Seiska: Sanna Marinilla jättivelat niskassa, pääministerin salatut asuntokaupat paljastuivat!
Tuore Seiska kertoo, että pääministerimme Sanna on hankkinut alkuvuodesta kaikessa hiljaisuudessa 825 000 euroa maksaneen toisen asunnon Helsingistä. Asunnon koko on 96,8 m2. Kauppojen myötä Sannan velkataakka nousi 719 000 euroon. Seiska
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marinilla-jattivelat-niskassa-paami…
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Eroa Sanna!
Pitäisikö Marinin asua kadulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko edes asua jossain siinnä asunnoissaan eikä veronmaksajien rahoilla kesärannassa?
Pitäisi olla toimintaohjeena, että jos pääministeri pystyy ostamaan asunnon Helsingistä, hän on velvollinen käyttämään sitä. Sen lisäksi pääministeri voi ostaa niin monta asuntoa sijoitukseksi kuin haluaa…
Nyt ostellaan asuntoja ja asutaan veronmaksajien kustantamana. Ällöttävä ministeri.
Meneppä ja tee ite paremmin kun osaat!
Arvostella voi mutta pitää antaa vaihtoehto! Tuossa on, tee paremmin
Siihen ei paljon vaadittaisi, vasemalla kädellä hoitaisin ja jälki parempaa enkä edes tarvitsisi niin montaa kaveria jättikatraaseeni nostamaan huipputienestejä.
Miksei mun asuntolaina kiinnosta ketään?
Miten jälkeenjääneitä ihmiset on. Jokainen aikuinen on tehnyt joskus asuntokauppoja.
Mä olen myös hankkinut pari asuntoa. Veikkaanpa, ettei ap tiennyt niistäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle kuulu kenenkään asuntokaupat mitenkään. Se on yksityisasia.
Poliitikon omistukset ei ole yksityisasia. Noi tekee ihan tietyistä syistä selkoa omaisuudestaan hommansa alussa jotta voidaan vahtia noiden riippumattomuutta.
Voisi nimittäin ihmetellä teoreettista pääministeriä jolle putkahtaa kuin tyhjästä monen miljoonan talo tai vene tai mikä tahansa jonka maksamiseen tuon senastinen varallisuus ei näytä riittävän eikä tuo kykene muutenkaan selittämään miten on sen maksanut.
Voi perkle näitä hulluja vaahtoajia!
Vierailija kirjoitti:
Stanan ämmä ku saa sitä pääministerin ylisuurta palkkaa
Tuolla työmäärällä saisi minun puolestani vetää monta kertaa suurempaa palkkaa kuin mikä nyt on pääministerin palkka.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös hankkinut pari asuntoa. Veikkaanpa, ettei ap tiennyt niistäkään mitään.
No en tiennyt.
Mulla on itselläni kiinteistöjä puolentoista miljoonan edestä ja nykyään velattomina.
mm Sannan edesottamusten takia niiden arvo lienee viiden vuoden kuluttua vajaan miltsin. Se toki riitttää mulle, mutta suurin osa populasta tulee kiroamaan tyttöministerit. t aapeli
Kateellisten kokoontumisajot täällä näköjään. 🙄
No onpas ihme ettei pääministeri ostanut mummonmökkiä Kouvolasta. Sata neliötä on mielestäni ihan kohtuullinen asunnon koko lapsiperheelle, ja jos on varaa niin varmasti jokainen ostaa asunnon mieluummin mukavalta alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on se hyvä että meitä kansalaisia muistutetaan, että kaikkien pitää kiristää vyötä! Tässähän PM itse näyttää mallia.
Samoin mallia palkkamaltista, sipilän pm-ansiot oli 160000€ /v , Marinin 205000€/v sama linja koko hallituksella. Palkankorotukset vain 28% luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiennyt.
Mulla on itselläni kiinteistöjä puolentoista miljoonan edestä ja nykyään velattomina.
mm Sannan edesottamusten takia niiden arvo lienee viiden vuoden kuluttua vajaan miltsin. Se toki riitttää mulle, mutta suurin osa populasta tulee kiroamaan tyttöministerit. t aapeli
PM sijoittaa kiinteistöihin rahaa ja tulee samaan tuottoa vuosien päästä. On yhtä aikaa Tyttö kaupankassalta jolla ei ole yhtään talousosaamista…
Joku on keksinyt poliittisen ikiliikkujan.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan sivuilla, missä ministerien pitää ilmoitta kaikki sidonnaisuudet.
Niin siellä Pekka Haavistolla näyttää olevan velkaa 560 000, kiinteistön ostamista varten otettua asuntolainaa.
Asunnot, ja huvilat ja mökit, ja omakotitalot maksaa, ei niitä koskaan kukaan ole ilmaiseksi saanut.
Ja Marinilla on vielä mies jakamassa velkataakkaa.
Miten velka voi olla salattua jos tieto on julkisesti saatavilla Eduskunnan sivuilta?
Köyhä lapsi leikkii nyt aikuisena?monimiljunääriä.
Avioeroilmoitus on vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mun asuntolaina kiinnosta ketään?
Koska olet typerä tavis!
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan sivuilla, missä ministerien pitää ilmoitta kaikki sidonnaisuudet.
Niin siellä Pekka Haavistolla näyttää olevan velkaa 560 000, kiinteistön ostamista varten otettua asuntolainaa.
Asunnot, ja huvilat ja mökit, ja omakotitalot maksaa, ei niitä koskaan kukaan ole ilmaiseksi saanut.
Ja Marinilla on vielä mies jakamassa velkataakkaa.
Juu, samaa kattelin. Antti Kaikkosella näkyy olevan asuntovelkaa 565 000.
Monilla on asuntovelkaa vielä, vaikk ovat jo vanhempia ministereitä, n. 200 000 - 300 000 euroa.
Ministeri Henrikssonilla lisäksi mökkilainaa päälle 30 000
Kuka sitä rahoittaa?
Nyt tarkkana!