USA:n sisäiset lennot, riittävä vaihtoaika Atlantassa?
Haluaisin käydä tulevalla parin viikon New Yorkin lomalla pari päivää muualla. Löysin hyvät ja ennenkaikkea halvat lennot Atlantan kautta, mutta vaihtoaika on vain tunti mennen tullen. Onko toivoakaan ehtiä? Reissaan pelkillä käsimatkatavaroilla, joudunko EU-kansalaisena käymään minkäännäköistä byrokratiaa viranomaisten kanssa lentäessäni vain USA:n sisällä?
Kommentit (24)
Lennän siis matkatavaratarkastukseen Atlantaan vasta New York lennon jälkeen. Euroopassa en ehdi käymään.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"] Opetelkaa nyt lukemaan idiootit.... olette noloja! Kyllä tunti riittää Atlantassa, ketään ei kiinnosta ulkomaalaiinen sisäisellä lennolla. [/quote] Atlanta on maailman vilkkain lentokentta, n.23miljoonaa matkailijaa vuodessa. Turvatarkastusjonot voivat olla pitkia. Usassa suositellaan kahden tunnin varaa vaikka useimmiten selviaa vahemmalla. Voit Check-Inissa sanoa etta sinulla on se ja se lento jolloin yrittavat nopeuttaa menoasi. Kasimatkatavaroiden koon kanssa ollaan erittain tarkkoja ja liian iso laukku lahtee ruumaan viela koneen ovelta ja siita on turha ruveta valittelemaan. Itse olen siella ollut vain kerran, myohaan illalla joten en saanut ihan todellista kuvaa menosta. Muista myos etta USAn sisaisilla lennoilla jotka ovat 4tuntia tai vahemman et saa mitaan ruokaa, pussi pahkinoita tai pretzeleita. Ja se nelja tuntiakin on hyvin tulkinnanvarainen, koita ottaa omaa evasta mukaan. Milla yhtiolla lennat? Have a good trip! t.usalainen. [/quote] Ehtii hyvin. Koneen vaihdossa ei ole mitään turvatarkastuksia eikä chek inekä. Tietenkään. Usein portit on vielä lähekkäin, kun on sisäisten lentojen vaihto. Eli kävelee vaan lennon portille. T. Usassa usein lentänyt Ps. Toimii ihan samoin kuin muuallakin välilaskut
[/quote] En olisi ihan noin toiveikas. Valimatkat ovat pitkia ja yllatystarkastuksia voi tulla ja portti vaihtua, ei tarvita kuin yksi vinksahtanut soittamaan suuta niin kylla tulee turvatarkastuksia. Olen oppinut pitamaan boarding passing ja ajokortin taskussa koko matkan ajan ettei tarvitse kasilaukkua ruveta kaivelemaan kun kaikilla on kiire. t.usalainen
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"] Opetelkaa nyt lukemaan idiootit.... olette noloja! Kyllä tunti riittää Atlantassa, ketään ei kiinnosta ulkomaalaiinen sisäisellä lennolla. [/quote] Atlanta on maailman vilkkain lentokentta, n.23miljoonaa matkailijaa vuodessa. Turvatarkastusjonot voivat olla pitkia. Usassa suositellaan kahden tunnin varaa vaikka useimmiten selviaa vahemmalla. Voit Check-Inissa sanoa etta sinulla on se ja se lento jolloin yrittavat nopeuttaa menoasi. Kasimatkatavaroiden koon kanssa ollaan erittain tarkkoja ja liian iso laukku lahtee ruumaan viela koneen ovelta ja siita on turha ruveta valittelemaan. Itse olen siella ollut vain kerran, myohaan illalla joten en saanut ihan todellista kuvaa menosta. Muista myos etta USAn sisaisilla lennoilla jotka ovat 4tuntia tai vahemman et saa mitaan ruokaa, pussi pahkinoita tai pretzeleita. Ja se nelja tuntiakin on hyvin tulkinnanvarainen, koita ottaa omaa evasta mukaan. Milla yhtiolla lennat? Have a good trip! t.usalainen. [/quote] Ehtii hyvin. Koneen vaihdossa ei ole mitään turvatarkastuksia eikä chek inekä. Tietenkään. Usein portit on vielä lähekkäin, kun on sisäisten lentojen vaihto. Eli kävelee vaan lennon portille. T. Usassa usein lentänyt Ps. Toimii ihan samoin kuin muuallakin välilaskut
[/quote] En olisi ihan noin toiveikas. Valimatkat ovat pitkia ja yllatystarkastuksia voi tulla ja portti vaihtua, ei tarvita kuin yksi vinksahtanut soittamaan suuta niin kylla tulee turvatarkastuksia. Olen oppinut pitamaan boarding passing ja ajokortin taskussa koko matkan ajan ettei tarvitse kasilaukkua ruveta kaivelemaan kun kaikilla on kiire. t.usalainen
[/quote] Viela yksi asia joka kannattaa pitaa mielessa. Viivytyksia voi tulla ukkosmyrskyjen ja tornadoiden takia tahan aikaa vuodesta. Omalla kentallasi voi paistaa aurinko mutta kalusto on lentokiellossa toisella puolella maata. Sisaiset lennot ovat kuin paikallisbusseja, sahaavat edestakaisin koko paivan. t.usalainen
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"]
Opetelkaa nyt lukemaan idiootit.... olette noloja!
Kyllä tunti riittää Atlantassa, ketään ei kiinnosta ulkomaalaiinen sisäisellä lennolla.
[/quote] Atlanta on maailman vilkkain lentokentta, n.23miljoonaa matkailijaa vuodessa. Turvatarkastusjonot voivat olla pitkia. Usassa suositellaan kahden tunnin varaa vaikka useimmiten selviaa vahemmalla. Voit Check-Inissa sanoa etta sinulla on se ja se lento jolloin yrittavat nopeuttaa menoasi. Kasimatkatavaroiden koon kanssa ollaan erittain tarkkoja ja liian iso laukku lahtee ruumaan viela koneen ovelta ja siita on turha ruveta valittelemaan.
Itse olen siella ollut vain kerran, myohaan illalla joten en saanut ihan todellista kuvaa menosta. Muista myos etta USAn sisaisilla lennoilla jotka ovat 4tuntia tai vahemman et saa mitaan ruokaa, pussi pahkinoita tai pretzeleita. Ja se nelja tuntiakin on hyvin tulkinnanvarainen, koita ottaa omaa evasta mukaan.
Milla yhtiolla lennat? Have a good trip! t.usalainen.
[/quote]
Ehtii hyvin. Koneen vaihdossa ei ole mitään turvatarkastuksia eikä chek inekä. Tietenkään. Usein portit on vielä lähekkäin, kun on sisäisten lentojen vaihto. Eli kävelee vaan lennon portille.
T. Usassa usein lentänyt
Ps. Toimii ihan samoin kuin muuallakin välilaskut