Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa, kun mies ei melkein koskaan tule töistä kotiin silloin kuin pitäisi.

Vierailija
02.10.2006 |

Tällekin illalle oli sovittu tekemistä ja kun soitin, niin hän sanoi jäävänsä vielä töihin. Ei sanonut miten pitkäksi aikaa, joten tässä on vaan odoteltava. Ei voinut edes itse soittaa, että jää ylitöihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttäisi ihan hirveästi, jos mieheni tekisi noin.

Vierailija
2/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaan ymmärrä, että täällä kotona odotetaan ja välillä tulee jopa mietittyä että onko jotain sattunut. Ei se vaan opi, vaikka olen asiasta tuhannet kerrat sanonut.

T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pitäis teilläkään. Ihan voit ottaa jyrkän kannan ja pakottaa miehesi sieltä töistä ajoissa pois. Ensinnäkin ehkäiset miehesi burn-outia. Jonkun perheessä on oltava järjen ääni jos työantaja uhkaa ottaa miehesi ympärivuorokautiseen käyttöön.

Ja toisekseen jos ne ylityöt onkin sellaisia " ylitöitä" , saatat ehkä säilyttää avioliittosikin.

Vierailija
4/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä oli jo tilanne, että mieheni oli lopen uupunut. Pomo tietää tilanteen, muttei tee asialla mitään. Kai mies vaan luottaa siihen, että joskus ahkeruus palkitaan. Mutta kun ne ylityöt ei vielä tähän päivään mennessä ole näkynyt tilinauhassa, niin minusta hän voisi tehdä sen tuntimäärän mikä on sovittu ja that´s it. Työnantajan mukaan välillä pitää vaan venyä. Mitäs siitä, että kotona odottaa vaimo ja pieni lapsi ja keskeneräinen remontti...

T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi