Miehet: menetätkö kiinnostuksesi, jos intressi tekee jonkinlaisen aloitteen ennen sinua?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Nytkö miehet vaatii naiselta 10 tai alle rasvaprosenttia 60kg max säännöllä?
Joo o, nyt vaaditaan. Alappas punnertaa.
Minulla on rasvaton massa 55kg, että pitäisi lähinnä laihtua muutama kilo tai sitten vaan tehdä niin kuin tähänkin asti ja olla vaivaamatta itseäni miehillä.
Ei kukaan mies menetä kiinnostusta naiseen hänen aloitteellisuutensa takia. Miehellä joko on kiinnostusta naiseen tai ei ole, eikä siihen vaikuta kuin ulkonäkö.
Olen 80kg ja teen naisena alotteita. Menestys on vaan kehno.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat menettäneet kiinnostuksen, kun olen osoittanut seksuaalista halua liian varhaisessa vaiheessa. On toki olleet ihan vääriä miehiä minulle sellaiset. Jotenkin sellainen ajatusmaailma ei vaan ollenkaan avaudu.
Samaan malliinhan jotkut miehet on vanhoillisia näissä jutuissa kuin naisetkin ja menettävät kiinnostuksensa koska oikeasti kokevat että miehen pitäisi olla se aloitteentekijä, tai ei ole mies ollenkaan. Jotkut miehet sitten taas toivoo naisilta aloitteita, koska itse ovat arkajalkoja ja nainen saa sitten jatkossakin olla aloitteellinen.
Joo o, nyt vaaditaan. Alappas punnertaa.