Kuka maksaa NETFLIXistä? Uudet julkaisut 70-30 vuotta vanhoja!!
Netflixin kaikki uudet elokuvajulkaisut ovat järjestään 70-30 vuotta vanhoja elokuvia,
joiden suomenkielisestä tekstityksestä vielä maksetaan kohonneiden kustannusten muodossa lisämaksua.
Vanhoja 50 -90 luvun elokuvia lähes kukaan ei katso, kuin pakotettuna ja ne muutamat uudemmatkin "suosituimmat elokuvat tänään" saateella näytettävät elokuvat ovat indokiinalaisia d-luokan elokuvia.
Netflix sarjat puolestaan ovat semmosta kuraa että riittää ku katsoo ekasta jaksosta 15 minuuttia ja sarjan viimeisestä jaksosta vikan vartin niin näki koko elämyksen mikä sarjalla oli annettavanaan.
Samalla hinnalla saa kauppojen alelaaareista tuoreempia ja laadukkaampia leffoja 5 kpl kuussa, se kuin maksaisi netflixille luurankoaikojen mustavalkokuvaputkitelkkareille tarkoitetuista elokuvista kuukausimaksua
EROTKAA NETFLIXISTÄ
Parempiakin palveluita on
Kommentit (23)
Minä aion taas liityä sitten, kun netflixiin tulee Better Call Saul -sarjan uusin kausi.
Disney+ minulla on vakiona, mutta siihen ei ole lahjakortteja niin kaveri ostaa (sovitusti) minulle syntymäpäivälahjaksi Netflixin lahjakortin, sillä katsoo 2 kk, sinä aikana ehtii itseä kiinnostavat uutuudet sieltä katsoa.
Ja 1990-luvulla (30 vuotta sitten!) tehtiin hyviä leffoja, niitä ei juuri näe televisiosta.
Lopetin kans tilauksen, ku uudet ohjelmat olivat täyttä kuraa.