Tykkääkö miehet pitkistä (yli 170 cm) naisista?
Miesten mielipiteet lähinnä kiinnostavat. Onko pitkä tyttö jonkun ihanne? Onko pituudelle ylärajaa?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:42"] 170-175 cm ja siro&hoikka kroppa= täydellistä
[/quote]
Mihin unohdit pitkät tytöt nuo on vielä nuorten naisten kohdalla vähän keskimääräistä pidempiä, varmaan pitkä mies olisi sinusta jo 180 cm
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:26"]Jotkut pitävät.
Itsekin saattaisin pitää jos näkisin pitkän naisen, jolla on lantio ja paksut jalat. Vielä en ole nähnyt.
[/quote]
Musta sit varmaan tykkäisit. :D
T. 180cm
Joo kyllä olisi aivan ihanaa päästä palvomaan pitkän naisen sääriä ja reisiä
Minulle naisen pituudella ei ole väliä, mutta voitteko te pitkät naiset seurustella tällaisen 175cm miehen kanssa?
Mulle käy kaikki pituudet väliltä 145 - 215 cm. Persoona on pituutta kymmenen tuhatta kertaa tärkeämpi.
t. m28
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:40"]Minulle naisen pituudella ei ole väliä, mutta voitteko te pitkät naiset seurustella tällaisen 175cm miehen kanssa?
[/quote]
Oon muutaman itseäni lyhyemmän kanssa seurustellut, mutta ne eivät ole toimineet. Jostain syystä itseäni lyhyemmät miehet ovat alkaneet isottelemaan ja haastamaan riitaa kaikille itseäni pidemmille miespuolisille ystävilleni.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:40"]
Minulle naisen pituudella ei ole väliä, mutta voitteko te pitkät naiset seurustella tällaisen 175cm miehen kanssa?
[/quote] Voisin ja olen seurustellutkin.
t. 175 cm nainen
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:40"]
[/quote]
En kun sinun pitää kysyä.
Tom Cruisen kanssa voisin. En siksi, että se on rikas ja komea vaan siksi ettei se varmaan kysele kelpaako. Epävarmuus = turn off numero yksi.
Naisen pituudella ei ole itselleni väliä. Tyttöystäni ovat olleet 154-183 sentin väliltä. T.197cm mies