Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ex sitten parempaa keksi

Vierailija
06.09.2015 |

Samat biisit, jotka oli meidän tavatessamme, ovat nyt uuden naisen kanssa lemppareita. Käyvät matkoilla samoissa paikoissa ja tekevät samoja ruokia. Dooris päivittää somessa jatkuvasti näitä tarinoita. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on mt-ongelmaisten naisten kokoontumispaikka! puretaan sitä omaa huonoa oloa muihin. Tänne pitäisi oikeasti laittaa kokoaikainen rekkaripakko, niin loppuisi kaikki hulluus. Ei sitä esiinnyt juurikaan klo 23-07 vaan ihan koko ajan!

Vierailija
22/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onhan se lähtökohta varmasti vaikea. Lapsi tietää arvottomuutensa, kun oma isäkin hylkäsi. Nainen tuskin enää uskaltaa aloittaa uutta suhdetta. Voiko pahempaa loukkausta ja munattomuutta olla, kuin että jättää raskauden vuoksi. Kerro ap, miten olet säilyttänyt itsekunnioituksesi? Entä kuinka pystyt katsomaan miestäsi silmiin? Kuinka kestit ihmisten puheet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka nussituttaa itsensä paksuksi varatulla miehellä ei ansaitse marttyyrin kruunua. Ja mies samanlainen sika. Ja täällä käydään uhrin kimppuun :O Joidenkin mielestä miehen ois varmaankin pitänyt jättää perheensä tuon lutkan takia.

Vierailija
24/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varattu mies nussii muita naisia kuin vaimoaan?

Vierailija
25/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:54"]

Niin. Onhan se lähtökohta varmasti vaikea. Lapsi tietää arvottomuutensa, kun oma isäkin hylkäsi. Nainen tuskin enää uskaltaa aloittaa uutta suhdetta. Voiko pahempaa loukkausta ja munattomuutta olla, kuin että jättää raskauden vuoksi. Kerro ap, miten olet säilyttänyt itsekunnioituksesi? Entä kuinka pystyt katsomaan miestäsi silmiin? Kuinka kestit ihmisten puheet?

[/quote]

Eiköhän tässä sivusuhde alkanut raskaudesta just. Sen sijaan ydinperhe palasi yhteen. Lapsen isä olisi kyllä osallistunut lapsen elämään, mutta ei saanut lupaa.

Vierailija
26/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:12"]

Melkein 10v olimme yhdessä ja nyt löysi kesällä uuden.

[/quote]

Meillä oli sama. Mies tosin palasi luokseni 2 kk:n jälkeen, kun uusi kesäkissa oli pamahtanut paksuksi. Kesti ikuisuuden antaa anteeksi, mutta lopulta annoin ja rakastuttiin uudelleen.

[/quote]

Otit miehen, joka hylkäsi naisen hänen tultuaan raskaaksi?

[/quote]

Tämä nainen oli väittänyt miehelleni, ettei voi saada lapsia. Meillä oli 10v yhdessäoloa takana ja 5- ja 8 -vuotiaat lapset. Kyllä otin joo. Tämän naisen tunsi muutamia viikkoja. Nainen valehteli ja käytti miestä hyväkseen. Ei antanut edes tavata lastaan koskaan, mutta elarit vaati. Että kenelle ne sympatiat kuuluisi? ap.

[/quote]

Ei nainen välttämättä ole valehdellut. Olin ex-mieheni kanssa 10 vuotta yhdessä, niistä 9 ilman ehkäisyä. Tuloksena 0 raskautta. Mulla oli niin epäsäännölliset kuukautiset että oletin vian olevan minussa, varsinkin kun mies oli omasta viriliteetistään ja olympiatason uimareistaan varma eikä tutkimuksiin suostunut.

Eron jälkeen tapasin nykyisen mieheni ja myöhemmin tulin raskaaksi melkeinpä kertalaakista. Ilman hoitoja tai kepulikonsteja.

Toisaalta, jos miehesi on mennyt nusaisemaan kesähoitoaan paljaalla, niin mä kyllä ehkä olisin toimittanut miehen tutkimuksiin. Erityisesti kun vaarana on että se hoito on sanonut muillekin ettei voi raskaaksi tulla, pannaan vaan paljaalla.

Ja anyway; jos miehesi ei lasta halua, silloin ei paljaalla panna. Noin tyhmä ei ole edes eron huumassa oleva mies jolla on jo lapsia. Eli kyllä mä kääntäisin sen syyttävän sormen siitä naisesta kaikin tavoin sun mieheen. 

[/quote]

No miehen syytä se olikin tietenkin. Tästä on kuitenkin jo aikaa yli 12 vuotta ja mies on ollut mulle uskollinen ja ihana, pyytänyt anteeksi ja käyttäytynyt sen mukaisesti aina. Saatiin vielä yksi lapsi lisääkin sen jälkeen. Mutta se että palstan mielestä mieheni olisi pitänyt ruveta perheen isäksi sille lapselle on mielestäni tosi väärin. Ei hän itsekään sitä halunnut ollenkaan. Nainen oli vielä minua paljon vanhempi ja yritti varmaan lasta kaikkien kanssa, koska oli jo 34-vuotias ja sinkku silloin. ap.

[/quote]

Jaa se, että miehen pitäisi ottaa vastuu tekosistaan ja ruveta isäksi OMALLE BIOLOGISELLE LAPSELLEEN on susta väärin???? Oletko tosissasi?? Miksi sen miehen pitäisi olla niille sun kanssa tehdyille lapsille isä yhtään enempää??

Vierailija
27/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:31"]

[/quote]

Meillä oli sama. Mies tosin palasi luokseni 2 kk:n jälkeen, kun uusi kesäkissa oli pamahtanut paksuksi. Kesti ikuisuuden antaa anteeksi, mutta lopulta annoin ja rakastuttiin uudelleen.

[/quote]

[/quote]

Tämä nainen oli väittänyt miehelleni, ettei voi saada lapsia. Meillä oli 10v yhdessäoloa takana ja 5- ja 8 -vuotiaat lapset. Kyllä otin joo. Tämän naisen tunsi muutamia viikkoja. Nainen valehteli ja käytti miestä hyväkseen. Ei antanut edes tavata lastaan koskaan, mutta elarit vaati. Että kenelle ne sympatiat kuuluisi? ap.

[/quote]

Ei nainen välttämättä ole valehdellut. Olin ex-mieheni kanssa 10 vuotta yhdessä, niistä 9 ilman ehkäisyä. Tuloksena 0 raskautta. Mulla oli niin epäsäännölliset kuukautiset että oletin vian olevan minussa, varsinkin kun mies oli omasta viriliteetistään ja olympiatason uimareistaan varma eikä tutkimuksiin suostunut.

Eron jälkeen tapasin nykyisen mieheni ja myöhemmin tulin raskaaksi melkeinpä kertalaakista. Ilman hoitoja tai kepulikonsteja.

Toisaalta, jos miehesi on mennyt nusaisemaan kesähoitoaan paljaalla, niin mä kyllä ehkä olisin toimittanut miehen tutkimuksiin. Erityisesti kun vaarana on että se hoito on sanonut muillekin ettei voi raskaaksi tulla, pannaan vaan paljaalla.

Ja anyway; jos miehesi ei lasta halua, silloin ei paljaalla panna. Noin tyhmä ei ole edes eron huumassa oleva mies jolla on jo lapsia. Eli kyllä mä kääntäisin sen syyttävän sormen siitä naisesta kaikin tavoin sun mieheen. 

[/quote]

No miehen syytä se olikin tietenkin. Tästä on kuitenkin jo aikaa yli 12 vuotta ja mies on ollut mulle uskollinen ja ihana, pyytänyt anteeksi ja käyttäytynyt sen mukaisesti aina. Saatiin vielä yksi lapsi lisääkin sen jälkeen. Mutta se että palstan mielestä mieheni olisi pitänyt ruveta perheen isäksi sille lapselle on mielestäni tosi väärin. Ei hän itsekään sitä halunnut ollenkaan. Nainen oli vielä minua paljon vanhempi ja yritti varmaan lasta kaikkien kanssa, koska oli jo 34-vuotias ja sinkku silloin. ap.

[/quote]

Uskottele itsellesi noin jos se tuo sulle paremman mielen. Todellisuudessa miehesi on jättänyt yhden lapsen isättömäksi ja sä vielä tuet tuollaista vellihousua.

Onnee.

[/quote]

Eiköhän tämän lapsen äiti ole vellihousu, kun ei anna lapsensa isän tavata lasta. Isäksi olisi ryhtynyt, mutta ei lapsensa äidin mieheksi. ap.

[/quote]

Kummasti se tarina sulla muuttuu... äskeisessä viestissä olit vielä tätä mieltä: "Mutta se että palstan mielestä mieheni olisi pitänyt ruveta perheen isäksi sille lapselle on mielestäni tosi väärin." Sanoit ihan suoraan siis, että tuo rupeaminen isäksi omalle lapselleen olisi susta väärin.

Vierailija
28/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:13"]

Voi 10 kuule...niin makaa kuin petaa! Ihan ilman mitään pakkoa se ukkosi petti sinua ja nai paljaalla jotain eukkoa. Ole onnellinen että tuloksena oli vain vauva eikä HIV...

[/quote]

Tietenkin sitä nai paljaalla, jos muija väittää, että asiat ovat kunnossa. Onko sekin miehen syytä, että nainen on kiero valehtelija?

Vierailija
29/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huono isä sun miehesi on, jos lapsi sijoitetaan mielummin laitokseen kuin isälleen? Sääliksi käy teidän lapsia. :(

Vierailija
30/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:36"]

Huh, itsetunnottomuus ja arvostuksen puute itseä kohtaan sai uuden tason:D ja vielä syytät sitä toista naisparkaa. Toivottavasti on löytänyt paljon parempaa kuin miehesi lapsensa elämään. Luulin et tuollasia kynnysmattoja pidetään ovella...

[/quote]

No ei ole varmaan löytänyt, koska on laittanut lapsensa kasvatuslaitokseen. ap.

[/quote]

tää ei nyt yhtään korreloi sen kanssa että miehes ei sais nähdä lastaan koska nainen estää.. Ikäs se totuus nyt olikaan?

Vierailija
31/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:13"]

Voi 10 kuule...niin makaa kuin petaa! Ihan ilman mitään pakkoa se ukkosi petti sinua ja nai paljaalla jotain eukkoa. Ole onnellinen että tuloksena oli vain vauva eikä HIV...

[/quote]

Tietenkin sitä nai paljaalla, jos muija väittää, että asiat ovat kunnossa. Onko sekin miehen syytä, että nainen on kiero valehtelija?

[/quote]

Ei ole, mutta se on miehen syytä ettei tajua että toinen voi  myös valehdella.

Vierailija
32/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:33"]

Ei ole, mutta se on miehen syytä ettei tajua että toinen voi  myös valehdella.

[/quote]

Ei tuolla lailla voi elää. Ei voi mennä töihinkään, koska pomo on valehtelija. Se on vain pakko luottaa ihmisiin tai sitten eläminen käy mahdottomaksi. Kusipäävalehtelijoita kyllä riittää.

Vierailija
33/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jaa se, että miehen pitäisi ottaa vastuu tekosistaan ja ruveta isäksi OMALLE BIOLOGISELLE LAPSELLEEN on susta väärin???? Oletko tosissasi?? Miksi sen miehen pitäisi olla niille sun kanssa tehdyille lapsille isä yhtään enempää??

[/quote]

Lapsen äiti ei antanut olla vain etäisä, vaan olisi vaatinut myös miehen itselleen ydinperheeltään! Etkö lukenut kunnolla!?

Vierailija
34/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...perheen isäksi on eri asia!

Vierailija
35/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kaapattiin ketju oikealta ap:lta.

Vierailija
36/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..tuli mielenkiintoisempaa aihetta ehkä?

Vierailija
37/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tää keskustelu liittyy aloitukseen?

Vierailija
38/38 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:45"]

Miten ihmeessä tää keskustelu liittyy aloitukseen?

[/quote]

Ei varmaan mitenkään, mutta on vaan niin ällistyttävää huomata miten hölmöjä ja hyväuskoisia jotkut naiset ovat. Minun mieheNI ei tehnyt mitään, tää toinen nainen suunnillen raiskasi minun mieheNI. Tämä toisen naisen lapsi on nyt kuitenkin miehen biologinen lapsi ja muiden lasten sisarpuoli, vaikka se kuinka kismittäsi vaimoa. On se mies ihana ja kultainen puoliso. Varmaan kaikki on ihan vihreänä kateudesta kun on noin ihana mies! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi