Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Meidän suvun piirteitä"

Vierailija
02.10.2006 |

Mua kyrsii niin kauheesti se, että anoppi ja appi aina muistavat huomauttaa vauvan ns. " hyvistä piirteistä" , että sehän on ihan kuin meidän suvun se ja se, sillä oli paksut hiukset ja se oli hoikka ja sillä tädillä oli samanlainen nenä ja älykkyys on selvästi meidän X:ltä.......

Ei muuten, koska kyllähän pienessä varmaankin ON miehen puolen piirteitä, mutta miten aina ne HYVÄT piirteet sattuu just sieltä puolen periytyvän?! Sit jos vauva on tuollainen temperamenttinen huutajatyyppi, sanotaan ihmetellen ja mua merkitsevästi tuijotellen, et:" Mistäköhän tuollainen periytyy, ei meidän lapsista KUKAAN ollut tuollainen!" Jaa-a, ei kyllä ollut minunkaan sisarukseni eikä minä.... mutta lapsen isä on lyhytpinnainen impulssiäijä?!

Huvittaa vaan se, että selkeästi hänessä on piirteitä, jotka ovat minulta peräisin, eikä olla kuulevinaankaan, jos kerron, että isoäidilläni oli samanlaiset hiukset tms.

Toinen, mikä _oikeasti_ ärsyttää, on se, että tyttäreni o n (tietyiltä elkeiltään) anopin näköinen ja se tuo hänet päivittäin mieleeni, mikä ei ole niin kivaa... Mutta onneksi VAIN elkeiltään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi