Minkälainen äiti esittelee lapsilleen varatun miehen?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:31"]Ainakin yksi nainen Varkaudesta. Feel happy. [/quote] Kuka? Oiskohan joku tuttu? ;) Ap
[/quote]
Suattaapi olla tai suattaapi olla olemati.Kakkosnaisena oli ja lapset kuvioissa. Elämä on.
[/quote]
Mutta tämä nainen on rakastunut ja ansaitsee onnen.
[/quote]
Tunnistan tämän naisen ja hän on ensimmäistä kertaa elämässään täysin rakastunut ja (aikuiset)lapsetkin innoissaan äitin uudesta miehestä. Keltä se pois on, jos toiset ovat onnellisia?
[/quote]
Siltä vaimolta? Näiden yhteisiltä lapsilta? Ei onneaan saa rakentaa toisen epäonnelle. Ensin erotaan ja vasta sitten ruvetaan kutemaan. Yksinkertaista matematiikkaa eikä näin loukata, nöyryytetä eikä satuteta ketään. Miksi olisi hyväksyttävää lällätellä toisen ihmisen avioliiton raunioilla, kun se toinen vieläpä luulee muuta?
[/quote]
Inhottavasti toimivat tuollaiset ihmiset. Voin hyvin kuvitella, että joku yh vikisee onnensa kukkuloilla, kun saa vietyä miehen joltakin ja rikkoo perheen. Ehkä kostaa omaa kurjaa elämäänsä. Mutta mies on kuitenkin pääjehu ja tekee varmasti samat kurjat tuolle naisellekin. Ei ihmiset vaan muutu ja toisaalta tuollaisille pettäjille on paras opetus saada hiukan kolhuja elämässään.
Varsinaiset moralistien kokoontumisajot taas. On niin helppoa nostaa sitä omaa oloaan tietämällä ja arvostelemalla muiden elämää. Kun tässä on katsonut omaa ja monien muidenkin elämää vuosikymmeniä, niin asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia kuin ne siellä omassa pikku maailmassa näyttävät olevan.
Kun itse aikanaan kohtasin mieheni, hän asui vielä lastensa äidin kanssa. Heidän suhteensa oli käytännössä päättynyt aikoja sitten. Ja tämä oli myös äidin mielipide. Ulkopuolisista varmaan näytti siltä että sekaannuin heidän perheeseensä ja vein lapsilta isän tai mitä lie, mutta todellisuus oli aivan toinen. Ollaan oltu vuosia yhdessä ja kyllä tässä molemmilla on haave, että voisimme yhdessä vanheta loppuun saakka. Onneksi ovat kaikenmaailman moralistit jäkättäneet ihan omissa oloissaan, eivät ole tulleet meidän onneamme pilaamaan. Ja olen kyllä tosi iloinen, että löysin niin hienon ja ihanan miehen. Elämässä on se ihme juttu että se mikä toiselle voi olla kauheaa, voi toiselle olla kullanarvoista. Ja teille rakkaat moralistit, todellisuudessa ette tiedä noiden ihmisten elämästä juuri mitään, peilaatte omia oneglmianne heihin. On niin paljon helpompaa nähdä vikoja toisissa ihmisisä kuin omassa ajattelussaan.
Minun exä on esitelty uuden naisen lapsille vaikka olimme vielä yhdessä. Ero toki tuli mutta heidän suhde ei jatkunut kuin ehkä kuukauden exän poismuutosta. Jälkikäteen exä on kertonut että yksi lapsista oli aamulla tullu esittelemään äidin ja isän hääkuvaa sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:53"]
Varsinaiset moralistien kokoontumisajot taas. On niin helppoa nostaa sitä omaa oloaan tietämällä ja arvostelemalla muiden elämää. Kun tässä on katsonut omaa ja monien muidenkin elämää vuosikymmeniä, niin asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia kuin ne siellä omassa pikku maailmassa näyttävät olevan.
Kun itse aikanaan kohtasin mieheni, hän asui vielä lastensa äidin kanssa. Heidän suhteensa oli käytännössä päättynyt aikoja sitten. Ja tämä oli myös äidin mielipide. Ulkopuolisista varmaan näytti siltä että sekaannuin heidän perheeseensä ja vein lapsilta isän tai mitä lie, mutta todellisuus oli aivan toinen. Ollaan oltu vuosia yhdessä ja kyllä tässä molemmilla on haave, että voisimme yhdessä vanheta loppuun saakka. Onneksi ovat kaikenmaailman moralistit jäkättäneet ihan omissa oloissaan, eivät ole tulleet meidän onneamme pilaamaan. Ja olen kyllä tosi iloinen, että löysin niin hienon ja ihanan miehen. Elämässä on se ihme juttu että se mikä toiselle voi olla kauheaa, voi toiselle olla kullanarvoista. Ja teille rakkaat moralistit, todellisuudessa ette tiedä noiden ihmisten elämästä juuri mitään, peilaatte omia oneglmianne heihin. On niin paljon helpompaa nähdä vikoja toisissa ihmisisä kuin omassa ajattelussaan.
[/quote]
Tuossahan tilanne on ihan erilainen, kun kerran suhde oli jo päättymässä. On pariskuntia, joissa nainen rakastaa miestään autuaan tietämättömänä mistään sivujuonista ja sitten vaan yksi päivä tulee tietoon, että miehellä on joku naikkonen kuvioissa ja lasten kanssakin jo viihdytty. Loppupeleissä kyllä tulee mieleen, että kaksi yhtä matalalla moraalilla varattua on saanut toisensa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:52"]
[/quote]
Tuossahan tilanne on ihan erilainen, kun kerran suhde oli jo päättymässä. On pariskuntia, joissa nainen rakastaa miestään autuaan tietämättömänä mistään sivujuonista ja sitten vaan yksi päivä tulee tietoon, että miehellä on joku naikkonen kuvioissa ja lasten kanssakin jo viihdytty. Loppupeleissä kyllä tulee mieleen, että kaksi yhtä matalalla moraalilla varattua on saanut toisensa.
[/quote]
Kyllä minäkin lapset ensin tapasin ennenkuin heidän äitiään. Jolle kyllä kerrottiin mahd. nopeasti meidän suhteesta. Eihän suhteet niin selkeästi ala, tutustumista on puolin ja toisin, voi altaa ystävyydestä tms. Myös mun lapset olivat kuvioissa mukana alusta saakka. Ja suhde vakavoitui pikku hiljaa. Ja niinkuin sanoin, ulkopuolisten silmissä tilanne saattoi olla vaikka mitä, he kun eivät olleet siinä suhteessa mukana näkemässä missä oikeasti mennään. Itse olen tullut petetyksi niin että miehellä oli pitkän aikaa se "naikkonen". Pakko vaan sanoa, että ihan fiksu, rakastunut nainen sielläkin vaan oli, ei mikään moraaliton naikkonen. Eikä mieskään varsinaisesti ollut moraaliton. Suurin osa miehistä pelkää ottaa vastuuta teoistaan, ja siksi valehtelee helposti. varsinkin silloin kun suhteen vakavuus on epäselvä. En näillä kokemuksilla lähtis niin toisia tuomitsemaan enkä nimittelemään naikkosiksi sun muiksi. Elämä ei ole helppoa, kun sitä ihan oikeasti elää. Toisten moralisoiti ja itsensä luuleminen jotenkin paremmaksi on. Siihen kykenee kuka vain.
Tuohan se iso ongelma juuri onkin, ettei osa miehistä ota vastuuta teoistaan. Jotakin on kyllä sellaisten elämässä mennyt pahasti vinoon.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:31"]
Ainakin yksi nainen Varkaudesta. Feel happy.
[/quote]
Hihii. Tiedän tän naisen. Nyt pääsi kakkosesta ykköseksi ja repeää liitoksistaan rakkaudesta.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:52"]Minun äitini.
[/quote]
Oikeesti? Otan osaa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:52"]Minun äitini. [/quote] Oikeesti? Otan osaa.
[/quote]
Mikä on äitisi etunimi? Tai etunimen ensimmäinen kirjain. Olen todella pahoillani, kun äitisi on toiminut noin. Ehkä ajastaan oppii itsekkyydestä pois ja ajattelee enemmän lapsiaan.
Tiedätkö varmuudella, kumman aloitteesta esittely lapsille on tapahtunut, äidin vai miehen?
En kyllä esittelisi uutta miestä lapsille ihan äkkiä, vaikka molemmat oltaisi vapaita. Mikä kiire?
Esittelin vapaan seurustelukumppanin teini-ikäisille lapsilleni ja hän minut omille lapsilleen. Olimme onnellisia, tehtiin paljon kaikkea keskenämme. Matkustimme yhdessä, olimme hyvä tiimi. Asuimme kuitenkin eri osoitteissa, sillä emme halunneet uusperhettä.
Sitten selvisi, että miehellä olikin jo toinen kuvio meneillään, nainen, jolla vielä enemmän lapsia.
Tiedän naisen , joka näin teki. Nainen tiesi miehen olevan varattu ja yritti jotenkin pitää suhteen piilossa. Lapsillekin kertoi, ettei miehestä saa puhua kellekään. On siinä mukava roolimalli lapsille, kun opettaa kieroilemaan ja valehtelemaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:52"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minäkin lapset ensin tapasin ennenkuin heidän äitiään. Jolle kyllä kerrottiin mahd. nopeasti meidän suhteesta. Eihän suhteet niin selkeästi ala, tutustumista on puolin ja toisin, voi altaa ystävyydestä tms. Myös mun lapset olivat kuvioissa mukana alusta saakka. Ja suhde vakavoitui pikku hiljaa. Ja niinkuin sanoin, ulkopuolisten silmissä tilanne saattoi olla vaikka mitä, he kun eivät olleet siinä suhteessa mukana näkemässä missä oikeasti mennään. Itse olen tullut petetyksi niin että miehellä oli pitkän aikaa se "naikkonen". Pakko vaan sanoa, että ihan fiksu, rakastunut nainen sielläkin vaan oli, ei mikään moraaliton naikkonen. Eikä mieskään varsinaisesti ollut moraaliton. Suurin osa miehistä pelkää ottaa vastuuta teoistaan, ja siksi valehtelee helposti. varsinkin silloin kun suhteen vakavuus on epäselvä. En näillä kokemuksilla lähtis niin toisia tuomitsemaan enkä nimittelemään naikkosiksi sun muiksi. Elämä ei ole helppoa, kun sitä ihan oikeasti elää. Toisten moralisoiti ja itsensä luuleminen jotenkin paremmaksi on. Siihen kykenee kuka vain.
[/quote]
Lapsenne ovat varmasti erittäin ylpeitä teistä molemmista. Jep, täyskusipäitähän te molemmat olette. Jos olisin yksikin lapsistanne, en olisi missään tekemisissä kummankaan kanssa ikinä.
78, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Joillakin aikuisilla ilmeisesti on lupa toimia ihan miten itse haluaa. Viedään toisilta puolisot ja hajotetaan lasten usko elämään. Vapaat aikuiset voivat solmia suhteita ja lapsille voi hyvin kertoa, missä mennään. Salailu ja piilottelu kyllä heijastuu lapsiinkin, sillä lapset ymmärtävät paljon enemmän kuin aikuiset suostuvat myöntämään.
Nainen, jolla vajaa taju moraalista ja joka ajastaan tulee saamaan paskaa silmilleen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:34"]
Nainen, joka haluaa miestä niin epätoivoisesti, että aika ja pää ei kestä enempää etsimistä, vaan tavaraa pitää saada oli se sitten vapaata tai varattua. Eli toisin sanoen täysin moraaliton ja hyvin kevytkenkäinen ja maksullisesta naisesta heti seuraava arvosteluasteikossa oleva naikkonen. Lasten tulevaisuus lienee samaa matalaa tasoa. Eipä sillä miehelläkään paljoa päässä ole mitään erikoista, joten vakka on kantensa valinnut ja näin mennään toistaiseksi. Viikon päästä voi olla jo eri juttu ja eri mies.
[/quote]
Ainakin mun tietämä tapaus meni niin, että yh-nainen jonkun kuukauden sinkkuna ja sitten ensimmäinen kiinnostunut (varattu) mies vei tuolta jalat alta. Lapset hyvin nopiaan esittelyssä ja bileet jatkuu edelleen. Miehen vaimo tosin jossain vaiheessa ulkoistettiin, ei ollut mitään hajua toisesta naisesta. Eli älyttömän hyvä peluri tuo mies. Pisteet sille.
[/quote]
Aika huono peluri mieheksi kun tuollaisen naisen matkaan lähti.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:31"]Ainakin yksi nainen Varkaudesta. Feel happy. [/quote] Kuka? Oiskohan joku tuttu? ;) Ap
[/quote]
Suattaapi olla tai suattaapi olla olemati.Kakkosnaisena oli ja lapset kuvioissa. Elämä on.
[/quote]
Mutta tämä nainen on rakastunut ja ansaitsee onnen.
[/quote]
Tunnistan tämän naisen ja hän on ensimmäistä kertaa elämässään täysin rakastunut ja (aikuiset)lapsetkin innoissaan äitin uudesta miehestä. Keltä se pois on, jos toiset ovat onnellisia?
[/quote]
Siltä vaimolta? Näiden yhteisiltä lapsilta? Ei onneaan saa rakentaa toisen epäonnelle. Ensin erotaan ja vasta sitten ruvetaan kutemaan. Yksinkertaista matematiikkaa eikä näin loukata, nöyryytetä eikä satuteta ketään. Miksi olisi hyväksyttävää lällätellä toisen ihmisen avioliiton raunioilla, kun se toinen vieläpä luulee muuta?