Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se koira pakko jättää kaupan oven eteen räksyttämään?!

Vierailija
06.09.2015 |

Meitä vastapäätä on Siwa, joka on auki aikaisesta aamusta aina klo 23 asti. Joka helvetin päivä, myös varhain aamulla tai ennen sulkemisaikaa pari pikkupiskiä räksyttää sen oven ulkopuolella. MIKSI SE KOIRA PITÄÄ OTTAA MUKAAN KAUPPAREISSULLE, JOS SE EI PYSY HILJAA KAUPAN ULKOPUOLELLA?!

Koiranomistajat on täysin itsekkäitä kusipäitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat joutaisi karkottaa siperiaan, mistä ovat tulleetkin.

t. kissa

Vierailija
22/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jätä koiraani kaupan eteen. Ei luultavasti haukkuisi, mutta miksi jättäisin? Miksi? Käyn kaupassa ihan ilman koiraa, muuten ulkoillaan ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, minuakin ottaa suunnattomasti päähän aamusta iltaan raakkuvat varikset ja kaakattavat hanhet. Kyllä minä nyt elikoista mieleni pahoitin.

ps. ehkäpä se koiraihminen ottaa koiransa ulos, ettei se jää yksin kotiin räkyttämään heikkohermon naapurin hermoja riekaleiksi.

Vierailija
24/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät olivat jättäneet pikkukaupan oven eteen. Enpä uskaltanut sisään, haukkui kovaa ja näytti hampaitaan, "vartioi" ovea. Vähän voisivat miettiä, pikkulapset monesti pelkäävät pienempiäkin koiria.

Vierailija
25/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jätä mun kissaa peloissaan maukumaan ja sähisemään siihen, niin en oikeen ymmärrä. Lenkitykset tehdään erikseen.

Vierailija
26/26 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:43"]

Voi kamala, minuakin ottaa suunnattomasti päähän aamusta iltaan raakkuvat varikset ja kaakattavat hanhet. Kyllä minä nyt elikoista mieleni pahoitin.

ps. ehkäpä se koiraihminen ottaa koiransa ulos, ettei se jää yksin kotiin räkyttämään heikkohermon naapurin hermoja riekaleiksi.

[/quote]

Ja vie omia naapureitaan säästääkseen sen räkyttämään kaupan lähinaapurien hermot riekaleiksi?

Ja naurettavaa verrata lintujen ja koirien ääniä toisiinsa. Se koira räksyttää vain ajattelemattoman omistajiensa takia muiden hermot riekaleiksi, linnuille nyt ei voi tavallinen kansalainen mitään.

Koiran räksytys tai suoranainen kiljuhaukunta kuuluu ärsyttävyysasteeltaan samaan luokkaan kuin katujyrä tai porakone. Tuskin kukaan niitäkään aamuvarhaisella tai myöhään illalla haluaa kuulla naapurista tai talon edestä.

Korvatulppia ehdotteleva voisi työntää sellaiset itse anukseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi