Kuka maksaa NETFLIXistä? Uudet julkaisut 70-30 vuotta vanhoja!!
Netflixin kaikki uudet elokuvajulkaisut ovat järjestään 70-30 vuotta vanhoja elokuvia,
joiden suomenkielisestä tekstityksestä vielä maksetaan kohonneiden kustannusten muodossa lisämaksua.
Vanhoja 50 -90 luvun elokuvia lähes kukaan ei katso, kuin pakotettuna ja ne muutamat uudemmatkin "suosituimmat elokuvat tänään" saateella näytettävät elokuvat ovat indokiinalaisia d-luokan elokuvia.
Netflix sarjat puolestaan ovat semmosta kuraa että riittää ku katsoo ekasta jaksosta 15 minuuttia ja sarjan viimeisestä jaksosta vikan vartin niin näki koko elämyksen mikä sarjalla oli annettavanaan.
Samalla hinnalla saa kauppojen alelaaareista tuoreempia ja laadukkaampia leffoja 5 kpl kuussa, se kuin maksaisi netflixille luurankoaikojen mustavalkokuvaputkitelkkareille tarkoitetuista elokuvista kuukausimaksua
EROTKAA NETFLIXISTÄ
Parempiakin palveluita on
Kommentit (23)
Parempia noi vanhat on kuin Netflixin uudet pieraisut.
Ilmeisesti joku käyttää, Areenan jälkeen on suosituin suomalaisten käyttämistä suoratoistopalveluista. Ehkä sitten juuri sellaise henkilöt jotka haluavat katsella nostalgisia kuvia ?
Areena on parempi ja halvempi, tosin sitä ei voi edes irtisanoa.
Katsoo kuka katsoo. Ei kai se sinulta ole pois?
No jos olet ilmoittanut pitäväsi erityisesti vanhoista elokuvista, niin niitä netflix sinulle tarjoaa.
Jos haluat että se ehdottaa jotain uudempaa niin muuta asetuksia.
Mitä ihmettä? En ole edes tiennyt että siellä on tuollaisia vanhoja elokuvia, olen melko uusia lähinnä katsonuut. Ja tosi monia hyviä sarjojakin olen sieltä katsonut, ja luontodokumentteja yms.
AP vissiin itkee nyt sitä kun Netflix poistui venäjältä 😁
Voisin kuvitella, että henkilö joka pitää 50-70 -lukujen italialaisesta elokuvatarjonnasta, voisi maksaakin. Niitä ei ihan joka päivä televisiosta tai elokuvateattereissa näe.
Lopetin tilauksen viime vuoden puolella, kun en itse tuota italian cinemaa niin arvosta.
Mitähän Netflixiä sä katselet,
Kyllä tuolla oli paljon uudempi julkaisujakin viimeksi kun katsoin??
On niistä Netflixin omista sarjoista osa paskoja niinkuin muidenkin tuottajien sarjoista.
Ei se vain ole mahollista tehdä sarjoja jotka mielyttäisivät kaikki jokaista katsojaa, kun ihmiset nyt yleensä katsovat eri tyylisiä ohjelmia. En minäkään top gearia katsoisi mistään hinnasta, vaikka isäntä siitä pitääkin eikä hän vastaavasti mitään reality sarjoja mitä itse katselen.
Samaa netflixin alennustilaa olen itsekin ihmetellyt. Panostavat muutamaan mammuttisarjaan ja muuten oma ja ostettu tuotanto on lähinnä blm ja feministipainotteista kuraa. Suomeen syötetään italialaista, saksalaista ja ranskalaista vanhaa materiaalia ja norjalaista öljyrahoilla tuotettua kliseistä ja perinteistä uutta tuotantoa, jonka viihde- tai taidearvo on olematon. Kymmenestä julkaisusta yksi saattaa olla katsomisen arvoinen ja sekin on yleensä jo elokuvateatterit kiertänyt jenkkileffa, joka tulee samanaikaisesti katsottavaksi myös Suomen ilmaisilla tv-kanavilla.
Hyviä siellä on ja paljon uusia netflixin omia tekeleitä, itse tykkään niistä enemmän kuin hollywoodin jättileffoista, niissä on sentään jotain omaa ja erilaista. Hulu voisi olla toki kokeilemisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet ilmoittanut pitäväsi erityisesti vanhoista elokuvista, niin niitä netflix sinulle tarjoaa.
Jos haluat että se ehdottaa jotain uudempaa niin muuta asetuksia.
Huoh. https://fi.flixable.com
Juuri sain katsottua Witcher-sarjan toisen tuotantokauden ja lopuillaan Cobra Kain viimeisin kausi. Eipä tuota löydy alelaareista ja toisaalta ei minulla ole laitetta, millä katsoa levyjäkään. Vaihtelen striimipalveluiden kesken. 2-6 kuukautta yhtä ja sitten uusi palvelu käyttöön.
Heikko baitti, ap. Takaisin ylikselle.
Kans kyllästyny netflixii, nykyää katon suoratoistot areenasta, plexistä, rakutenista tai tubitv.stä
Hyvä kun muistutit, pitääpä perua koko flixi kun ei tule katsottua ja tililtä lähtee jokakuukausi turhaan palvelulle :D
EU:ssa laki velvoittaa että tarjonnasta pitää olla x% EU-alueelta peräisin, siksi sinne siis haalitaan näitä vuosikymmeniä vanhoja elokuvia EU-alueelta
mites, hbossa ,primevideossa ja disneyssä on edullisempi kuukausihinta ja parempi valikoima?
Eihän sitä kukaan järkevä enää käytä. Täynnä netflixin omia paskoja sarjoja ja elokuvia, kuka niistä oikeasti tykkää?