuushäiriö? Itselläni on ja siksi mahdotonta opiskella ammattia :( [/quote] Miten se haittaa? [/quote] Jos siitä seuraa elämänhallintaongelmia, ne heijastuvat myös opiskeluun. Samoin esim adhd, asperger ja masennus sotkevat opintoja. T: Masentunut adhd

[/quote]

Oletko hakenut hoitoa ja lääkkeitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän