Mitä miehesi tekee tällähetkellä ja missä? :)
Minun mieheni on töissä, pääsee 23 tunnin ja 11 minuutin päästä vasta :/
Kommentit (43)
On poikamme lätkätreeneissä huoltajana. Siis jäähallilla.
Katsoo lastenohjelmia meijän lasten kans
Istuu sohvalla, selaa tablettia ja välillä hymähtelee Jotain :D
Pelaa tossa meijän pihalla futista sen pojan ja mun tytön kanssa. Kohta meen mukaan, että saadaan joukkueet.
Juo aamukahvia ja kiroaa kun asiakkaat soittavat heti aamusta :)
Nukkuu, samoin lapset. Kerrankin kun ei ole minnekään aikataulutettua menoa. Ihana rauhallinen syksy.
Nukkuu vielä yläkerrassa. Oli viime yön töissä.
On sorsametsällä järvellä. Jospa tuo saalista :)
Tekee pihan syyssiivousta, polttaa roskia ja rakentaa roskakatosta.
Meni just pukemaan, kohta lähen saattamaan sitä töihin. Käydään matkalla hakemassa kahvit.
Laulaa studiolla varmaankin. Lähti treenailemaan uutta biisiä.
Töissä. Aamuvuoro alkaa kuudelta. Itse venyttelin yhdeksään ennenkuin nousin keittämään kahvia itselleni!
Juuri tultiin vauvauinnista kotiin ja poika 3,5kk kävi nukkumaan. Mies keitti aamukahvit ja teki itselleen aamiaisleivät ja minulle puuroa. Itse ripustin uikkarit ja pyyhkeet narulle. Nyt aamupalapöydässä syödään ja minä palstailen ja mies lukee mainoksia. Käytiin läpi päivän hommia ja mies tuskaili varaston siivousta.
Singaporessa viettää vapaapäivää, tuli äsken lenkiltä ja skypetettiin tunnin verran. "Onneksi" lomamme muksujen kanssa loppuu ja pääsemme kotiin, siis Singaporen sellaiseen.
On pojan kanssa futisturnauksessa. Toinen peli alkoi juuri.
Meni pojan kanssa metsään parkouraamaan. En edes tiiä kirjotetaanko se silleen. Aina saa pelätä että toisella menee niskat nurin siinä hommassa.
Vetelee sikeitä myöhäiseen iltapäivään