Sunnuntaina alkaa kesäaika - valo lisääntyy :)
Kommentit (26)
Onneksi on liukuva työaika, niin voi käydä koko ajan normiajalla töissä. Kesäaikaan aloitan ja lopetan tuntia myöhemmin, taikka talviaikaan aikaisemmin. Kummin nyt haluaa ajatella.. Normaali aika = kello 12:00 aurinko on ylimmillään.
Vierailija kirjoitti:
En suostu vaihtamaan aikaa.
En minäkään. Kesäaika on sama kuin Venäjän aika, ei mitään Venäjältä tänne Suomeen!
Hölmöläiset ovat edelleenkin sitä mieltä, että peittoa voi jatkaa leikkaamalla toisesta päästä ja liittämällä palanen toiseen päähän.
Lutusta :D
Mitä?Taasko pitää kellonaikaa siirtää?Mihin suuntaan nyt?
Juuri nyt eletään ihanaa aikaa, kun koko valoisa kausi on vasta alkamassa. Jo nyt on keväisen valoisaa, tosin tänään on enimmäkseen pilvistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mä en siirry. Pysyn normaaliajassa mieluummin.
Koko ajan siirtely on saatanasta ja saisi jo perkele loppua! Pysyvä normaaliaika ja sillä sipuli, kesällä on muutenkin jo tarpeeksi valoa ja kesäajan kanssa sitä valoa on jo niin paljon ettei illalla meinaa saada unta.
Moskovan aika boikottiin!
Ajattelin oman kännykkäni pitää talviajassa edelleen.
Huomenna alkaa MOSKOVAN AIKA. Teillä, ei mulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?Taasko pitää kellonaikaa siirtää?Mihin suuntaan nyt?
Kohti Moskovaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kellojen kääntö mitään valoisuutta lisää, aamulla on sitten vastaavasti pimeämpää kun pitää töihin lähteä.
Paitsi Hölmölässä ja Moskovassa.
Onneksi usa valitsi toisen ajan, eikä ilmeisesti siirrä kelloja. Euroopassa säädetään edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöläiset ovat edelleenkin sitä mieltä, että peittoa voi jatkaa leikkaamalla toisesta päästä ja liittämällä palanen toiseen päähän.
Vain hölmö kuvittelee jonkun oikeasti luulevan noin. Jokainen normaali ihminen kuitenkin ymmärtää että valo lisääntyy illalla ja vähenee aamuyöstä jolloin yleensä nukutaan, joten VALVEILLAOLOAIKANA VALO LISÄÄNTYY.
Normaaliaikaa on viimeiset 40 vuotta ollut kesäaika, sitä on ollut 7kk vuodessa ja talviaikaa vaan poikkeukselliset 5kk.
Jes ihanaa kun kelloja siirretään, tykkään valoisista illoista. Aamulla ei väliä, viikonloppuisin nukun pitkään ja arkena oon aamut töissä sisätiloissa. Iltaisin tykkään ulkoilla.
Ei se valo mihinkään lisäänny. Muutat vain kellosi aikaa.
Mieluiten aamulla valoisampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain hölmö kuvittelee jonkun oikeasti luulevan noin. Jokainen normaali ihminen kuitenkin ymmärtää että valo lisääntyy illalla ja vähenee aamuyöstä jolloin yleensä nukutaan, joten VALVEILLAOLOAIKANA VALO LISÄÄNTYY.
Olen eri mieltä kanssasi. Aamulla tulee olemaan pimeämpää jolloin herääminen vaikeutuu ainakin itselläni. Illalla on joka tapauksessa valoisaa joten se ei vaikuta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä kanssasi. Aamulla tulee olemaan pimeämpää jolloin herääminen vaikeutuu ainakin itselläni. Illalla on joka tapauksessa valoisaa joten se ei vaikuta asiaan.
Illalla vaikeampi saada unta.
Eihän se kellojen kääntö mitään valoisuutta lisää, aamulla on sitten vastaavasti pimeämpää kun pitää töihin lähteä.