Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naiselle sallita aggressiivisuutta?

Vierailija
06.09.2015 |

Kun ajatellaan heti olevan sairas mieleltään. Esimerkiksi itse ole todella äkkipikainen ja aggressiivinen nainen. Mutta saatan myös leppyä hyvin nopeasti. Se on vain hyvä asia että purkaa raivoamalla ulos niin sitten ei jää hautumaan. Se jos mikä on tuhoavaa jos hauduttaa aggressioita. Ja tämä miehillekin tiedoksi. Saat mitä näet. Minun on hyvin vaikea olla kieroilija koska näytän tunteeni aina selkeästi. Ja sitten jatkan ilman katkeruutta tai patoumaa. Olen muutoinkin hyvin suora ihminen. Sanon suoraan. Ihan yhtä lailla kuin miehetkin naiset on aggressiivisia tai äkkipikaisia. On luonnotonta yrittää mahtua naisellisuuden elegantin hymyilevän ja hiljaisen naisen muottiin, kun sellaisia ei vain yksinkertaisesti ole olemassa.Ei ihme että naiset sairastuu. Ja esim suolisto-ongelmat syntyy tuosta. Mun on oltava mitä olen muuten huomaan sairastuvani.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä rauhallisia vain oikeasti on. Se ei kuitenkaan tarkoita, etten kertoisi mitä ajattelen. Haluan keskustella asioista rakentavasti, en huutaa vitutustani päin jonkun naamaa. Haluan myös mieheni olevan rakentava keskustelija.

Vierailija
22/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:47"]Sama ongelma, kun miksei naisia kiinnosta dominointi sängyssä. Naiset on kasvatettu olemaan kilttejä ja käyttämään reippaasti uhrivaltaa. Saahan nainen olla kuitenkin jo päänsäpitävä monissa tilanteissa, eli edistystä on tapahtunut.
[/quote]

Miksei bottom-homoja usein kiinnosta dominointi vaan hakevat dominoivaa toppia? Kasvatettiinko heidänkin siihen?
[/quote]

Ei kaikki ole aggressiivisia. Mutta ne jotka on usein kuitenkin tietyissä tilanteissa välttelevät sen julkituomista. Esim. sänkykamarin puolella naiset haluavat yleisestu uhriutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:47"]

Sama ongelma, kun miksei naisia kiinnosta dominointi sängyssä. Naiset on kasvatettu olemaan kilttejä ja käyttämään reippaasti uhrivaltaa. Saahan nainen olla kuitenkin jo päänsäpitävä monissa tilanteissa, eli edistystä on tapahtunut.

[/quote]Jep, minusta dominana oleminen on siistiä. Mutta tykkään kyllä vaihtelusta -ap
[/quote]

Vahvat käsiraudat vyölle vaan. :)

Vierailija
24/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität, AP, vain puolustella omaa luonnevikaista käytöstä. Sinunlaisesi naiset tekevät parisuhteesta yhden helvetin.

Vierailija
25/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Ei ole kivaa olla toisen nyrkkeilysäkkinä. Enkä nyt tarkoita fyysistä väkivaltaa. Raivoaminen ei todellakaan puhdista ilmaa. Itse haluan setviä ristiriidat rauhallisesti. Raivoaminen vain vahingoittaa muita. Ihan sama, kuka sen tekee. Omassa suvussa nimenomaan naiset ovat näitä "tulisempia". Pilaavat tehokkaasti kaikkien mielen pitkäksi aikaa sillä meuhkaamisella. Niille itselleen saattaakin tulla parempi olo, mutta muut saat hiipiä varpaillaan sydän kurkussa niiden ympärillä.
Itse lähden vaan pois, jos mulle ruvetaan mesoamaan. Jos on asiaa, keskustelen siitä rauhallisesti. On paras, jos osataan olla mahdollisimman

Vierailija
26/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:47"]Sama ongelma, kun miksei naisia kiinnosta dominointi sängyssä. Naiset on kasvatettu olemaan kilttejä ja käyttämään reippaasti uhrivaltaa. Saahan nainen olla kuitenkin jo päänsäpitävä monissa tilanteissa, eli edistystä on tapahtunut. [/quote] Miksei bottom-homoja usein kiinnosta dominointi vaan hakevat dominoivaa toppia? Kasvatettiinko heidänkin siihen? [/quote] Ei kaikki ole aggressiivisia. Mutta ne jotka on usein kuitenkin tietyissä tilanteissa välttelevät sen julkituomista. Esim. sänkykamarin puolella naiset haluavat yleisestu uhriutua.

[/quote]Höpö höpö. Mihis tämä väite perustuu? 

Justhan tästä oli iltalehdenkin "uutinen", et miehet haluaa alistua lähes yhtä paljon ku naiset! http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014120418891799_lz.shtml :D

Vierailija
27/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän maissa asuneena tiedän, että vaikka sukupuoliroolit muuten on usein perinteiset, naisen on lupa kiehahtaa ja olla aggressiivinen. Tuliluontoiset latinat tiedetään. Olen asunut Argentiinassa, jossa nainen voi hyvin saada raivarit ja leppyä pian. Siellä muuten hyväksyttiin homoliitot ensimmäisenä maailmassa, tai tasa-arvoinen avioliitto. Siellä ei lokeroida kuten Suomessa. Täällä luterilaisuus on tehnyt naisista sellaisia, joille ei sallita rakentavaa raivoa.

Itse olen työelämässä kärsinyt räiskyvästä luonteestani, mutta parisuhteissa en, jos mies on tarpeeksi vahva. Väkivaltainen en ole ollut koskaan. Exäni ja minä riitelimme ja raivosimme ja särjimme tavaroita, ja sovintoseksi oli parasta ikinä.

Sievää ja kilttiä pikkuvaimoa minusta ei saa millään, ja onneksi se tosimiehille sopii. Ne ovat vain Suomessa harvassa. Tämä on nössöjen ja mykkien miesten ja naisten maa.

Vierailija
28/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:47"]Sama ongelma, kun miksei naisia kiinnosta dominointi sängyssä. Naiset on kasvatettu olemaan kilttejä ja käyttämään reippaasti uhrivaltaa. Saahan nainen olla kuitenkin jo päänsäpitävä monissa tilanteissa, eli edistystä on tapahtunut. [/quote] Miksei bottom-homoja usein kiinnosta dominointi vaan hakevat dominoivaa toppia? Kasvatettiinko heidänkin siihen? [/quote] Ei kaikki ole aggressiivisia. Mutta ne jotka on usein kuitenkin tietyissä tilanteissa välttelevät sen julkituomista. Esim. sänkykamarin puolella naiset haluavat yleisestu uhriutua.

[/quote]Höpö höpö. Mihis tämä väite perustuu? 

Justhan tästä oli iltalehdenkin "uutinen", et miehet haluaa alistua lähes yhtä paljon ku naiset! http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014120418891799_lz.shtml :D
[/quote]

No mutta naiset yleensä vielä välttelevät ajatusta alistamisesta, vaikka olisivatkin luonteeltaan sellaisia.

Vierailija
29/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehille sallitta herkkyyttä tai tunteellisuutta?

Vierailija
30/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:36"]Miksei miehille sallitta herkkyyttä tai tunteellisuutta?
[/quote]

Se on saman kolikon toinen puoli. Naisen on oltava hissukka ja kiltti, ja miehen iso vahva ja hiljainen. Molemmat väärin. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
31/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:42"]Kuvitteletko äkkipikaisen ja aggressiivisen miehen olevan haluttu kummppani? Harva haluaa turpiinsa.

[/quote]
Aivan, ei fyysisesti eikä verbaalisesti. Moni ylpeänä avoimen äkkipikaisesti reagoiva niissä kohtauksissaan paljastaa sen varsinaisen asian lisäksi joukon luulojaan ja asenteitaan. Kiusallista seurattavaa sellainen.

Vierailija
32/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa miehen olevan suht aggressiivinen vähän hassua sitten valittaa jos ei itse saa olla tarpeeksi aggressiivinen kun nainen saa loppujen lopuksi olla niin herkkä tai vahva kuin hotsittaa. Naisen aggressiivisuuden arvostusta voi lisätä käytännössä vain hyväksymällä herkät miehet. Teennäisyys ja tekipyhyys ei koskaan tule toimimaan sillä tulinen luonne tarvitsee vastakohtansa.

Vierailija
33/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:31"]Etelän maissa asuneena tiedän, että vaikka sukupuoliroolit muuten on usein perinteiset, naisen on lupa kiehahtaa ja olla aggressiivinen. Tuliluontoiset latinat tiedetään. Olen asunut Argentiinassa, jossa nainen voi hyvin saada raivarit ja leppyä pian. Siellä muuten hyväksyttiin homoliitot ensimmäisenä maailmassa, tai tasa-arvoinen avioliitto. Siellä ei lokeroida kuten Suomessa. Täällä luterilaisuus on tehnyt naisista sellaisia, joille ei sallita rakentavaa raivoa.

Itse olen työelämässä kärsinyt räiskyvästä luonteestani, mutta parisuhteissa en, jos mies on tarpeeksi vahva. Väkivaltainen en ole ollut koskaan. Exäni ja minä riitelimme ja raivosimme ja särjimme tavaroita, ja sovintoseksi oli parasta ikinä.

Sievää ja kilttiä pikkuvaimoa minusta ei saa millään, ja onneksi se tosimiehille sopii. Ne ovat vain Suomessa harvassa. Tämä on nössöjen ja mykkien miesten ja naisten maa.

[/quote]

Todella nössöähän se on kantaa vastuuta omista tunteistaan ja miettiä, mitä sanoo. Henkinen väkivalta on vähän sama juttu kuin fyysinen. Ei se ole nössö, joka ei lyö.

Vierailija
34/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon äkkkipikainen nainen, joka kuohahtaa tai kivahtaa helposti, mutta lepyn helposti. itse haluaisin miehen joka on rauhallinen jonka kainaloon voi käpertyä ja joka antaa minun olla sellainen kuin olen eikä koita muuttaa minua tai arvostele. itseäni sellainen machomaisuus miehissä ja itsensä korostaminen saa heti vereni kiehumaan. tulee mieleen heti, että tällainen pitää naisia idiootteina ja sellaisina jotka tarvitsevat miehen huolenpitoa tai ei pärjää tässä maailmassa. minuun toimii paremmin sellainen rauhallinen ja kaikkia arvostava olemus.

Vierailija
35/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:31"]Etelän maissa asuneena tiedän, että vaikka sukupuoliroolit muuten on usein perinteiset, naisen on lupa kiehahtaa ja olla aggressiivinen. Tuliluontoiset latinat tiedetään. Olen asunut Argentiinassa, jossa nainen voi hyvin saada raivarit ja leppyä pian. Siellä muuten hyväksyttiin homoliitot ensimmäisenä maailmassa, tai tasa-arvoinen avioliitto. Siellä ei lokeroida kuten Suomessa. Täällä luterilaisuus on tehnyt naisista sellaisia, joille ei sallita rakentavaa raivoa.

[/quote]

Todella nössöähän se on kantaa vastuuta omista tunteistaan ja miettiä, mitä sanoo. Henkinen väkivalta on vähän sama juttu kuin fyysinen. Ei se ole nössö, joka ei lyö.
[/quote]

En ole henkisesti enkä fyysisesti väkivaltainen, enkä lyö.

Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
36/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:42"]Jos haluaa miehen olevan suht aggressiivinen vähän hassua sitten valittaa jos ei itse saa olla tarpeeksi aggressiivinen kun nainen saa loppujen lopuksi olla niin herkkä tai vahva kuin hotsittaa. Naisen aggressiivisuuden arvostusta voi lisätä käytännössä vain hyväksymällä herkät miehet. Teennäisyys ja tekipyhyys ei koskaan tule toimimaan sillä tulinen luonne tarvitsee vastakohtansa.
[/quote]

Herkkyys miehissä on hienoa. Sen tukahduttaminen on nössöyttä.

Vierailija
37/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinen ja aggressiivinen nainen on myös tunteellinen ja herkkä. Ei ne sulje pois toisiaan ollenkaan.

Vierailija
38/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:31"]Etelän maissa asuneena tiedän, että vaikka sukupuoliroolit muuten on usein perinteiset, naisen on lupa kiehahtaa ja olla aggressiivinen. Tuliluontoiset latinat tiedetään. Olen asunut Argentiinassa, jossa nainen voi hyvin saada raivarit ja leppyä pian. Siellä muuten hyväksyttiin homoliitot ensimmäisenä maailmassa, tai tasa-arvoinen avioliitto. Siellä ei lokeroida kuten Suomessa. Täällä luterilaisuus on tehnyt naisista sellaisia, joille ei sallita rakentavaa raivoa.

[/quote]

[/quote]

En ole henkisesti enkä fyysisesti väkivaltainen, enkä lyö.

Luetun ymmärtäminen?
[/quote]

Moni henkisen väkivallan harjoittaja pitää toimiaan vain harmittomana paineiden purkamisena.

Vierailija
39/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten todellakaan pidä paikkaansa, että kuumapäisellä kiivailijalla olisi jotenkin voimakkaampi seksuaalisuus automaattisesti.

Minulla on miehenä tuollainen huutaja, solvaaja, tavaroiden rikki paiskelija, joka ei touhujaan anteeksi pyydä. Ja on muuten pelottavaa, kun tuplasti itsen kokoinen ihminen riehuu täysin uskoen oman raivonsa oikeutukseen, jonka laukaiseva syy voi olla joku väärä ilme. Nyt on vuoden verran käyttäytynyt paremmin ja hallinnut stressinsä paremmin, kun pidin puhuttelun siitä, miten hänen käytöksensä vaikuttaa minuun. Tuskin kuitenkaan ajattelee toisista yhtään kauniimmin, vaikka jättää huutamatta. Luultavasti olen hänen mielessään edelleen kaikesta väärässä ja idiootti lehmä.

Mutta seksielämä on meillä täysin olematonta, aina hänellä on niin vaikeaa, ettei koskaan vaan pysty ja jaksa. Olen kokeillut jo kaikki "temput". Mitään sovintoseksiä ei tietenkään ole koskaan ollut.

Olen aina halunnut kumppanin, joka käyttäytyy rakentavasti vapaaehtoisesti, niinkuin minä itsekin teen. Olen luvannut tahtoa rakastaa, mutta eihän tuollaista aggressiivista ihmistä voi. Minusta paiskelija-huutajien pitäisi pariutua vain toisten samanlaisten kanssa, voisivat sitten yhdessä hakea apua yhteiseen ongelmaan, jos eivät kestäisi toisiansa.

Vierailija
40/56 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aggressiivisuus välttämättä ole suoruutta, voihan sitäkin käyttää peittämään ajatuksensa.