Minkälainen äiti esittelee lapsilleen varatun miehen?
Kommentit (90)
Varmaan lapsikatraan kanssa elävä vähävarainen, huonosti koulutettu, paksua lompsaa hakeva lihavahko ja tympeän näköinen yh. Huono äiti sellainen on.
Jakaja. Yleensä näillä on useampi miessuhde taustalla ja lapset joutuneet näkemään ihan liian paljon.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:34"]
Nainen, joka haluaa miestä niin epätoivoisesti, että aika ja pää ei kestä enempää etsimistä, vaan tavaraa pitää saada oli se sitten vapaata tai varattua. Eli toisin sanoen täysin moraaliton ja hyvin kevytkenkäinen ja maksullisesta naisesta heti seuraava arvosteluasteikossa oleva naikkonen. Lasten tulevaisuus lienee samaa matalaa tasoa. Eipä sillä miehelläkään paljoa päässä ole mitään erikoista, joten vakka on kantensa valinnut ja näin mennään toistaiseksi. Viikon päästä voi olla jo eri juttu ja eri mies.
[/quote]
Kerrotko vähän tarkemmin tuosta arvosteluasteikostasi? Millainen järjestys naisilla siinä on ja mihin se perustuu?
Millainen nainen vehkeilee varatun miehen kanssa ja vielä kehuu sillä? Ja pitää lapsetkin mukana tapaamisissa. Ei hyvää päivää, millaista ihmissaastaa voi olla. Ja kaikkea tuota pidetään vielä oikeutettuna, kun vihdoinkin on se oikea löytynyt rankan elämän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 11:48"]Äiti, joka ei arvosta omia lapsiaan, vaan kuuntelee vain omia himojaan.
[/quote]
Täh muka normi AV mamma en usko.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:38"]
Millainen nainen vehkeilee varatun miehen kanssa ja vielä kehuu sillä? Ja pitää lapsetkin mukana tapaamisissa. Ei hyvää päivää, millaista ihmissaastaa voi olla. Ja kaikkea tuota pidetään vielä oikeutettuna, kun vihdoinkin on se oikea löytynyt rankan elämän jälkeen.
[/quote]
Ja miksii varattu mies pyörii tuollaisessa kuviossa? Vaihtelua ja jännitystä elämään? Exäni alkoi liidellä toisen naisen ja tämän teini-ikäisten tyttöjen seurassa kuin nuori poika. Lähinnä myötähäpeää koin.
Jos lapsia ajateltaisiin, ei yksikään heistä halua ketään uutta aikuista äitin tai isän tilalle. Vaatii kovaa sopeutumista lapsilta, mutta harva aikuinen sitä myöntää.
Äiti, joka kokenut elämässä kovia, mutta uskoo vielä löytävänsä sen oikean.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:31"]Ainakin yksi nainen Varkaudesta. Feel happy. [/quote] Kuka? Oiskohan joku tuttu? ;) Ap
[/quote]
Suattaapi olla tai suattaapi olla olemati.Kakkosnaisena oli ja lapset kuvioissa. Elämä on.
[/quote]
Mutta tämä nainen on rakastunut ja ansaitsee onnen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:31"]Ainakin yksi nainen Varkaudesta. Feel happy. [/quote] Kuka? Oiskohan joku tuttu? ;) Ap
[/quote]
Suattaapi olla tai suattaapi olla olemati.Kakkosnaisena oli ja lapset kuvioissa. Elämä on.
[/quote]
[/quote
Niinhän jokainen ajattelee omalla kohdallaan. Mielestäni lapsia ei vaan pitäisi sotkea kuvioihin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:18"]Millainen äiti esittelee lapselleen minkäänlaista miestä? En voi käsittää. Itseäni koko ajatus oksettaa suuresti.
Muistan omasta nuoruudestani, kun äiti toi jonkun äijän ja esitteli, että tässä olis hänen uus miehensä, niin en tiennyt mitään helvetillisempää ajatusta. Vihasin sitä äijää sydämeni pohjasta ja kun olin silloin teinipoikana jo sitä isompi ja pidempi, niin annoin sille selkäänkin muutamaan otteeseen ja haukuin sen äijän päivittäin maan rakoon. Se tuhosi mun elämäni pelkällä olemassaolollaan. Inhotti olla edes kotona sen seurassa.
Puolisen vuotta se siinä oli, kunnes sitten lopulta lähti. Se oli oman elämäni karmeinta aikaa.
M34
[/quote]
Kiva kuulla tällanenkin näkökulma asiaan.
Nainen jonka iso kainalo kutiaa ja raapijoita ei löydy.
Mä en tajua tätä, itse olen esitellyt lapsilleni lukuisia ihmisiä, ei lapsille heti sanota, että tää on nyt sit mun uusi mies.
On ollut varattuja ystäviä sekä myös mies ehdokkaita, ei lapset ole siitä moksiskaan jos yhtenä päivänä tää äidin esittelemä Ville ei enää käykkään meillä
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:18"]Millainen äiti esittelee lapselleen minkäänlaista miestä? En voi käsittää. Itseäni koko ajatus oksettaa suuresti. Muistan omasta nuoruudestani, kun äiti toi jonkun äijän ja esitteli, että tässä olis hänen uus miehensä, niin en tiennyt mitään helvetillisempää ajatusta. Vihasin sitä äijää sydämeni pohjasta ja kun olin silloin teinipoikana jo sitä isompi ja pidempi, niin annoin sille selkäänkin muutamaan otteeseen ja haukuin sen äijän päivittäin maan rakoon. Se tuhosi mun elämäni pelkällä olemassaolollaan. Inhotti olla edes kotona sen seurassa. Puolisen vuotta se siinä oli, kunnes sitten lopulta lähti. Se oli oman elämäni karmeinta aikaa. M34 [/quote] Kiva kuulla tällanenkin näkökulma asiaan.
[/quote]
Kyllä. Voi, kun aikuiset joskus pysähtyisivät miettimään lasten kannalta asioita. Seurustelin itsekin miehen kanssa, jolla teini-ikäisiä lapsia. Yhdessä emme asuneet, mutta minulla läheiset suhteet näihin lapsiin. Mies oli pettänyt vaimoaan monta kertaa ja lapset nähneet varmasti aika ikävää elämää. Edustin lapsille varmaankin suht turvallista aikuista ja oletin tuon miehen rakastavan minua, sillä aina puhui luottamuksesta ja rakkaudesta. Nyt kesällä paljastui, että miehellä oli toinen nainen lisäkseni ja asuvat jo yhdessä. Tämän miehen jo täysi-ikään ehtinyt tytär kertoi minulle, että tiesi isän tekevän minulle noin jossain vaiheessa. Oli surullinen ja toivoi, että saan paremman miehen itselleni.
Itsellänikin on lapsia ja tuo mies on yrittänyt soitella ja hyvitellä tekojaan. Todella törkeää, jättäisi lapset rauhaan, sillä ei heillä ole osuutta tähän kuvioon.
Nainen, jonka äidinvaistot ovat heikot.
Normaalisti äidit haluavat suojella lapsiaan, ja varattu mies on iso riski isolle draamalle. En tunne yhtäkään normaalia äitiä joka näitä varattuja esittelee mutta yhden sellaisen, joka muutenkin jättää lapsensa heitteille jos omat tarpeet sanovat toisin. Ajattelee aina ensin itseään.
Jos esittelee lapsilleen varatun miehen - millä naiivilla nimikkeellä sitten tahansa - niin ei siinä lastensa parasta ajattele vaan vain sitä että saa miehen sitoutettua itseensä. Et voi jättää kun lapset niin kaipaavat... Yksikään lapsi ei kaipaa sitä miestä kotiinsa, se ainakin on varmaa.
Ja vaikka se mies sitoutuisikin tuollaiseen naiseen, niin alkuhuuman jälkeen arki koittaa. Kukaan ei voi loputtomiin paeta ahdistuksiaan rakastumalla aina vaan uudelleen. Surullista on sekin, että miehen omat lapset jäävät kakkossijalle silloin, kun uusi nainen lapsineen ilmestyy kuvioihin.
Tiedän naisen, joka alkoi liikkua varatun miehen kanssa, lapset kyllä jo täysi-ikäisiä. Porukalla hengailevat baareissa ja laittavat lennokkaita päivityksiä somessa. Ehkä tuollainen elämä sopii joillekin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tunnistan tämän naisen ja hän on ensimmäistä kertaa elämässään täysin rakastunut ja (aikuiset)lapsetkin innoissaan äitin uudesta miehestä. Keltä se pois on, jos toiset ovat onnellisia?
Hmmm. Kestääkö onni sitten kuinka kauan, jos alkanut varatun miehen kanssa oleilla ja vielä julkisesti. Mene ja tiedä, voihan onnistuakin, mutta mihin ne aiemmat suhteet ovat kuolleet kummankin taholla?
En tiedä, mutta tunnen miehen, joka petti vaimoaan ja esitteli lapsensa sille heitukalle- vaimoltaan salaa. Se oli minusta todella röyhkeää.