Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko outlook sähköposteja olla useampia ?

Vierailija
24.03.2022 |

Voiko outlook sähköposteja olla useampia ? Jos voi olla niin onko toinen pakko liittää aliaksena toiseen vai voiko pitää erillään ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi sähköpostiosoite per sosiaaliturvatunnus.

Vierailija
2/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi sähköpostiosoite per sosiaaliturvatunnus.

Ainakin minulla on kaksi. Ps. Sosiaaliturvatunnusta käytettiin viimeksi 70-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 hotmail- ja outlook-tiliä. Olen varannut itselleni tilit etunimisukunimi, etunimi.sukunimi, sukunimietunimi ja sukunimi.etunimi. Gmail-tilejä on vain 2, koska siellä pisteellä ei ole väliä. Sorry kaimat.

Vierailija
4/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhän kun pyörittäis montaa naista.  Yks on roskakori ja kaikki on ilmasia. Eiku....

Vierailija
5/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla monta, mutta Mikkisoft yhdistää kaikki tietosi joka tapauksessa. Huomasin tämän kun olin kahdessa paikassa töissä yhtä aikaa. Periaatteessa yhden paikan tilin kautta voisi admin päästä toisen järjestelmän tietoihin käsiksi.

Vierailija
6/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa seurata soitto Microsoftin asiakastuesta. Tällöin kannattaa antaa asiantuntijan luoda etäyhteys koneellesi.

Vierailija
7/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 4 hotmail- ja outlook-tiliä. Olen varannut itselleni tilit etunimisukunimi, etunimi.sukunimi, sukunimietunimi ja sukunimi.etunimi. Gmail-tilejä on vain 2, koska siellä pisteellä ei ole väliä. Sorry kaimat.

Pakko sanoa, että ihmisluonne on kummallinen, kaikkea pitää hamstrata :)

Vierailija
8/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla monta, mutta Mikkisoft yhdistää kaikki tietosi joka tapauksessa. Huomasin tämän kun olin kahdessa paikassa töissä yhtä aikaa. Periaatteessa yhden paikan tilin kautta voisi admin päästä toisen järjestelmän tietoihin käsiksi.

LOL

Vierailija
9/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vierailija
10/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 omaa outlookkia, toinen ns.virallinen ja toinen roskapostille, sitten mulla on opiskelijan outlook ja vielä kunnan outlookki käytössä kun opiskelen työn ohella, näillä mennään :D

Vierailija
11/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Harkitsen, että tekisin toisen outlook tilin jonne siirtäisi kaiken luukusta. Kun se luukku menee maksulliseksi. Ja meiliboxi on liian pieni tilavuudeltaan,että sinne mahtuisi kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme