Miten tehdä 40 000€ ilman töitä?
Kellään ideoita? Olen elämäntapa työtön ja löysin unelmieni kodin tuohon hintaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla. Joskus luin jutun, että joku oli oikeasti saanut itselleen talon näin. Hän aloitti jostain ihan pienestä - olikohan kuulakärkikynästä - ja vaihtoi sen johonkin arvokkaampaan tavaraan, sitten saamansa tavaran taas arvokkaampaan, ja niin edelleen.
Siis jos sinulla on vaikka kerä sukkalankaa, niin minä voisin ottaa sen, koska tarvitsen sitä, ja antaa sinulle vaihdossa jotain, mitä en itse tarvitse, kuten keinutuolin. Ja joku taas haluaisi keinutuolin, ja antaisi sinulle jotain mitä ei itse tarvitse. Työtähän tämäkin vaatii, ja tavaroiden kuljettelua, mutta raha ei siirry mihinkään suuntaan.
Se taisi olla klemmari, joka pikkuhiljaa vaihtui matkailuautoon ja siitä sitten taloon. Mielestäni nainen oli saanut inspiraation jonkun toisen vastaavasta projektista.
Oikeassa olet, klemmarista aloitettiin. Wikipediassa on projektista artikkeli:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla. Joskus luin jutun, että joku oli oikeasti saanut itselleen talon näin. Hän aloitti jostain ihan pienestä - olikohan kuulakärkikynästä - ja vaihtoi sen johonkin arvokkaampaan tavaraan, sitten saamansa tavaran taas arvokkaampaan, ja niin edelleen.
Siis jos sinulla on vaikka kerä sukkalankaa, niin minä voisin ottaa sen, koska tarvitsen sitä, ja antaa sinulle vaihdossa jotain, mitä en itse tarvitse, kuten keinutuolin. Ja joku taas haluaisi keinutuolin, ja antaisi sinulle jotain mitä ei itse tarvitse. Työtähän tämäkin vaatii, ja tavaroiden kuljettelua, mutta raha ei siirry mihinkään suuntaan.
Joo, Tupu Hupu ja Lupu tekivät näin yhdessä sarjakuvassa. Ei ehkä kuitenkaan käy tosielämän esimerkiksi. 🙄
Kysymys kuului: "Miten tehdä 40 000€ ilman töitä?" Ap haluaa siis rahaa tekemättä työtä.