Mitä miehesi tekee tällähetkellä ja missä? :)
Minun mieheni on töissä, pääsee 23 tunnin ja 11 minuutin päästä vasta :/
Kommentit (43)
Mahdollisesti just nousemassa autoon tai ehkä jo ajamassa. Tulee hakee mut kotiin, olin ryyppäämässä...
Juo aamukahvia ja samaalla pelaa omalla koneellaan jotain uutta peliä. :)
Ei ole enää miestä, kun vaihtoi mut vanhempaan 25 vuoden jälkeen.
Töissä, varmaan laskee pohjois-suomeen tulevia turvapaikanhakijoita..
Tekee keittiössä aamupalaa minulle, olen flunssassa. Ei sillä etteikö tekisi vaikken olisikaan.
Kirjottaa jotain papereita, tänään soittanut noin 18 tuhatta puhelua ja kahviakin mennyt melkoisesti. Nään että on stressaantunut, koska kulmat on kurtussa ja muuten niin hymyileväinen suu on ihan viivana. Voi toista, ei oo nukkunut yhtään viimeyönä.
Pettää pietarsaaren kaupunginhotellissa sihteerinsä kanssa. Pitäisikö jättää?.
Syö aamupalaansa keittiössä ja kuuntelee radiota.
Makoilee mun kanssa sohvalla ja katsellaan simpsoneita, syödään samalla aamupalaa. Kiireettömät sunnuntait on ihania :)
Töitä työmaalla. Yrittäjällä ei vapaapäiviä ole.
Nukkua retkottaa tuossa alasti x-asennossa kaikkensa antaneena. Pantiin tuossa jo kahdesti tämän aamun aikana ennen ylösnousua.
Äsken saateltiin yökylässä olleet appivanhemmat eli miehen vanhemmat kotimatkall, mies oikaisi vielä levitetylle sohvalle katsomaan telkkaria ja lukemaan lehteä. Pitää vielä lisätä, miten ihanaa onkaan että vieraat lähtivät näin hyvissä ajoin. Oli kiva ilta, mutta nyt on koko vapaapäivä vielä edessä ihan vaan meidän kesken :)
Enpä tiedä. Todennäköisesti on ainakin krapula, jos edes herännyt vielä. Hotellissa oletan olevan. On lomailemassa ulkomailla.
Syö leipää tosa vieressä sohvalla ja puhuu pakastimesta.
Nukkuu. Työmatkalla USA:ssa, juteltiin pari tuntia sitten- ikäväänsä valitteli. Kaksi viikkoa vielä...
Istuu koneella lueskelemassa jotain ja kuuntelee musiikkia.
Kotosalla lapsen kanssa, itse makaan levynä sairaalassa. Aika kiukkuinen kuulosti olevan soitellessaan, ei tainnukkaan elo kahdestaan kaksvuotiaan kans olla ihan niin helppoa kuin kuvitteli... ;)