Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rintaliivit EI ISTU

Vierailija
06.09.2015 |

Oon tuskaillu jo pidemmän aikaa tän ongelman kanssa, mitkään liivit ei istu edestävaan kaaritukien päädyt jää keskiosan kanssa "kiinnittymättä" rintakehään.

Mitkään liivini ei siis istu rintakehästä :( Kävin vihdoin ja viimein ihan rintaliivikaupassa ja edes myyjä ei tiennyt mitä tekisi. Isomman kupin valittaessa jäi liivi sivuilta liian isoksi ja keskeltä ei edes koskettanut rintakehään. Mikä neuvoksi? Kertokaa nyt edes joku kun itku on jo tän asian kanssa.
Mitta rinnan alta 74, rinnan päältä 92.
Käytän 70F liivejä.
Ja pakko ympäryksen olla 70, liivit muutaman viikon käytön jälkeen löystyy muuten ja ei näillä tisseilä tue mitään.

Toivon että joku jaksoi edes lukea tämän typerän aloituksen..

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun tulla seuraavalla kertaa sovittamaan niitä kanssasi...

Vierailija
2/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="traskausfetissimies" time="06.09.2015 klo 00:15"]Pitäisikö minun tulla seuraavalla kertaa sovittamaan niitä kanssasi...

[/quote]

Ei naurata.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut eri malleja?

4/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile halpismalleja. Itse löysin ihan täydelliset kaupasta, joka erikoistui halpisneuleisiin. Ostin heidän rintsikoitaan 5v kunnes liike lopetti, kaapissa on onneksi vielä noin kymmenet. Parempaa istuvuutta en ole löytänyt mistään muualta, mitattuna, merkkinä tai muunakaan. 

Kokeile siis halpiksia, vaikka nettikaupoista. 

Vierailija
5/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niille topakasti ja palkitset kun tottelevat. 

Vierailija
6/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 01:02"]

Sanot niille topakasti ja palkitset kun tottelevat. 

[/quote]

http://media.giphy.com/media/O38dU2kkQ9sWc/giphy.gif

Vierailija
7/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kuopparinta? Eli rintakehä kuopalla, jolloin liivien keskiosa ei voi ottaa kiinni ihoon. Itselläni on tämä ja rintaliivien istuvuus on haastavaa.

Vierailija
8/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 02:15"]

Onko sinulla kuopparinta? Eli rintakehä kuopalla, jolloin liivien keskiosa ei voi ottaa kiinni ihoon. Itselläni on tämä ja rintaliivien istuvuus on haastavaa.

[/quote]

Ajattelin samaa. http://bustyresources.wikia.com/wiki/Pectus_excavatum

minkä merkkisiä ja mallisia liivejä käytät?

Vierailija
9/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesta päätellen rintasi ovat suuret mutta lähtevät ns. pieneltä pinta-alalta. Eli tarvitsisit Fn liivit joissa olisi An kaarituki. Haastavaa mutta voisi auttaa tosiaan joku halpismerkki. Niissä ei ole panostettu suhteutettuun mitoitukseen.
Rintakehän pyöreys aiheuttaa sen ettei kaaret osa ihoon.
Merkiltä Freya voisi löytyä sopivia. Taitaa saada Sokoksesta. Ja netistä ainakin.
Ja ässä hihassa voi olla Victorias secret.

Vierailija
10/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curvy kate on laihoille, hoikille tai normaalipainoisille naisille, joilla on muihin mittoihinsa nähden suuret rinnat. Rintsikoiden leikkaus eroaa muista vastaavista ja saattaisivat sopia.

curvykate.com

Myydään ainakin Stockmannilla, mutta myös netistä voi tilata. Mikset mene Sokokselle tai Stockalle alusvaateosastolle ja pyydä myyjää sovittamaan sopivan kokoiset rintaliivit sinulle, jotta tiedät mikä oikea koko on.

Nykyisissä liiveissäsi on liian suuri kaarituki jos ne nousevat pois iholta. Voi olla että olet valinnut kokosi väärin.

Vierailija
11/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:39"]

Curvy kate on laihoille, hoikille tai normaalipainoisille naisille, joilla on muihin mittoihinsa nähden suuret rinnat. Rintsikoiden leikkaus eroaa muista vastaavista ja saattaisivat sopia.

curvykate.com

Myydään ainakin Stockmannilla, mutta myös netistä voi tilata. Mikset mene Sokokselle tai Stockalle alusvaateosastolle ja pyydä myyjää sovittamaan sopivan kokoiset rintaliivit sinulle, jotta tiedät mikä oikea koko on.

Nykyisissä liiveissäsi on liian suuri kaarituki jos ne nousevat pois iholta. Voi olla että olet valinnut kokosi väärin.

[/quote]

Nykyiset liivisi saattavat myös olla itseasiassa liian pienet jos ne nousevat. Oletko täysin varma että rinnanympäryksesi on tosiaan 70 eikä 75

Vierailija
12/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kaarituettomat?

Vierailija
13/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa unohtaisit ne kaarituelliset liivit. 

Vierailija
14/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:41"]

curvykate.com

[/quote]

Nykyiset liivisi saattavat myös olla itseasiassa liian pienet jos ne nousevat. Oletko täysin varma että rinnanympäryksesi on tosiaan 70 eikä 75

[/quote]

Liian pienet rintaliivit nousevat ylös ja eivät kosketa varsinkaan edestä rintakehää, jo ihan sen vuoksi että kaikki rintakudos ei mahdu tai tahdo mahtua liiveihin.

Vierailija
15/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Amerikassa sukuloimassa. Minulla omn isot, raskaat rinnat. Olimme Wallmartin halpahallissa. Sieltä löysin hyllystä halpahintaisen paketin, jossa oli muutamia puuvillaisia vuorillisia rintaliivejä. Ne ovat uskomattoman hyviä. Suomessakin myydään puuvillasia liivejä, mutta vain pienille koille. Ostamissani liiveissä ei ole mitään irtotoppauksia, liiviosassa on tukeva sauma. Ne eivät purista mistään kohtaa ja tuntuvat mukavilta päällä koko päivän. Niitä pitäisi ensi tilassa saada Suomeen. Harmittaa, kun ostin niitä vain 2 pakettia. 

Vierailija
16/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan vain kaarituettomia, kun kaarituelliset ei istu. Harmi vaan valikoimat on suppeat. Viimeksi ostin imetysliivit (vaikken imetä), yleensä vaan sporttiliivejä. Oli kiva saada vaihteksi muut kuin sporttiliivit, pitää uskaltautua toistekin imetysliivihyllylle :) Kerran löysin sellaiset vähän jäykemmät
kupiksi muotoillut ilman kaaritukia.

Vierailija
17/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:41"]

curvykate.com

[/quote]

[/quote]

Jos rintakehän ympärysmitta on 74 niin ei rintaliivien ympärys voi olla 75. Varsinkaan jos on yhtään painavammat rinnat. 

Vierailija
18/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samaa ongelmaa. Itse tarvitsen liivit, joissa syvä kuppi. Eli kuppi tulee reilusti rinnan päälle. Liivien täytyy myös olla leveät rinnan alta, että istuvat. Eli vähintään 3 riviä hakasia. Ja tosiaan kuppien tulee olla suht lähellä toisiaan kaaritukien kohdalta, eikä välissä saa olla ylimääräistä kaistaletta (usein on H&M:n, Lindexin yms. ruotsalaisten merkkien liiveissä). Tällöin tämä kaistale jää ilmaan ja liivit ei istu.

Ainoat sopivat ja samalla myös edulliset on S-ketjun omat liivit: ACTUELLE. Sokokselta ostan omani. Malleja löytyy tuonkin merkin sisällä useita, mutta noita minulle sopivia onneksi löytyy monet :)

Tässä yksi malli, joka istuu minulle:

https://www.sokos.fi/wcsstore/SOK_StorefrontAssetStore/images/product/iso/6409607058072_kuva1.jpg

Vierailija
19/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:55"]

Minulla oli vähän samaa ongelmaa. Itse tarvitsen liivit, joissa syvä kuppi. Eli kuppi tulee reilusti rinnan päälle. Liivien täytyy myös olla leveät rinnan alta, että istuvat. Eli vähintään 3 riviä hakasia. Ja tosiaan kuppien tulee olla suht lähellä toisiaan kaaritukien kohdalta, eikä välissä saa olla ylimääräistä kaistaletta (usein on H&M:n, Lindexin yms. ruotsalaisten merkkien liiveissä). Tällöin tämä kaistale jää ilmaan ja liivit ei istu.

Ainoat sopivat ja samalla myös edulliset on S-ketjun omat liivit: ACTUELLE. Sokokselta ostan omani. Malleja löytyy tuonkin merkin sisällä useita, mutta noita minulle sopivia onneksi löytyy monet :)

Tässä yksi malli, joka istuu minulle:

https://www.sokos.fi/wcsstore/SOK_StorefrontAssetStore/images/product/iso/6409607058072_kuva1.jpg

[/quote]

Ja tässä erimerkki liiveistä, jotka EI ISTU. Eli kuppien välissä tuo kaistale ja kupit kaukana toisistaan. Ei lisätukea ollenkaan kuppien alla.

https://www.prisma.fi/wcsstore/PRISMA_StorefrontAssetStore/images/product/iso/4894304477240_kuva1.jpg

Vierailija
20/44 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat lähes kiinni toisissaan. Olen antanut periksi sille, että kaarituen pitäisi osua ihoon rintojen välissä. Riittää, että kaari istuu muuten hyvin ja ympärys sopivan tiukka ja olkaimet oikealka kohdalla. 85DD/80E