Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi minun lihonneen

Vierailija
06.09.2015 |

Mies käski kysyä häneltä mitä tahansa. Kysyin että olenko läski? Hän ei vastannut joo tai ei niinkuin odotin. Vaan että "olet lihonnut". Tarkoittaako tämä nyt hienovaraisesti siis että olen läski hänen mielestään? Painoa on tullut vuosien aikana lisää, tiedän sen itsekin ja toivoisin laihtuvani. Mietin tätä vastausta vähän niinkuin jos kysyisin esim. olenko ruma ja toinen vastaisi "no olet rumentunut..." Olenko ihan typerä kun harmittaa ja jäin miettimään edes koko asiaa? Kuulostan kyllä vähän typerältä myönnän...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivat verta nenästä kun tommosia kyselet..

Vierailija
2/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedän. Se vaan pamahti mun suusta ihan ilman mitään miettimättä. Typerä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteppä kysyit. miksi olisi pitänyt valehdella? Sama kun kysyn mielipidettä uudesta kokkauksestani, ei kiva jos mieheni ja lapseni kehuisi jos kerta eivät tykkää. Jos kerta itse tiedät olevasi läski niin olisiko miehesi pitänyt valehdella "ei, ilet hyvä runkoisin nainen jonka tiedän" Itse olen läski ja tiedän sen kysymättäkin, en tarvitse vahvistusta mieheltäni.

Vierailija
4/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä nyt olet vaa´alla käynyt?? Paljonko olet todellisuudessa lihonut, kakskytviis vai viiskyt kiloa?

Olisiko puolisosi pitäny sitten valehdella et "joo kulta sä näytät tosi hyvältä ja seksikkäältä" Vaikka todellisuus on ihan muuta. Olisko sitten parempi mieli. Mitäs jos pudottaisit niitä kiloja ja sitten kysyisit uudelleen saman kysysmyksen.

Vierailija
5/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä vaan että mikä motiivi sulla oli laittaa mies tuollaisen tilanteen eteen?

Vierailija
6/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei en missään tapauksessa halunnut että mies olisi valehdellut. Mietin vain että tarkoittiko tuo hänen vastaus että oon läski hänen mielestään. Näköjään kyllä, myös teidän kirjoitustenne perusteella. Olen joo lihonnut mutta en mielestäni silti läski ole.

Vierailija
7/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaa kääntelmään miehen sanoja. Mies sanoi, että olet lihonnut, jonka itsekin myönnät. Eli mies kertoi totuuden.  Miksi alkaa vääntämään että mies _oikeasti_ tarkoittaisikin sinun olevan läski, vaikkei sitä sanonut. Miksi pitää ajatella niin monimutkaisesti. 

Olet lihonnut, joo, tiedät hyvin itsekin. Ja nyt sitten voit päättää alatko laihduttamaan, jolloin saattaisi tuo itsetuntokin kohota vai jatkatko märehtimistä ja tyytymättömänä olemista. 

Vierailija
8/8 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:29"]Kysynpä vaan että mikä motiivi sulla oli laittaa mies tuollaisen tilanteen eteen?
[/quote]
Hän käski kysyä ihan mitä tahansa ja hän lupaa vastata täysin rehellisesti. Tämä kysymys tuli mieleeni ekana. Kysymyksen oli tarkoitus siis olla "paha". En muista enää mistä oltiin siinä juteltu mut tää koko juttu sopi tuohon tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi