Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahin pettymys ikinä! :(

Vierailija
06.09.2015 |

Mulle sattui vuosia sitten aika ikävä juttu josta
on vieläkin kärsin, en pääse yli siitä ja ajatuskin saa minut itkemään. En ole koskaan puhunut kenellekään tästä koska häpeän koko tilannetta hirmuisesti. Ainoastaa läheiset ihmiset tietää. Se mitä tapahtui niin minut raiskattiin yhdissä synttäri bileissä :( vaikka siitä on vuosia kun se tapahtui, silti se vaivaa minua päivittäin. Kaikista inhottavinta tässä on se , että "kaverini" kuuli tästä ja nyt kuulema tuolla kaveri piirissä naureskelee asialle ja syyttää kaikin keinoin minua tästä. Kuulema minun vika kaikki.... Minä olen kuulema naurettava pelle joka kuuluukin tulla raiskatuksi... Mä en voi käsittää mikä mun kaveria vaivaa? Miten se pystyy sanomaan jotain noin rumaa, kun se on itsekkin nainen... kaikki nuo kuulin yhdeltä toiselta kaverilta :( itkettää ja surettaa. Tuntuu kaverini petti luottamuksen pahasti :(( mitä mä oikein teen? Tekisi mieli vaan mennä peiton alle ja jäädä sinne :( Emmä edes pysty katsoo kaveria silmii enää :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika nuorelta kun kaverit on noin tärkeitä.
Puhu vanhemmillesi asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vanhemmilles.

Vierailija
4/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että hankkiudut eroon moisesta kusipäästä jo hankit keskusteluapua itsellesi.

Vierailija
5/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei ole mikään kaveri! Ota yhteyttä vaikka kriisipuhelimeen, sulla on kriisi menossa ja apua täytyy hakea. Tsemppiä ja iso voimahalaus, olen kokenut saman, 15v. myöhemminkin pohdin sitä ja kärsin.

Vierailija
6/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda toi ns. kaveri, joka haluaa vain pahaa sinulle. Muista, että sinä olet uhri, joka kärsii. Ruumistasi käytettiin hyväksi. Joku mieleltään sairas sai sen tehtyä, kuten tapahtuu sadoille muillekin viattomille joka vuosi. Jos et voi unohtaa ja jättää asiaa taaksesi, annat myös sielusi tuolle hirviölle. Pääsit kuitenkin "vähällä", sillä pahimmassa tapauksessa olisit voinut menettää elämäsi kokonaan. Se millä mielellä ja tavalla elät sen loppuun riippuu vain sinusta. Tsembbiä. :)

Vierailija
7/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:48"]Suosittelen, että hankkiudut eroon moisesta kusipäästä jo hankit keskusteluapua itsellesi.
[/quote]

Vanhemmat on tienny aikoja sitten. Olen jo aikuinen ja asun omas kodissa... Olen kyllä päättänyt , että en pysty tuommoista antamaan anteeksi millään. Vaikka kuinka ruinaisi ja selittelisi. Ei kaverit ole tuommoisia... Sattuu vaan lisää kun se tuolla kylillä juoruilee kaikille ja naureskelee.. muutenkin kun haluaisin asian pysyvän salassa :(

Vierailija
8/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus siitä kuka raiskasi ja katkaise välit "kavereihisi". Tsemppiä-

Vierailija
9/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:51"]Tuollainen ei ole mikään kaveri! Ota yhteyttä vaikka kriisipuhelimeen, sulla on kriisi menossa ja apua täytyy hakea. Tsemppiä ja iso voimahalaus, olen kokenut saman, 15v. myöhemminkin pohdin sitä ja kärsin.
[/quote]

Oon käynnyt terapiassa vuosi sitten, se autto jollain tapaa, olin jo jollain tapaa päässy yli, en ihan täysin kuitenkaan. Mutta nyt tämä kaveri aukaisi haavat uudelleen :( tuntuu kuin se olisi tapahtunut äskettäin eikä vuosia sitten :(

Vierailija
10/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:51"]Tuollainen ei ole mikään kaveri! Ota yhteyttä vaikka kriisipuhelimeen, sulla on kriisi menossa ja apua täytyy hakea. Tsemppiä ja iso voimahalaus, olen kokenut saman, 15v. myöhemminkin pohdin sitä ja kärsin. [/quote] Oon käynnyt terapiassa vuosi sitten, se autto jollain tapaa, olin jo jollain tapaa päässy yli, en ihan täysin kuitenkaan. Mutta nyt tämä kaveri aukaisi haavat uudelleen :( tuntuu kuin se olisi tapahtunut äskettäin eikä vuosia sitten :(

[/quote]

Onko sulla mahdollisuus repäistä ja vaihtaa vaikka paikkakuntaa? Tuo mustamaalaus ei nimittäin lopu tuon luuserin toimesta.

Vierailija
11/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kaverisi taida olla mikään täysjärkinen. Ei tuollainen ole normaalia toimintaa....

Vierailija
12/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:51"]Tuollainen ei ole mikään kaveri! Ota yhteyttä vaikka kriisipuhelimeen, sulla on kriisi menossa ja apua täytyy hakea. Tsemppiä ja iso voimahalaus, olen kokenut saman, 15v. myöhemminkin pohdin sitä ja kärsin. [/quote] Oon käynnyt terapiassa vuosi sitten, se autto jollain tapaa, olin jo jollain tapaa päässy yli, en ihan täysin kuitenkaan. Mutta nyt tämä kaveri aukaisi haavat uudelleen :( tuntuu kuin se olisi tapahtunut äskettäin eikä vuosia sitten :(

[/quote]

Onko sulla mahdollisuus repäistä ja vaihtaa vaikka paikkakuntaa? Tuo mustamaalaus ei nimittäin lopu tuon luuserin toimesta.
[/quote]

Ei oikein oo. Vakkari työpaikka täällä, samoin mun miehellä myöskin. Mieli tekisi muuttaa pois mut ei oo millään mahdollista :/

Vierailija
13/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on jotenkin empatiakyvytön tai mieleltään epävakaa. Kukaan normaalijärkinen ei puhu noin raiskatusta kaveristaan. Luulen että kaverisi ei pysty käsittämään mitän vakava asia raiskaus on. Sinuna ottaisin etäisyyttä kaveriin, tai unohtaisin hänet kokonaan. Tai sitten skustelisin asiat läpi, jos uskot, että teidän ystävyydestä voi vielä ton jälkeen tulla jotain.

Vaikka olisit kekkaloinut kännissä ja alasti, niin et ole ansainnut tulla raiskatuksi. Mitä tahansa olet tehnyt, niin sulla on ollut oikeus kieltäytyä, muista se. Niin kuin muutkin ehdottaneet, niin soittaisin kriisipuhelimeen ja sen jälkeen etsisin sopivaa terapeuttia, jonka kanssa käydä pahaa oloa yhdessä läpi.

Vierailija
14/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:48"]Suosittelen, että hankkiudut eroon moisesta kusipäästä jo hankit keskusteluapua itsellesi. [/quote] Vanhemmat on tienny aikoja sitten. Olen jo aikuinen ja asun omas kodissa... Olen kyllä päättänyt , että en pysty tuommoista antamaan anteeksi millään. Vaikka kuinka ruinaisi ja selittelisi. Ei kaverit ole tuommoisia... Sattuu vaan lisää kun se tuolla kylillä juoruilee kaikille ja naureskelee.. muutenkin kun haluaisin asian pysyvän salassa :(

[/quote]

No jos ne siellä kylillä on yhtään selväjärkisiä, niin "kaverisi" tekee itsestään pahemman luokan pellen. Puhu nyt ainakin niiden järkevien ystäviesi kanssa, voisivatko hieman jututtaa "kaveriasi".

Vierailija
15/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vaan huutaa sille kaverille kurkku suoraa. " Mitä vittua sä oikein luulet saavas tällä? Miten sä edes kehtaat naureskella asioille, joille ei kuuluisi edes naureskella!" En kuitenkaan sitä tee, koska teen itsestäni täyden pellen ja kaveripiiri saa lisää naureskeltavaa; (

Vierailija
16/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:48"]Suosittelen, että hankkiudut eroon moisesta kusipäästä jo hankit keskusteluapua itsellesi. [/quote] Vanhemmat on tienny aikoja sitten. Olen jo aikuinen ja asun omas kodissa... Olen kyllä päättänyt , että en pysty tuommoista antamaan anteeksi millään. Vaikka kuinka ruinaisi ja selittelisi. Ei kaverit ole tuommoisia... Sattuu vaan lisää kun se tuolla kylillä juoruilee kaikille ja naureskelee.. muutenkin kun haluaisin asian pysyvän salassa :(

[/quote]

No jos ne siellä kylillä on yhtään selväjärkisiä, niin "kaverisi" tekee itsestään pahemman luokan pellen. Puhu nyt ainakin niiden järkevien ystäviesi kanssa, voisivatko hieman jututtaa "kaveriasi".
[/quote]

oon yrittäny ja kaksi kaveria ymmärtää minua täysin, ihmettelevät kovasti kaverini käytöstä miksi suhtautuu asiaan noin. Eikä yhtään ole tukena vaan päinvastoin :( välillä olen niin helvetin vihainen tälle kaverille ja toivon sille tätä samaa.. osa porukoista on kaverini puolella ja heidän mielestä tämä on niin helvetin hauskaa! ; ((((

Vierailija
17/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:13"]

Tekisi mieli vaan huutaa sille kaverille kurkku suoraa. " Mitä vittua sä oikein luulet saavas tällä? Miten sä edes kehtaat naureskella asioille, joille ei kuuluisi edes naureskella!" En kuitenkaan sitä tee, koska teen itsestäni täyden pellen ja kaveripiiri saa lisää naureskeltavaa; (

[/quote]

Kaveripiiri? Millaisessa "piirissä" sä oikein elät? Mihin yleensä tarvitset tällaisia mielenvikaisia ja häiriintyneitä "kavereita"? Mitä sun miehes on mieltä? Eikö teille riitä toisenne, kun kerran ei ole aitoja ja susta välittäviä ihmisiä ympärillä? Dissaa nuo kusipäät elämästäsi pois, niin pääset toipumisessasi edes jonkinlaiseen alkuun!

Vierailija
18/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä veti sanattomaksi :( voimia ap! Unohda kaverisi kokonaan! Et ansaitse tuollaista!

Vierailija
19/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:13"]

[/quote]

Kaveripiiri? Millaisessa "piirissä" sä oikein elät? Mihin yleensä tarvitset tällaisia mielenvikaisia ja häiriintyneitä "kavereita"? Mitä sun miehes on mieltä? Eikö teille riitä toisenne, kun kerran ei ole aitoja ja susta välittäviä ihmisiä ympärillä? Dissaa nuo kusipäät elämästäsi pois, niin pääset toipumisessasi edes jonkinlaiseen alkuun!
[/quote]

Me oltiin pitkän aikaa ystäviä, ala-asteelta saakka. Meidän juttu lähti siitä kun pelastin sen kiusaajilta.. Menin väliin ja puutuin tilanteeseen. Olihan se pelottavaa mut väliin oli mentävä. Joka välkkät oltiin yhdessä siitä lähtien. Eipä kaveriani enää kiusattu sen jälkeen. Aina kuuntelin ja olin tukena kun minua tarvittiin :/ harmittaa ihan äärettömästi kun välit meni poikki ja luottamus ihan pilalla :( ei ole enää mitää toivoa että kaikki voisi jatkua ennalleen :/

Vierailija
20/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up