Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko kaikki et lihominen johtuu mt-ongelmista?

Vierailija
05.09.2015 |

Että mt-lääkitys on lihottanut? Itse olen ainakin lihonut kun olen syönyt liikaa herkkuja..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt pikkuisen edes, mitä ajattelette ja sanotte toisista ihmisistä! Siis IHMISISTÄ, samanarvoisista teidän kanssanne. Miksi pitää halventaa ja herjata toisia? Miksi? Mitä saatte siitä itsellenne? Miksi juuri sinulle tekee hyvää sanoa pahasti toisesta ihmisestä?

Miettikääpä hetki.

Vierailija
22/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:01"]

Kyllähän se näin on. En ole koskaan tavannut ylipainoista ihmistä, joka olisi fiksu ja mieleltään terve. Kaikki ovat olleet keskivertoa tyhmempiä ja lisäksi jotenkin rassukoita. Terve ei ole plösö, vaan huolehtii itsestään, kunnioituksella.

[/quote]

Sinä se olet ilkeyden ja ylimielisyyden huippu. Toivottavasti sairastut johonkin lihottavaan sairauteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut onnellinen lapsuus ja ihana elämä. Minä vaan haluan nautiskella ja syödä ja juoda vähän liikaa :) Voi anteeksi. Ps. olen ihan älykäskin. Minua ei haittaa miltä näytän, koska olen aina rakastanut kehoani. Se toimii ja se hyvin!

Vierailija
24/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 07:47"]

No kyllä kun veljellä perimmäinen syy ylenpalttiseen syömiseen on mt-ongelmat. Ei lääkkeet, vaan syöminen ja syöminen johtuu kontrollin puutteesta. Syö kaiken mitä on tarjolla, pakko rajoittaa. Mun on illalla sanottava, kun olen käymässä, että et saa syödä näitä makkaroita täällä yön aikana, nämä on aamuksi grillattavaksi kaikille. Tai että et saa syödä tätä leikkelepakettia tyhjäksi ja kaikkea leipää, näistä on riitettävä aamupala muillekin. 

[/quote]

Monet mt-lääkkeet lisäävät ruokahalua ja osa on sellaisia, että ihminen ei koe kylläisyyden tunnetta lainkaan, vaikka söisi kuinka paljon.

Tunnen useita mt-lääkkeitä käyttäviä ja jokainen heistä on lihonut, paljon. Lääkityksen lopetettuaan he ovat laihtuneet normaaleihin mittoihinsa.

Lääkäritkin tietävät, että suurin osa mt-lääkkeistä lihottavat. Uusia lääkkeitä on yritetty kehittää sellaisiksi, että ne eivät liottaisi, ainakaan yhtä paljon. Tosiasiassa jokaisen kohdalla on kyse yksilöllisestä reagoinnista lääkkeisiin. Joku on jopa laihtunut lääkkeenvaihdon jälkeen.

Toki varmasti jonkun kohdalla on kyse myös ns. lohtusyömisestä, siihenhän lankeamme me ns. terveetkin usein. Tämän merkitys on kuitenkin lääkkeitä käyttävillä pienempi.

Vierailija
25/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 23:00"]Nää on näitä jotka jää laihoina auton alle 62-vuotiaana ja eniten vituttaa, kun ei nauttinut mistään:D [/quote] Ruokaa voi laihana nauttia kohtuullisen määrän. Ei syödä koko pizzaa vaan 1/4 siitä, ostetaan suklaalevyn sijasta suklaapatukka jne. Mistä minä kuitenkin eniten nautin on se, että voin lähteä ulos croptopissani näyttämättä lihavalta siinä.

[/quote]

Tämähän on valintakysymys. Sinä olet valinnut sen, että ulkonäkö on sinulle tärkein asia, jollekin muulle se ei ole arvostusasteikolla yhtä korkealla. Onneksi.

Crop top on muuten yksi kamalimmista vaatteista, ihan kenen päällä vaan. Sopii korkeintaan salille. Tyylitöntä.

t. pitkä ja hoikka

Vierailija
26/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut masislääkkeet lisäävät ruokahalua. On kokemusta. Vaihdoin merkkiä niin loppui jatkuva syöminen.

Vierailija
27/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 23:00"]Nää on näitä jotka jää laihoina auton alle 62-vuotiaana ja eniten vituttaa, kun ei nauttinut mistään:D [/quote] Ruokaa voi laihana nauttia kohtuullisen määrän. Ei syödä koko pizzaa vaan 1/4 siitä, ostetaan suklaalevyn sijasta suklaapatukka jne. Mistä minä kuitenkin eniten nautin on se, että voin lähteä ulos croptopissani näyttämättä lihavalta siinä.

[/quote]

Tämähän on valintakysymys. Sinä olet valinnut sen, että ulkonäkö on sinulle tärkein asia, jollekin muulle se ei ole arvostusasteikolla yhtä korkealla. Onneksi.

Crop top on muuten yksi kamalimmista vaatteista, ihan kenen päällä vaan. Sopii korkeintaan salille. Tyylitöntä.

t. pitkä ja hoikka
[/quote]
Olen pinnallinen mutta kohdistan pinnallisuuteni vain itseeni, onneksi.

Jaa, että croptoppi vain salivaate? Anna mun nauraa!

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d7/ca/f7/d7caf789c7f144afed183234d1118ee5.jpg

http://www.closetfulofclothes.com/wp-content/uploads/2015/02/gingham-matching-set-pants-set-crop-top-spring-trends-ashley-madekwe-via-whowhatwear.jpg

https://instagram.com/p/2ogh3OR-OC/

Vierailija
28/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crop top. Huh. Todella tyylitöntä. Kaikki, mikä on muotia, ei todellakaan ole tyylikästä.

Naura pois. Minä nauran aina, kun näen jonkun orjallisesti muotia seuraavan crop topissaan kuvittelevan olevansa hyvännäköinen.

Vierailija
29/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:29"]Crop top. Huh. Todella tyylitöntä. Kaikki, mikä on muotia, ei todellakaan ole tyylikästä.

Naura pois. Minä nauran aina, kun näen jonkun orjallisesti muotia seuraavan crop topissaan kuvittelevan olevansa hyvännäköinen.
[/quote]
Jokaisen trendin voi toteuttaa niin tyylikkäästi kuin tyylittömästikin riippuen siitä, onko tyylitajua.

Vierailija
30/30 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-lääkitys ei ole minnuu lihottanu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän