Onko täällä muita jotka syövät paljon valkosipulia?
Mikä teidän terveydentilanne on? Mä syön valkosipulia päivittäin, ja mulla ei ole oikeastaan koskaan flunssaa, ennen sairastin ainakin kolme kertaa vuodessa. Laitan kotona jokaiseen ruokaan valkosipulia, mutta omaan annokseeni lisään sitä vielä tuplasti enemmän. Tuli vain mieleen kun taas koko perhe oli kipeänä ja mä ainut joka selvisi ilman sitä. Kiinnostaa vaan tietää, vaikuttaako se oikeasti näin paljon terveyteen.
Kommentit (10)
Syön aivan hulluna kun voin mutta sitten myös haisen valkosipulilta. No, ei tuu flunssaa.
Syön joka päivä. Nyt on ensi kertaa pientä flunssaa ehkä kymmeneen vuoteen
Söisin mielelläni paaaaaaaljon, mutta mies on allerginen :-(
Meillä syö muutkin siis melkein päivittäin valkosipulia, mutta aika vähäisiä määriä. Ovat kuitenkin hekin harvoin kipeänä.ap
Sen kyllä haistaa ihmisestä, jos hän syö paljon valkosipulia. Haju puskee ihosta läpi. Eikä se valitettavasti ole mikään miellyttävä haju.
Lähes jokaisessa ruuassa on valkosipulia, mutta kyllä meillä silti on flunssa kerran tai kaksi vuodessa.
Meillä syödään paljon valkosipulia, lapsenkin herkkua on tsekkiläinen valkosipulikeitto:) Eikä meistä kukaan haise valkosipulille kun elimistö on tottunut ja yleensä vs on kypsennettyä, raakana tietty haisee hetken
Jos sitä kypsentää, niin säilyykö siinä nuo terveysominaisuudet vai pitääkö se syödä aina raakana jotta siitä olisi jotain hyötyä?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:12"]
Meillä syödään paljon valkosipulia, lapsenkin herkkua on tsekkiläinen valkosipulikeitto:) Eikä meistä kukaan haise valkosipulille kun elimistö on tottunut ja yleensä vs on kypsennettyä, raakana tietty haisee hetken
[/quote]
No ettehän te sitä itse tietenkään haista, kun teidän nenänne on turtuneet siihen. Muut kyllä haistaa, usko pois.
Meillä syödään päivittäin, niin minä kuin lapsetkin, ollaan todella harvoin kipeänä. Käytän myös kurkumaa.