Monessako paikkakunnassa olet asunut? Miksi muutit?
Kommentit (29)
Opiskelu, työ, työ, työ, työ, työ, asuminen ja myöhemmin myös työ, eli yhteensä 7 muuttoa eri paikkakunnille tähän mennessä.
Asunut 7 eri kapungissa, kolme näistä ulkomailla. (välivuosi, opiskelu, kaksi opiskelijavaihtoa, töiden perässä kaksi muuttoa Suomen sisällä). Ennen lapsia muutto oli kivaa vaihtelua, nyt en enää siirry.
Suomessa olen asunut syntymäpaikkakunnallani. Sieltä lähdin Norjaan töihin kun valmistuin sairaanhoitajaksi ja täällä olen asunut kolmella paikkakunnalla. Ensin siellä minne lähdin töihin, siellä meni 12 vuotta. Sitten lähdin lisäopintoihin eräälle toiselle paikkakunnalle ja kun päätin opiskelun muutin kolmannelle jossa asun nyt.
En usko että enää muutan mihinkään. Viihdyn täällä missä olen, on työpaikka ja kaikki hyvin.
Yhteensä olen asunut täällä vajaat 26 vuotta.
Olen asunut virallisesti viidellä paikkakunnalla, joista kahdella kahdesti syy opiskelut ja työpaikat. Huvikseni en ole muuttanut.
1. Syntymäkunta 2. Työ 3. Kurssi (omarahotteinen, ennen opintoja) 4. Opinnot 5. Miehen työ (itsellä myöhemmin koulu ja työ samalla paikkakunnalla) 6. Työ.
Siinäpä nämä.
Liian monta kertaa joutunut muuttamaan äidin haluamisen takia. Ensimmäisen kerran kun olin 2v. Ei juuria missään ja tästä nykyisestä en lähde ellei ihan pakko. Teinimme ei ole muuttanut kertaakaan.
Kolme paikkakuntaa. Ensin opiskelun ja sitten puolison työn vuoksi.
Kuusi eri paikkakuntaa ja yhdeksän eri osoitetta.
Helsinki, Vantaa ja Turku. Jokaisessa kaupungissa hyvät puolensa.