Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessako paikkakunnassa olet asunut? Miksi muutit?

Vierailija
23.03.2022 |

Miksi olet vaihtanut maisemaa,??

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella paikkakunnalla?

Vierailija
2/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut 2 kertaa opiskelemaan uuteen kaupunkiin, 1 kertaa töiden ja miehen perässä, 1 kerran miehen kanssa yhteen, yhteensä siis 4 kertaa vaihtanut kaupunkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä.

Vierailija
4/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Vantaalla

Vierailija
5/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintojen ja työn perässähän sitä aika usea muuttaa. Olen aikuisiässä muuttanut Suomessa eri paikkakunnille 17 kertaa. Lapsuusperheen kanssa viisi. Välillä asuttiin Ruotsissa.

Vierailija
6/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, työn takia. Nyt en muuta metriäkään koskaan/ikinä. Seuraavaksi työ saa luvan muuttaa naapuriini. Jos ei muuta, niin sitten sovitaan että olen oman osuuteni tehnyt.

Vierailija
7/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemällä. Helsinki on seitsemäs asuinpaikkakuntani. Synnyin paikkakunnasta i en muista yhtään mitään, sillä olin vain joku puolivuotias, kun muutin perheeni mukana iskän työpaikan perässä uudelle paikkakunnalle.

M27

Vierailija
8/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 llä. 😄 Espoo, Vantaa, sitten Helsinki hetken, kotoisin vaasasta ja asun nyt Jyväskylässä opiskelemassa. Täältä varmaan muutan takas Helsinkiin.

Nainen -91

Vierailija
9/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi miksi juu demajit nuussi kaiken

Vierailija
10/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella paikkakunnalla!!!!

Vierailija
11/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako paikkakuntaa? Olen asunut neljassa eri maassa joten on niita paikkakuntia kertynyt.

Vierailija
12/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa. Ensimmäisestä muutin vanhempien kanssa äitin töiden perässä, sitten muutin läheiseen kaupunkiin omilleni.

Vierailija
13/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. Työn perässä

Vierailija
14/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme muutti isän työn perässä Suomessa aika usein, 7 paikkakuntaa tuli täyteen ennenkuin muutin ulkomaille, ja täälläkin on nyt koti numero 7. Hyvä puoli: Ei keräänny ihan hirveitä tavaramääriä.

Vierailija
15/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa, Espoo, Helsinki ja nyt Vantaa viimeiset 30 vuotta. Muuttanut miehen tai uuden kämpän perässä.

Vierailija
16/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan ja selitellään.. lapsuudessa muutin 1. paikkakunnalla 2 kertaa ns. laman takia ja 2. paikkakunnalle (eli 3. muutto) vanhempien eron takia ja siellä 4. muutto muuttaessani äidiltä isälle. Sieltä 5. kerran muutin isän kanssa 3. paikkakunnalle. Sieltä muutin 6. kerran 4. paikkakunnalle lukion aikana omilleni ja sieltä 7. muutto vähän parempaan asuntoon sille edelliselle eli 3. paikkakunnalle. 3. paikkakunnalla tuli vielä 8. muutto kun muutin poikakaverin kanssa yhteen. Sieltä muutimme sitten 2. paikkakunnalle, 9. muutto ja 10. muutto pian esikoisen syntymän jälkeen 5. paikkakunnalle. Jonkin ajan päästä muutin 11. kerran miehen ja lapsen kanssa tolle 4. paikkakunnalle opiskelujeni vuoksi ja täältä olemme muuttaneet sen 12. kerran tolle 5. paikkakunnalle töiden takia, mistä 13. kerran takaisin tälle 4.:lle ja täällä on muutettu sitten vielä 14., 15. ja 16. kerta ja pian on tulossa 17. muutto oman elämäni aikana näiden

5 kunnan sisällä.

Meidän esikoiselle (ekaluokkalainen) tuleva muutto on jo 8... mutta nämä muutot ovat kyllä tapahtuneet kahta lukuunottamatta 4 km säteellä eli ympäristö pysynyt aika samana yhteensä 2 eri paikkakunnalla.

Vierailija
17/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksalla. Työt lähinnä vei, ja tämä viimeinen siksi kun täältä löytyi mukava omakotitalo, joka oli sopivasti myynnissä. Muuttoja sensijaan on tullut viitisentoista. Siinä on muistoesineet karisseet tehokkaasti pois kyydistä.

Vierailija
18/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuudes.

Ensimmäinen oli synnyinpaikkakuntani.

Toisella olin kansanopistossa.

Kolmannella olin lukiovaihdossa.

Neljännellä opiskelin.

Viidennellä olin yliopistovaihdossa.

Vierailija
19/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemällä. Olen muuttanut vanhempien mukana, opiskelun, työn ja miehen perässä, toki hain opiskelemaan ja töihin sellaisiin paikkoihin joihin halusinkin muuttaa.

Mun mielestä on outoa että jotkut syntyvät ja kuolevat, ja elävät koko elämänsä siinä välissä samalla paikkakunnalla. Eikö sellainen elämä ole kuolettavan tylsää?

Vierailija
20/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt Helsingissä ja muuttanut kolmekymppisenä Vantaalle ja täällä ollaan edelleen jumissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi