Keitä veikkaatte YLEX aamun uudeksi juontajapariksi?
Annettu vinkki oli, että eivät ole ennen juontaneet yhdessä. Saara ja Alma tai Jenni?
Kommentit (40)
Jos Tuija juontaa niin ainakin minulta jää aamut kuuntelematta... Juuri henkilöiden takia olen YleX:ää kuunnellut ja muiden kanavien juontajat ovat vain ärsyttäneet.
Löytääkö joku sen juttun missä kerrottiin että tuija menee ylelle?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:31"]Löytääkö joku sen juttun missä kerrottiin että tuija menee ylelle?
[/quote]
Huomenna selviää.
Oli kuka vaan niin mieluiten kaksi miestä tai mies ja nainen pari, näillä yleensä parhaat jutut eikä pelkkää käkätystä niinkuin usein jos on kaksi naista juontamassa. Ja ei, en ole mies, vaan nainen itsekin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:31"]
[/quote]
Ei siitä mitään virallista juttua ole ollut, arvailuja vain. Sopisi kyllä hyvin kuvioon, että Tuija lopetti NRJ:llä juuri kun Ylex kaipailee "jotain uutta" pelastamaan aamulähetystä. Mutta huomenna tosiaan selviää.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:31"]
[/quote]
Ei siitä mitään virallista juttua ole ollut, arvailuja vain. Sopisi kyllä hyvin kuvioon, että Tuija lopetti NRJ:llä juuri kun Ylex kaipailee "jotain uutta" pelastamaan aamulähetystä. Mutta huomenna tosiaan selviää.
[/quote]
Minä olin näkeväni iltasanomien jossain juttussa että tuija siirtyy yleisradioon, mutta nyt ei löydy tietoa mistään.
Tämä paljon hypetetty uudistus on se, että Tommi liittyy Saaran ja Samuelin seuraan.
Luojan kiitos ei tuija pehkosta! Tosin eipä noi nykyisetkään mitään huippuja oo. Onneksi aamulla kuuntelenkin radiota vaan hetken. Iltapäivällä sit huoput jutut jälkässä. Ja etusivukin on jees!
Saara on muuten ääninäyttelijänä tuhkimolle!
Saara, Tommi ja Samuhan siellä aloittaa kimpassa!
Mikä pettymys. En sano että henkilöt on huonoja, mutta oletin että ihmisiä vaihdetaan tiimistä...
Siis mitä uutta tässä on? Henkilöitä vastaan ei ole mitään (tosin Samusta ei mielipidettä juurikaan ole), vaikka parempiakin voisivat olla, mutta että kyllä on mennyt hypetys vähän yli.
Eih, oon kyllä pettyny. Ois ollu vaikka Tommi ja Samuel kaksin. Saaraa en vaan jaksa ollenkaan. Sen mukahauskat jutut ei naurata sitten yhtään.
YleX:n omien sivujen kommenteista huomaa, että kovin ilolla eivät ihmiset ole kyllä tätä aamutiimiä ottaneet vastaan.
Olisin kyllä odottanut ainakin yhtä ihan oikeasti uutta juontajaa. Vähän epäilen, saadaanko tuon tiimin kemioita toimimaan.
Anita Hirvone ja Tauski. Varma tieto, isoisoäitini on kanavan rekry.
Mun toivepari Aamuun olis Jenny Lehtinen ja Cristal.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:02"]
Kuunteleeko joku viä radiota?
[/quote]
no ei tietenkään! Eikä lue sanomalehtiä eikä katso tv:tä. Tynnyrissä on mukavaa olla.