Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessako paikkakunnassa olet asunut? Miksi muutit?

Vierailija
23.03.2022 |

Miksi olet vaihtanut maisemaa,??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, Vantaa ja Turku. Jokaisessa kaupungissa hyvät puolensa.

Vierailija
22/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu, työ, työ, työ, työ, työ, asuminen ja myöhemmin myös työ, eli yhteensä 7 muuttoa eri paikkakunnille tähän mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut 7 eri kapungissa, kolme näistä ulkomailla. (välivuosi, opiskelu, kaksi opiskelijavaihtoa, töiden perässä kaksi muuttoa Suomen sisällä). Ennen lapsia muutto oli kivaa vaihtelua, nyt en enää siirry.

Vierailija
24/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olen asunut syntymäpaikkakunnallani. Sieltä lähdin Norjaan töihin kun valmistuin sairaanhoitajaksi ja täällä olen asunut kolmella paikkakunnalla. Ensin siellä minne lähdin töihin, siellä meni 12 vuotta. Sitten lähdin lisäopintoihin  eräälle toiselle paikkakunnalle ja kun päätin opiskelun muutin kolmannelle jossa asun nyt.

En usko että enää muutan mihinkään. Viihdyn täällä missä olen, on työpaikka ja kaikki hyvin.

Yhteensä olen asunut täällä vajaat 26 vuotta.

Vierailija
25/29 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut virallisesti viidellä paikkakunnalla, joista kahdella kahdesti syy opiskelut ja työpaikat. Huvikseni en ole muuttanut.

Vierailija
26/29 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Syntymäkunta 2. Työ 3. Kurssi (omarahotteinen, ennen opintoja) 4. Opinnot 5. Miehen työ (itsellä myöhemmin koulu ja työ samalla paikkakunnalla) 6. Työ. 

Siinäpä nämä. 

Vierailija
27/29 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta kertaa joutunut muuttamaan äidin haluamisen takia. Ensimmäisen kerran kun olin 2v. Ei juuria missään ja tästä nykyisestä en lähde ellei ihan pakko. Teinimme ei ole muuttanut kertaakaan.

Vierailija
28/29 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme paikkakuntaa. Ensin opiskelun ja sitten puolison työn vuoksi.

Vierailija
29/29 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi eri paikkakuntaa ja yhdeksän eri osoitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän