Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janne Katajalla syömishäiriö:"Saatan olla syömättä 2-3 päivää huomaamatta."

Vierailija
24.03.2022 |

Kumma heppu vai voiko tuolla oikeasti olla joku sairaus?!

https://www.is.fi/viihde/art-2000008703533.html

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pakko sanoa että Janne on ollut kotona ruoka- aikaan.

Vierailija
2/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aika muhkea jos syö noin harvoin joten sinänsä yllättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivien paasto on ehkä liikaa, mutta kyllä jannen olisi syytä vähän katsoa mitä suuhun laittaa.

Vierailija
4/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin saatan olla 1-2 päivää helposti syömättä, koska ei ole nälkä/ei malta/ei tee mieli, mutta sitten kun havahdun syömättömyyteeni, syön sitten kaksin käsin. Eli elän ääripäästä ääripäähän.

Vierailija
5/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi uskonut, ennemminkin näyttää tyypiltä joka syö naapurinkin eväät.

Vierailija
6/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi KAtajalla ei voisi olla jokin sairaus. - Itsellänikin on vähän saman suuntaista kun silloin kun oikein kova turbulenssi päällä unohdan kaiken muun, kuten syömisen ja sitten kun "taas" muistan syödä voin syödä kerralla hurjia määriä. Tiedostan nykyisin,että tästä tavasta on päästävä eroon ja teen sen eteen työtä, että toimsin toisin.

Vierailija
7/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin jotain ongelmia on kropan toiminnassa, jos ei normaalia nälän tunnetta tule esim. vuorokauden syömättömyyden jälkeen.

Vierailija
8/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania?

Vierailija
9/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko syömishäiriöön, ennemminkin päihteisiin tai maniaan yhdistäisin hänen kohdallaan.

Vierailija
10/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, hassunhauska risteilybingoisäntä taas huomion tarpeessa.. eikö ne kolme-neljä hänen "tähdittämäänsä" ohjelmaa samaan aikaan telkussa riitä?

Vierailija
11/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti Kataja syö mielestään toooosi harvoin, kun jättää lounaan ja päivällisen väliin, syö vain pullaa kahvin kanssa ja sitten illalla ahmii 2500 kcal. Kolmen päivän paastoja ei ainakaan harrasta, se näkyy Jannen pyöreästä naamasta.

Vierailija
12/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin outo tyyppi miten kuvaillut itseään.

Vierailija
13/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuollaisen pitäisi olla jokin sairaus? olen itse samanlainen. esim. tänään tajusin, että olen viimeksi syönyt tiistaina ja oikein miettimällä piti miettiä, että söinhän minä keskiviikkonakin: yksi kiivi ja illalla mukillinen minttukaakaota.

Vierailija
14/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaa, katajalla on mielestään arfid. Sitä ei minulla ole.

Vierailija
15/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei ole missään suhteessa syödyn ruuan määrään eikä laatuun.

Vierailija
16/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pystyy olemaan syömättä kun on vararavintoa. Mutta ei tälläinen kukkakeppi, niin kuin minä esim.

Vierailija
17/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Now ei uskoisi.

Vierailija
18/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme päivää syömättä ja sitten syödään ilmeisesti viikon edestä? Ainakin kroppa puhuu sen puolesta.

Vierailija
19/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä pystyy olemaan syömättä kun on vararavintoa. Mutta ei tälläinen kukkakeppi, niin kuin minä esim.

Lihavat kuolivat keskitysleirillä kyllä yleensä valmiiksi hoikkia ennemmin.

Vierailija
20/56 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi uskonut, ennemminkin näyttää tyypiltä joka syö naapurinkin eväät.

En tullut avanneeksi linkkiä joten voi olla, että tämä selviäsi linkin ytakana olevasta jutusta mutta otaksuisin, että Katajalla ei ole ongelmia siinä, etteikö hän söisi vaan siinä, miten ja milloin hän syö.

Kuten edellä kerroin itsestäni kun on turbulenssi päällä sitä unohtaa kaiken muun (mukaan luettuna syömisen, välillä myös juomisenkin) ja sitten kun "taas" havahtuu, että pitäsi syödä, niin saattaa syödä vähintään sen määrä, joka olisi ollut fiksumpaa syödä jaettuna turbulenssin ajalle tasaisemmin.

Eli sen sijaan, että söisi kerran 48 tunninaikana, niin söisi noin vuorokausien aikana 2x 5 kertaa eli yhden vuorokauden aikana seuraavasti.aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan.

Oma lukunsa hekin, jotka eivät vuorokauden aikana "syö kunnolla" vaan päivän aikana saatava ravinto saattaa koostua erilaisista enemmän ja vähemmän terveellisestä napostelusta  ja kahvista / energiajuomista tms.

Tämän vuoksi esimerkisi lapsien arkena saama kouluruoka on erinoamien asia. Koska maksuton kouluruoka saattaa olla osalle lapsia ainoa tilaisuus saada, aiankin arkena verraten monipuolista ruokaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä