Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahin pettymys ikinä! :(

Vierailija
06.09.2015 |

Mulle sattui vuosia sitten aika ikävä juttu josta
on vieläkin kärsin, en pääse yli siitä ja ajatuskin saa minut itkemään. En ole koskaan puhunut kenellekään tästä koska häpeän koko tilannetta hirmuisesti. Ainoastaa läheiset ihmiset tietää. Se mitä tapahtui niin minut raiskattiin yhdissä synttäri bileissä :( vaikka siitä on vuosia kun se tapahtui, silti se vaivaa minua päivittäin. Kaikista inhottavinta tässä on se , että "kaverini" kuuli tästä ja nyt kuulema tuolla kaveri piirissä naureskelee asialle ja syyttää kaikin keinoin minua tästä. Kuulema minun vika kaikki.... Minä olen kuulema naurettava pelle joka kuuluukin tulla raiskatuksi... Mä en voi käsittää mikä mun kaveria vaivaa? Miten se pystyy sanomaan jotain noin rumaa, kun se on itsekkin nainen... kaikki nuo kuulin yhdeltä toiselta kaverilta :( itkettää ja surettaa. Tuntuu kaverini petti luottamuksen pahasti :(( mitä mä oikein teen? Tekisi mieli vaan mennä peiton alle ja jäädä sinne :( Emmä edes pysty katsoo kaveria silmii enää :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu et ap on halunnut auttaa kaveriaan pelastamalla tämän kiusaamiselta ja nyt sitten tämä kyseinen kaveri ei olekkaan ollut kovin iloinen ja onkin päättänyt kostaa kaverillee rumalla tavalla. Mikä on ihan HELVETIN VÄÄRIN!

Vierailija
22/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on trolli tai sitten jollain on todella sairas kaveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:09"]Joko tämä on trolli tai sitten jollain on todella sairas kaveri!
[/quote]

eipä tämä trolli ole.. Totta jokainen sana...

Vierailija
24/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna printtaisin tämän viestiketjun hänelle ja antaisin samalla paitsi luettavaa - myös hippasen pienessä päässään ajateltavaa. Aikamoinen ihmishirviö tämä "ystäväsi".

Vierailija
25/25 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:37"]Sinuna printtaisin tämän viestiketjun hänelle ja antaisin samalla paitsi luettavaa - myös hippasen pienessä päässään ajateltavaa. Aikamoinen ihmishirviö tämä "ystäväsi".
[/quote]

Hyvä idea, ei enää ole minun ystävä eikä tule olemaan sitä enään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme